SPAM Kupię część do Ducati

Data: 2012-06-16 10:37:00
Autor: Piotr Szymański
SPAM Kupię część do Ducati
Hej !

KupiÄ™ wlot powietrza zadupka strona lewa do Ducati 1098.
Może komuś został po wymianie całego zadupka ?

Pozdrawiam, Piotr

PS
Złodzieju, jeśli tu zaglądasz, może cię ruszy sumienie i oddasz ? ;-)

Data: 2012-06-16 13:46:23
Autor: Monster
SPAM Kupię część do Ducati
W dniu 2012-06-16 10:37, Piotr Szymański pisze:
[...]

Tak,wiem,że tu wszyscy gwałcą itp,ale szukać złodzieja mógłbyś sobie darować.
Wiem również co to ironia.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-06-16 13:59:00
Autor: Piotr Szymański
SPAM Kupię część do Ducati
W dniu 2012-06-16 13:46, Monster pisze:
[...]

Złodzieja to mam nawet nagranego na monitoringu. Ale szkoda mi czasu na dochodzenia, kupię nowy wlot i śmigam dalej.

Piotr

Data: 2012-06-16 14:18:05
Autor: Monster
SPAM Kupię część do Ducati
W dniu 2012-06-16 13:59, Piotr Szymański pisze:

Hej !

ZÅ‚odzieja to mam nawet nagranego na monitoringu. Ale szkoda mi czasu na
dochodzenia, kupię nowy wlot i śmigam dalej.

Pewnie będzie z tego kratka do Golfa III czy czegoś takiego,mało prawdopodobne żeby szlo do mało popularnego motocykla.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-06-17 00:39:19
Autor: morghul
SPAM Kupiê czê¶æ do Ducati
Z³odzieja to mam nawet nagranego na monitoringu. Ale szkoda mi czasu na dochodzenia, kupiê nowy wlot i ¶migam dalej.

Pewnie, niech wie ¿e go nie szukasz. Napewno przyjdzie oddaæ. Dobre sobie....

Pomijajac ju¿ to ¿e napewno czyta precle.

--

morghul

SPAM Kupię część do Ducati