SPAM Kupie UNIBIKE Evolution

Data: 2012-10-25 03:26:03
Autor: Notam
SPAM Kupie UNIBIKE Evolution
Witam, jak w temacie kupie UNIBIKE EVOLUTION model 2009 lub 2010 w
dobrym stanie

Jak Coś macie to piszcie na priv jbinio@gmail.com

Data: 2012-10-25 07:04:44
Autor: frigo.adampiotrowski
W dniu czwartek, 25 października 2012 12:26:04 UTC+2 użytkownik Notam napisał:
Witam, jak w temacie kupie UNIBIKE EVOLUTION model 2009 lub 2010 w

Ja mam Unibike Expert z 2011 i bardzo sobie chwalę. Wszystko bangla, po 1000km tylko tarcze lekko piszczą.
Przy okazji, nie wiecie dlaczego panuje jakaś zmowa milczenia wokół Unibiku? Żadne pismo rowerowe nawet się nie zająknie o nich, nie szczędząc przy tym pochwał dla Krossa, Arkusa, czy Rometu. O co chodzi? Komuś za skórę zaleźli? Nie sponsorują dość?

Data: 2012-10-25 17:01:08
Autor: Titus Atomicus
SPAM Kupie UNIBIKE Evolution
In article <be34d4bd-2a3e-478e-8326-c7d6dce5f71c@googlegroups.com>,
 frigo.adampiotrowski@gmail.com wrote:

> [...]
Przy okazji, nie wiecie dlaczego panuje jakaś zmowa milczenia wokół Unibiku? Żadne pismo rowerowe nawet się nie zająknie o nich, nie szczędząc przy tym pochwał dla Krossa, Arkusa, czy Rometu. O co chodzi? Komuś za skórę zaleźli? Nie sponsorują dość?

E, nie widzialem zeby gdzies chwalili Arkusa czy Rometa.
A co do Unibika to tutaj na preclu firma byla b. chwalona kilka lat temu. A od pewnego czasu juz mniej.
--
TA

Data: 2012-10-26 08:34:39
Autor: cytawa
frigo.adampiotrowski@gmail.com pisze:

[...]

Nie czytasz dokladnie forum. Unibike nie zaklada oslon na lancuchy i ma klopoty.

Jan Cytawa

Data: 2012-10-26 12:14:49
Autor: frigo.adampiotrowski
SPAM Kupie UNIBIKE Evolution

Nie czytasz dokladnie forum. Unibike nie zaklada oslon na lancuchy i ma klopoty.

Może i masz rację, ale to i tak jest niejasne, i nie zaczęło się to w tym tygodniu. Na przykład ani katalog rowerowy od BikeBoardu, ani od Magazynu Rowerowego nie uznają istnienia Unibika.

Data: 2012-10-26 12:19:11
Autor: rmikke
W dniu piątek, 26 października 2012 21:14:49 UTC+2 użytkownik frigo.adam...@gmail.com napisał:
> [...]

Może i masz rację, ale to i tak jest niejasne, i nie zaczęło się to w tym tygodniu. Na przykład ani katalog rowerowy od BikeBoardu, ani od Magazynu Rowerowego nie uznają istnienia Unibika.

A Arkusa i Rometa mają?

Data: 2012-10-27 06:58:00
Autor: frigo.adampiotrowski
SPAM Kupie UNIBIKE Evolution

A Arkusa i Rometa mają?

A jakże, mają. Obie marki i oba katalogi. I Mbike, i Tour de France nawet. Może tylko Tiggera brak.
Naprawdę wietrzę jakiś spisek.

SPAM Kupie UNIBIKE Evolution