SPAM

Data: 2009-11-05 16:26:08
Autor: FlashT
SPAM
Witam,
Ktos wrednie spamuje moje konto mailowe. Jest to dzialanie celowe. Wysyla ciagle wirusy. Mam wszystkie IP z ktorych zostal wyslany spam oraz dokladna date i godzine o ktorej nastapilo polaczenie z serwerem. Wszystkie te adresy to Neostrada z Tarnowa. Gdzie moge to zglosic zeby rzeczywiscie ktos zareagowal?
Pozdrawiam,
FlashT

Data: 2009-11-05 16:29:13
Autor: coolina
SPAM
to Neostrada z Tarnowa. Gdzie moge to zglosic zeby rzeczywiscie ktos

zacznij do abusa

jk

Data: 2009-11-05 16:30:49
Autor: FlashT
SPAM
Dodam jeszcze, ze mam wytypowane kilka osob, ktore moga to robic... Jednak nie mam zadnej pewnosci ani dowodu, choc moim zdaniem prawdopodobienstwo ze to ktoras z wytypowanych osob jest bliskie 100%. Konto jest na tyle unikalne, ze bardzo malo prawdopodobne jest to, aby byla to osoba, do ktorej nie wysylalem zadnej wiadomosci.

Pozdrawiam,
FlashT

Data: 2009-11-05 16:36:59
Autor: coolina
SPAM
Dodam jeszcze, ze mam wytypowane kilka osob, ktore moga to robic... Jednak

Dodam jeszcze wpisz neo z tarnowa na spamliste i już. Jesteś z DC wienc nie podejżewam żeby byla to wlka strata

jk

Data: 2009-11-05 16:39:07
Autor: FlashT
SPAM
DC?:)
To jest pewien problem, bo te adresy sa porozsiewane po klasie. Neo nie ma spojnosci adresow juz...

Pozdrawiam,
FlashT