(SPAM) Współpraca, wspólnik do gastronomii

Data: 2010-11-16 14:21:34
Autor: Restaurator - catering biznes
(SPAM) Współpraca, wspólnik do gastronomii
Poszukuję samodzielnego inwestora lub wspólnika do branży gastronomicznej.
Region prowadzenia działaności Warszawa lub bliskie okolice. Typ
działaności:
-żywienie zbiorowe, catering, imprezy zorganizowane, branża
hotelarsko/gastronomiczna

W branży jestem od kilkunastu lat, posiadam gruntowną znajomość branży od
niemal każdej strony.
Posidam umiejętności zarządzania personelem od chwili budowania, powstania i
funkcjonowania firmy w tej branży.
W swoim doświadczeniu zawodowym mam szereg udanych przedsięwzięć na różną
skalę.
Oczekuję ofert konkretnej współpracy.

kontakt:  kgacparski(malpa)wp.pl

(SPAM) Współpraca, wspólnik do gastronomii