SPAM Wiejski tuning

Data: 2009-11-18 20:46:22
Autor: Michał V-R
SPAM Wiejski tuning
Zwroccie uwage na pojazd, ktory pokazany jest w 49 sekundzie filmu
http://www.youtube.com/watch?v=ZeH01asVYYA
Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-11-18 21:25:32
Autor: maverik
SPAM Wiejski tuning

Użytkownik "Michał V-R" <michalvet@o2.pl> napisał w wiadomości news:he1iua$jf3$1inews.gazeta.pl...
Zwroccie uwage na pojazd, ktory pokazany jest w 49 sekundzie filmu
http://www.youtube.com/watch?v=ZeH01asVYYA

1sze sekundy to strasznie wiejski tuning, zwlaszcza garbus

Data: 2009-11-18 22:28:39
Autor: Monster
SPAM Wiejski tuning
maverik pisze:

1sze sekundy to strasznie wiejski tuning, zwlaszcza garbus

no ale przeróbka anglika debeściak:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-11-18 22:37:56
Autor: Jackare
SPAM Wiejski tuning
Użytkownik "Monster" <"alpy2usun _to"@op.pl> napisał w wiadomości news:he1otm$rm$1news.onet.pl...
maverik pisze:

1sze sekundy to strasznie wiejski tuning, zwlaszcza garbus

no ale przeróbka anglika debeściak:-)

No ale ten w 1.06 całkiem ciekawy i trzeba zjeść wiele wieśmaców aby go zbudować. Raczej.
--
Jackare
członek 25 cm

Data: 2009-11-20 18:35:58
Autor: Magic
SPAM Wiejski tuning
Michał V-R pisze:
Zwroccie uwage na pojazd, ktory pokazany jest w 49 sekundzie filmu
http://www.youtube.com/watch?v=ZeH01asVYYA

Wiejskiego tuningu to tam akurat było niezbyt dużo, sporo fajnych wydumek z pomysłem i dystansem.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-11-20 18:41:48
Autor: Magic
SPAM Wiejski tuning
Magic pisze:
Michał V-R pisze:
Zwroccie uwage na pojazd, ktory pokazany jest w 49 sekundzie filmu
http://www.youtube.com/watch?v=ZeH01asVYYA

Wiejskiego tuningu to tam akurat było niezbyt dużo, sporo fajnych wydumek z pomysłem i dystansem.

95% wiejskiego tuningu jest np tu
http://www.youtube.com/watch?v=oW7hucWBx-4&feature=related

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-11-20 21:58:52
Autor: Kuczu
SPAM Wiejski tuning

I tu: www.moto.allegro.pl :)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-11-27 14:24:09
Autor: Monster
SPAM Wiejski tuning
lekko OT tjuning,ale bardzo ciekawy,pancerny:-)
http://www.pokazuha.ru/view/topic.cfm?key_or=920573&lnt_type=1&type=0
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-11-22 18:53:15
Autor: PiotrNaCieniu
SPAM Wiejski tuning

Wiejskiego tuningu to tam akurat było niezbyt dużo, sporo fajnych wydumek z pomysłem i dystansem.

Zgadzam się, w filmiku i rusty style do wiejskiego bym nie zaliczyl... ani innych wydumek ludzi bezkasowych... ale zaiste ktoś się musiał dowartościować filmikiem :-) aczkolwiek Kawasaki na kolarce wali na kolano :)))

Pzdr
Piotr __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4627 (20091121) __________

SPAM Wiejski tuning