SPAM: [S] Yamaha V-max (Vmax V max) 2001

Data: 2011-07-04 01:57:18
Autor: Szczygie³
SPAM: [S] Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
Do sprzedania V-max, stan idealny, ma wszystko co mo¿e mieæ,
poczynaj±c od akcesoryjnych kierunków i lusterek, przez opcjê full
carbon a¿ po akcesoryjny wydech ³±cznie z oponami dedykowanymi
wy³±cznie do tego modelu. Dodatkowo nie za³o¿ony jeszcze amortyzator
skrêtu. Wszystko w opisie, po prostu lala, do sprawdzenia i obejrzenia
w Lublinie: http://otomoto.pl/yamaha-v-max-jedyny-taki-w-polsce-M2700418.html
Kontakt wy³±cznie telefoniczny: 502-662-080

Data: 2011-07-04 20:06:29
Autor: Kuczu
SPAM: [S] Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
W dniu 2011-07-04 10:57, Szczygieł pisze:
Do sprzedania V-max, stan idealny, ma wszystko co może mieć,
poczynając od akcesoryjnych kierunków i lusterek, przez opcję full
carbon

Hmmmm... Folia w karbonowy rzucik carbonu nie czyni...

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-07-04 11:40:27
Autor: amos
On 4 Lip, 20:06, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
Hmmmm... Folia w karbonowy rzucik carbonu nie czyni...

Ale przyznaj, ze wzkazniki w lustereczkach cymes ;)

BTW. Co one wskazuja? Temperature oleju? Cos jeszcze?

--
zdrowka
amos

Data: 2011-07-04 20:44:51
Autor: Monster
W dniu 2011-07-04 20:40, amos pisze:

Ale przyznaj, ze wzkazniki w lustereczkach cymes ;)

BTW. Co one wskazuja? Temperature oleju? Cos jeszcze?
Czas,przynajmniej ten lewy.
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-07-04 20:45:01
Autor: Kuczu
[...]

nie

BTW. Co one wskazuja? Temperature oleju? Cos jeszcze?

Ja widze zegarek i termometr

Data: 2011-07-04 11:55:38
Autor: amos
On 4 Lip, 20:45, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> Ale przyznaj, ze wzkazniki w lustereczkach cymes ;)
nie
Heh, staroswiecki jestes ;)

> BTW. Co one wskazuja? Temperature oleju? Cos jeszcze?
Ja widze zegarek i termometr

Czyli nic pozytecznego. Bajer taki znaczy. Moze i faktycznie zbedne.

--
zdrowka
amos

Data: 2011-07-04 23:11:25
Autor: Tytus
SPAM: [S] Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
Siemka

*** Heh, staroswiecki jestes ;) BTW. Co one wskazuja? Temperature
oleju? Cos jeszcze?
 Czyli nic pozytecznego. Bajer taki znaczy. Moze i faktycznie zbedne.

Temperatura oleju na lusterku - hmmm nie wpadl bym na
to...zaciekawiliscie mnie, myslalem ze jakis wyswietlacze wmontowane
ma a to zwykla kupa
Moze trzeba by by³o zmienic przewody hamulcowe na oplot zeby dalo sie
zahamowac tym zelastwem zamiast montowac gadzety na lusterkach he???

Data: 2011-07-05 08:26:05
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-07-05 08:11, Tytus pisze:

Moze trzeba by by³o zmienic przewody hamulcowe na oplot zeby dalo sie
zahamowac tym zelastwem zamiast montowac gadzety na lusterkach he???

hamuja tylko mientczaki

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - do¿ywocie.

Data: 2011-07-05 09:33:50
Autor: Marcin N
[S] Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
Użytkownik "amos"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:33401f8b-33c2-498e-a06b-03699f0764cf@u30g2000vby.googlegroups.com...

> [...]

Ja widze zegarek i termometr

Czyli nic pozytecznego. Bajer taki znaczy. Moze i faktycznie zbedne.

=============

Pojeździj motocyklem bez zegarka. Też myślałem, że zegarek to zupełnie nieistotny gadżet, dopóki nie zacząłem jeździć Suzuki GS-500. Umawiasz się z kimś na konkretną godzinę i jadąc - pojęcia nie masz, czy jesteś "w czasie".

Data: 2011-07-05 07:53:08
Autor: AZ
[S] Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
On 2011-07-05, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

[...]
Potwierdzam. W XXI wieku gdzie wyprodukowanie zegarka to jakies grosze,
juz nie mowiac o cenach nowych motocykli, ich nie dodawanie seryjnie do
motocykla to jakies nieporozumienie jest.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-05 09:38:34
Autor: Grzybol
[S] Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
.com... On 4 Lip, 20:45, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
[...]
"w czasie".

Wow, jestem pod wrażeniem!

--
Grzybol

Data: 2011-07-05 09:50:16
Autor: Arni
[S] Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
Grzybol pisze:

Poje¼dzij motocyklem bez zegarka. Te¿ my¶la³em, ¿e zegarek to zupe³nie nieistotny gad¿et, dopóki nie zacz±³em je¼dziæ Suzuki GS-500. Umawiasz
siê z  kim¶ na konkretn± godzinê i jad±c - pojêcia nie masz, czy jeste¶
"w czasie".

Wow, jestem pod wra¿eniem!

ja tez. Widac na GS500 ulega zaburzeniu continuum czasowe. Ciekawe jak jest na innych modelach?

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-07-05 09:55:09
Autor: Roman Niewiarowski
[S] Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
W dniu 2011-07-05 09:50, Arni pisze:

ja tez. Widac na GS500 ulega zaburzeniu continuum czasowe. Ciekawe jak
jest na innych modelach?

na afryce jest jeszcze gorzej. Wsiadam i czas sie kurczy, a odleglosci rosna. W efekcie droga ktora pieszkom ma 5km potrafi sie rozciagnac do 150...

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - do¿ywocie.

Data: 2011-07-05 07:58:31
Autor: AZ
[S] Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
On 2011-07-05, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Sprobuj na Kawasaki. Jak wyjezdzam do sklepu po bulki to orientuje sie
20 kilometrow dalej na Trasie Siekierkowskiej ze minalem sklep.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-05 10:02:15
Autor: Roman Niewiarowski
[S] Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
W dniu 2011-07-05 09:58, AZ pisze:

Sprobuj na Kawasaki. Jak wyjezdzam do sklepu po bulki to orientuje sie
20 kilometrow dalej na Trasie Siekierkowskiej ze minalem sklep.

Probowalem, wyjezdzam po bulki i 2km zajmuje 4h bo musze udzielac wywiadow, pozowac do zdjec oraz odpowiadac na pytania 'co to za zabytek'. Mam nadzieje ze niedlugo kawasaki sie sprzeda i problem przestanie istniec ;)

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-07-05 10:10:59
Autor: Jasio
[S] Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisala rzekomo

Sprobuj na Kawasaki. Jak wyjezdzam do sklepu po bulki to orientuje sie
20 kilometrow dalej na Trasie Siekierkowskiej ze minalem sklep.

To hamulce tez slabe? (:

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-07-05 08:51:13
Autor: AZ
[S] Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
On 2011-07-05, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:

Sprobuj na Kawasaki. Jak wyjezdzam do sklepu po bulki to orientuje sie
20 kilometrow dalej na Trasie Siekierkowskiej ze minalem sklep.

To hamulce tez slabe? (:

Hamulce mocne mimo tarcz 3,5mm ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-06 03:19:46
Autor: Tytus
Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
Siemka

*** AZ
Sprobuj na Kawasaki. Jak wyjezdzam do sklepu po bulki to orientuje sie
 20 kilometrow dalej na Trasie Siekierkowskiej ze minalem sklep.

Glownie po tym siem kolega orientuje ze oliwy trza dolac.

Data: 2011-07-06 10:21:46
Autor: AZ
Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
On 2011-07-06, Tytus <vtr1000f@o2.pl> wrote:

*** AZ
Sprobuj na Kawasaki. Jak wyjezdzam do sklepu po bulki to orientuje sie
 20 kilometrow dalej na Trasie Siekierkowskiej ze minalem sklep.

Glownie po tym siem kolega orientuje ze oliwy trza dolac.

Dobrze ze mi przypomniales, bo raz ze trzeba zmienic a dwa ze nie
patrzylem na stan od ostatniej zmiany.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-06 03:33:00
Autor: Tytus
Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
Siemka

*** AZ
Dobrze ze mi przypomniales, bo raz ze trzeba zmienic a dwa ze nie
 patrzylem na stan od ostatniej zmiany.

You welcome...
to co mam z chlopakami znow pogadac zeby Ci odlali z 10 l jak beda w
ciezarowce wymieniac???

Data: 2011-07-05 10:29:46
Autor: Monster
[S] Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
Grzybol pisze:

[...]

Akcesoryjny zegarek zamontowa³em i szybki by³,godzinê krêci³ w 50 minut:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-07-05 08:54:31
Autor: AZ
[S] Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
On 2011-07-05, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

Akcesoryjny zegarek zamontowałem i szybki był,godzinę kręcił w 50 minut:-)

Bo to byl zegarek do rzedowek. Na BMW sily zyroskopowe powoduja szybsze
krecenie wskazowek.

PS. Zamontuj go bokiem.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-05 14:46:53
Autor: Monster
[S] Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
W dniu 2011-07-05 10:54, AZ pisze:
On 2011-07-05, Monster<alpy2@op.pl>  wrote:

[...]

Zonk,mam fabryczny,tamten był w Monsterze,tam nawet obrotomierza nie było(do 2000r)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-07-07 15:37:33
Autor: Leszek Karlik
[S] Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
On Tue, 05 Jul 2011 09:33:50 +0200, Marcin N  <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

[...]
Pojeździj motocyklem bez zegarka. Też myÅ›laÅ‚em, że zegarek to zupeÅ‚nie  nieistotny gadżet, dopóki nie zaczÄ…Å‚em jeździć Suzuki GS-500. Umawiasz  siÄ™ z kimÅ› na konkretnÄ… godzinÄ™ i jadÄ…c - pojÄ™cia nie masz, czy jesteÅ›  "w czasie".

Mam godzinę wyświetlana na GPSie. Ale zazwyczaj i tak się nie przejmuję,
bo co, jak się mam spóźnić to zacznę przejeżdżać na czerwonych światłach
czy co? :-> Jak się człowiek spieszy na motocyklu to łatwiej o wypadek,
przecież dwa koła i tak są stworzone po to, żeby odkręcać, lepiej to
robić będąc zupełnie zen. :-))

(There's only one god of motorcycling. What do we say to this god? ;->)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

SPAM: [S] Yamaha V-max (Vmax V max) 2001