Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   SPAM - cena od 1PLN i bez ceny minimalnej, maska silnika i zderzak CORDOBA rocznik 2008, opony letnie - okazja !!!

SPAM - cena od 1PLN i bez ceny minimalnej, maska silnika i zderzak CORDOBA rocznik 2008, opony letnie - okazja !!!

Data: 2011-12-10 17:15:17
Autor: Marco
SPAM - cena od 1PLN i bez ceny minimalnej, maska silnika i zderzak CORDOBA rocznik 2008, opony letnie - okazja !!!
Witam, przepraszam z gory za zasmiecanie grupy. Myslalem ze tutaj zagladaja
co jest zwiazane z samochodami i moze zainteresuje ktos z tymi czesciami.

http://allegro.pl/zderzak-przod-przedni-seat-cordoba-2008-wroclaw-i1988969835.html

http://allegro.pl/seat-cordoba-2002-2008-maska-silnika-wroclaw-i1989820127.html

http://allegro.pl/opony-letnie-goodyear-duragrip-185-60r-14-wroclaw-i1989820510.html

Pozdrawiam i zycze milego wieczoru
Marco

Data: 2011-12-10 17:51:04
Autor: kogutek
Marco <kiclamUSUNTO@interia.pl> napisał(a):
[...]

Czy Ty do kurwy nędzy wstydu nie masz. Nie ma zdania w opisach żeby jakiego¶
błędu nie było. --

Data: 2011-12-10 19:51:47
Autor: Marco
[...]
Witam,
A nie uczyli Cię żeby nie używać wulgaryzmu na necie? Ja mam problem z pisaniem bezbłędnie bo jestem osob± słabosłysz±c± i obracam ¶wiecie głuchoniemych. Powiem tak kolego ... "Ten co się nie myli, ten nic nie robi" Mógłby¶ wyja¶nić gdzie błędnie napisałem? Byłbym bardzo wdzięczny za każd± pomoc.
Marco

Data: 2011-12-10 20:03:27
Autor: to
SPAM - cena od 1PLN i bez ceny minimalnej, maska silnika i zderzak CORDOBA rocznik 2008, opony letnie - okazja !!!
begin Marco
A nie uczyli Cię żeby nie używać wulgaryzmu na necie?

A Ciebie nie nauczyli, ĹĽe siÄ™ nie spamuje?

Ja mam problem z
pisaniem bezbłędnie bo jestem osobą słabosłyszącą i obracam świecie
głuchoniemych.

I co to ma niby do rzeczy? Te tragiczne błędy powinna podkreślić Ci właściwie skonfigurowana przeglądarka już podczas wpisywania, jeśli ta prosta funkcja u Ciebie nie działa, to tylko z Twojego lenistwa.

Powiem tak kolego ... "Ten co siÄ™ nie myli, ten nic nie
robi"

No Ty się rzeczywiście popisałeś -- spamując ogłoszeniami o sprzedaży złomu.

Data: 2011-12-10 20:10:45
Autor: DoQ
W dniu 10-12-2011 19:51, Marco pisze:

robi" Mógłby¶ wyja¶nić gdzie błędnie napisałem? Byłbym bardzo wdzięczny
za każd± pomoc.
"Używana była przez 2 lata w okresie letnim, a zim± jechałem zimówkami"
"był po małym stłuczce"
"Sprzedaje maskę pokrywy silnika i jest po małej stłuszce,"

Marszczyłe¶ pingwina podczas wystawiania tych aukcji?

--
Paweł

Data: 2011-12-10 20:16:14
Autor: Marco
[...]

Dzięki panie Pawle za pomoc, faktycznie nieciekawie napisałem.
Marco

Data: 2011-12-10 20:17:43
Autor: DoQ
W dniu 10-12-2011 20:16, Marco pisze:
Dzięki panie Pawle za pomoc, faktycznie nieciekawie napisałem.

Proszę.

--
Paweł

Data: 2011-12-10 20:21:48
Autor: Karolek
W dniu 2011-12-10 19:51, Marco pisze:
[...]

A co to ma do rzeczy?
Moze jestes uposledzony umyslowo, albo slepy? Tu widzialbym jakis zwiazek z pisownia.

Powiem tak kolego ... "Ten co się nie myli, ten nic nie
robi"

Chyba "nie myli sie ten, co nic nie robi", sens niby podobny, ale jakby inny.

--
Karolek

Data: 2011-12-11 18:34:08
Autor: AZ
On 2011-12-10, Karolek <dragnospam@o2.pl> wrote:

A co to ma do rzeczy?
Moze jestes uposledzony umyslowo, albo slepy? Tu widzialbym jakis zwiazek z pisownia.

Pewnie inaczej bys mowil gdybys byl w takiej sytuacji. Uwazasz ze
pisowania nie ma nic wspolnego z mowa?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-11 20:35:31
Autor: Karolek
On 2011-12-10, Karolek<dragnospam@o2.pl>  wrote:

A co to ma do rzeczy?
Moze jestes uposledzony umyslowo, albo slepy? Tu widzialbym jakis
zwiazek z pisownia.

Pewnie inaczej bys mowil gdybys byl w takiej sytuacji.

Tak, wtedy zjebalbym go jak psa za takie durne wymowki.

Uwazasz ze
pisowania nie ma nic wspolnego z mowa?

Nie, uwazam, ze gluchy jak chce to spokojnie moze nauczyc sie pisac poprawnie.
Znam gluchoniemych wiecej niz z obrazka i wiem, ze pisac potrafia i to calkiem dobrze jak chca i uposledzeni umyslowo tez nie sa z zasady.

--
Karolek

Data: 2011-12-10 21:44:46
Autor: kogutek
> [...]
A nie uczyli Cię żeby nie używać wulgaryzmu na necie? Ja mam problem z pisaniem bezbłędnie bo jestem osob± słabosłysz±c± i obracam ¶wiecie głuchoniemych. Powiem tak kolego ... "Ten co się nie myli, ten nic nie robi" Mógłby¶ wyja¶nić gdzie błędnie napisałem? Byłbym bardzo wdzięczny za każd± pomoc.
Jest "Do sprzedania opony letnie GOODYEAR DuraGrip 185/60R14 82T, sprzedaje tylko
komplet i odbiór wył±cznie osobisty. Cena bez ceny minimalnej i od 1 PLN.
Używana była przez 2 lata w okresie letnim, a zim± jechałem zimówkami, auto
było sprzedane z oponami zimowymi, a letnie opony zostały i leżały w piwnicy
przez 1,5 roku i jest przechowane w worku foliowym co chroniło przed kurzem i
brudem. "
Powinno być.
"Sprzedam używane opony letnie GOODYEAR DuraGrip 185/60R14 82T. Opony maj± dwa
lata. Wysoko¶ć bieżnika .....mm. Przebieg .... km. Aukcja bez ceny minimalnej
od złotówki. Tylko odbiór osobisty. Nie przyjmuję zwrotów i negatywnych
komentarzy."
Nikogo nie interesuj± opowie¶ci dziwnej tre¶ci sk±d masz opony i dlaczego
sprzedajesz.  Komentarz wystawiasz jak tylko dostaniesz kasę. I nie od razu
pozytywny tylko neutralny. Pozytywny by się należał jak by ten co kupi stówkę
górk± dorzucił. Zmień gówniany opis jaki zrobiłe¶, bo od debila tylko debil
może co¶ kupić. A to dobrze nie wróży na przyszło¶ć. --

Data: 2011-12-10 22:31:28
Autor: to
SPAM - cena od 1PLN i bez ceny minimalnej, maska silnika i zderzak CORDOBA rocznik 2008, opony letnie - okazja !!!
begin kogutek
Aukcja bez
ceny minimalnej od złotówki.

Zdanie niepoprawne gramatycznie i niepotrzebne.

Nie przyjmujÄ™
zwrotĂłw i negatywnych komentarzy."

Zdanie nonsensowne.

nie od razu pozytywny tylko neutralny. Pozytywny by się należał jak by
ten co kupi stówkę górką dorzucił.

ROTFL. --

Data: 2011-12-10 23:35:01
Autor: kogutek
SPAM - cena od 1PLN i bez ceny minimalnej, maska silnika i zderzak CORDOBA rocznik 2008, opony letnie - okazja !!!
to <to@xyz.abc> napisał(a):
begin kogutek

> Aukcja bez
> ceny minimalnej od zĹ&#65533;otĂłwki. Zdanie niepoprawne gramatycznie i niepotrzebne.

> Nie przyjmujÄ&#65533;
> zwrotĂłw i negatywnych komentarzy."

Zdanie nonsensowne.

> nie od razu pozytywny tylko neutralny. Pozytywny by siÄ&#65533; naleĹĽaĹ&#65533; jak by
> ten co kupi stĂłwkÄ&#65533; gĂłrkÄ&#65533; dorzuciĹ&#65533;. ROTFL.
Masz rację. W pierwszym zdaniu brakuje przecinka. Jak go wstawić robi się
poprawne. Nie ma zakazu dodatkowego podkre¶lenia jakich¶ czynników maj±cych
wpływ na przebieg aukcji. To o czym napisałe¶ że jest niepotrzebne,  bym
okre¶lił że nie jest niezbędne. Wiadomo że nie ma możliwo¶ci wymuszenia na
kim¶ wystawienia komentarza. Podanie czytelnej informacji że w przypadku
otrzymania negatywnego będzie się próbowało go unieważnić może być istotne.
Opony nie s± nowe, mog± mieć wady. Aukcja jest uczciwa bo od najniższej
możliwej ceny. Widziały gały co brały i niech się nie sraj± jak kupiły
wybrakowane. Nie było obowi±zku licytowania. Co Cie tak bawi? To że neutralny
komentarz jest wła¶ciwy jak aukcja przebiegła zgodnie z regulaminem Allegro.
Kretyni popsuli Allegro systemem komentarzy. Zachowuj± się tak jak by na co
dzień w sklepie po zapłaceniu za bułki, sprzedawczyni laskę im robiła. W dowód
wdzięczno¶ci oczywi¶cie. Sprzedaj±cego interesuje tylko kasa za towar. Jak
tylko dostał j± w umówionym terminie to ma wystawić komentarz neutralny. A na
Allegro się sraj± że wielki pozytyw że mu kto¶ kasę przelał. Podobnie z
kupuj±cym. Dostał to co kupił to też neutralny. Pozytywny tylko w szczególnych
przypadkach. Bo bardzo potrzebował i mu sprzedaj±cy dowiózł jak miał
niedaleko. A na Allegro jak tylko baran paczkę dostanie to zaraz " wielki
pozytyw". Za co kurwa ten pozytyw. Że dostał to za co zapłacił? No tak to
Polska. Mógł nie dostać.

Data: 2011-12-11 01:37:03
Autor: DoQ
W dniu 11-12-2011 00:35, kogutek pisze:
[...]

Motyla noga, na całym ¶wiecie miliardy aukcji potwierdzone jednolitym i logicznym systemem komentarzy, aż tu nagle nasz rodzimy kogutek z PMSu tworzy nowe reguły. Loża noblistów normalnie...

--
Paweł

Data: 2011-12-11 02:14:15
Autor: to
SPAM - cena od 1PLN i bez ceny minimalnej, maska silnika i zderzak CORDOBA rocznik 2008, opony letnie - okazja !!!
begin DoQ
Motyla noga, na całym świecie miliardy aukcji potwierdzone jednolitym i
logicznym systemem komentarzy, aĹĽ tu nagle nasz rodzimy kogutek z PMSu
tworzy nowe reguły. Loża noblistów normalnie...

PMS-owi eksperci codziennie mnie zaskakują. Chociaż wczorajszego wynalazcy chyba długo nikt nie przebije.

Data: 2011-12-11 14:45:54
Autor: DoQ
W dniu 11-12-2011 03:14, to pisze:
Motyla noga, na całym ¶wiecie miliardy aukcji potwierdzone jednolitym i
logicznym systemem komentarzy, aż tu nagle nasz rodzimy kogutek z PMSu
tworzy nowe reguły. Loża noblistów normalnie...
PMS-owi eksperci codziennie mnie zaskakuj±. Chociaż wczorajszego
wynalazcy chyba długo nikt nie przebije.

Wynalazcy?? Już przestaję nad±żać za nimi :>

--
Paweł

Data: 2011-12-11 18:04:08
Autor: to
SPAM - cena od 1PLN i bez ceny minimalnej, maska silnika i zderzak CORDOBA rocznik 2008, opony letnie - okazja !!!
begin DoQ
Wynalazcy?? Już przestaję nadążać za nimi :>

Wynalazł okulary do jazdy nocą, które wykonał naklejając w górnej części dwa kawałki taśmy izolacyjnej. Masz kilka wątków niżej ("SPAM - okulary zapobiegające oślepianiu w nocy").

Data: 2011-12-11 19:24:12
Autor: DoQ
W dniu 11-12-2011 19:04, to pisze:
Wynalazcy?? Już przestaję nad±żać za nimi :>
Wynalazł okulary do jazdy noc±, które wykonał naklejaj±c w górnej czę¶ci
dwa kawałki ta¶my izolacyjnej. Masz kilka w±tków niżej ("SPAM - okulary
zapobiegaj±ce o¶lepianiu w nocy").

LOL zaraz obejrze, przejrzałem ze 2 posty i porzuciłem w±tek :)

--
Paweł

Data: 2011-12-11 18:32:22
Autor: AZ
On 2011-12-11, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
W dniu 11-12-2011 00:35, kogutek pisze:
wybrakowane. Nie było obowiązku licytowania. Co Cie tak bawi? To że neutralny
komentarz jest właściwy jak aukcja przebiegła zgodnie z regulaminem Allegro.
Kretyni popsuli Allegro systemem komentarzy. ZachowujÄ… siÄ™ tak jak by na co

Motyla noga, na całym świecie miliardy aukcji potwierdzone jednolitym i logicznym systemem komentarzy, aż tu nagle nasz rodzimy kogutek z PMSu tworzy nowe reguły. Loża noblistów normalnie...

Co najlepsze - jest przekonany, ze ma racje :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-11 02:39:40
Autor: to
[...]

Równie dobrze może podać czytelną informację, że w przypadku otrzymania negatywnego komentarza będzie się przekłuwało lalki voodoo.

Opony nie są nowe, mogą mieć wady. Aukcja
jest uczciwa bo od najniższej możliwej ceny. Widziały gały co brały i
niech się nie srają jak kupiły wybrakowane. Nie było obowiązku
licytowania.

Niestety, ale sprzedający w Polsce odpowiada za wady, o których nie poinformował kupującego, choćby nawet napisał "czysta" razy, że "nie przyjmuje negatywów".

Co Cie tak bawi? To że neutralny komentarz jest właściwy
jak aukcja przebiegła zgodnie z regulaminem Allegro.

Słowo "pozytywny" w języku polskim nie oznacza tego samego co "rewelacyjny" czy "nadprzyrodzony". Pozytywnie to po prostu tak jak należy -- bez żadnej ekscytacji. Dlatego jeśli wszystko jest tak jak należy wystawia się pozytywny komentarz, jeśli są jakieś drobne braki, jednak transakcja przebiegła zgodnie z jakimiś minimalnymi kryteriami wystawia się neutralny.

Data: 2011-12-11 09:52:50
Autor: Andrzej Kubiak
SPAM - cena od 1PLN i bez ceny minimalnej, maska silnika i zderzak CORDOBA rocznik 2008, opony letnie - okazja !!!
Dnia Sat, 10 Dec 2011 23:35:01 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

[wycięto pierdoły]

Drobiu, podaj swój login, tak prewencyjnie.

AK

Data: 2011-12-11 08:59:07
Autor: Marco
[...]
Dzieki za pomoc i poprawilem opis.
Marco

Data: 2011-12-11 12:52:06
Autor: Bydlę
On 2011-12-10 22:44:46 +0100, "kogutek" <sok_marchwiowy.SKASUJ@gazeta.pl> said:

Powinno być.

Nie przyjmuję (...) negatywnych
komentarzy."

Chyba ci się co¶ pomyliło - na Allegro nie ma takiej możliwo¶ci.
;>

--
Bydlę

Data: 2011-12-11 18:28:01
Autor: AZ
On 2011-12-10, kogutek <sok_marchwiowy.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Jest [...]
Powinno być.
[...]
Nikogo nie interesują opowieści dziwnej treści skąd masz opony i dlaczego
sprzedajesz.  Komentarz wystawiasz jak tylko dostaniesz kasÄ™. I nie od razu
pozytywny tylko neutralny. Pozytywny by się należał jak by ten co kupi stówkę
górką dorzucił. Zmień gówniany opis jaki zrobiłeś, bo od debila tylko debil
może coś kupić. A to dobrze nie wróży na przyszłość.
Ja pierdole... Normalny jestes? Czy moze zona cie bije i odreagowujesz na
grupie? Polonisci kurwa jego mac...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-10 19:54:23
Autor: DoQ
W dniu 10-12-2011 18:51, kogutek pisze:

Czy Ty do kurwy nędzy wstydu nie masz. Nie ma zdania w opisach żeby jakiego¶
błędu nie było.

To chyba jaki¶ obcokrajowiec.

--
Paweł

Data: 2011-12-10 20:08:24
Autor: made myself
DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał(a):
To chyba jaki¶ obcokrajowiec.

Z jakiej planety?

--
Pzdr,
made_myself

Data: 2011-12-10 20:10:28
Autor: to
SPAM - cena od 1PLN i bez ceny minimalnej, maska silnika i zderzak CORDOBA rocznik 2008, opony letnie - okazja !!!
begin made myself
To chyba jakiĹ› obcokrajowiec.

Z jakiej planety?

Najpierw paru pijanych, potem wynalazca, a teraz kosmita!

Co tu siÄ™ dzieje?

Data: 2011-12-11 12:49:53
Autor: Bydlę
On 2011-12-10 18:51:04 +0100, "kogutek" <sok_marchwiowy.SKASUJ@gazeta.pl> said:

Marco <kiclamUSUNTO@interia.pl> napisał(a):

Witam, przepraszam z gory za zasmiecanie grupy. )...)Pozdrawiam i zycze milego wieczoru
Marco

Czy Ty do kurwy nędzy wstydu nie masz. Nie ma zdania w opisach żeby jakiego¶
błędu nie było.

Ty masz ten sam problem.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-12-11 13:55:04
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2011-12-11 12:49, Bydlę pisze:
Czy Ty do kurwy nędzy wstydu nie masz. Nie ma zdania w opisach żeby
jakiego¶
błędu nie było.

Ty masz ten sam problem.
:-)

Hehe, ale sie ubawilem :) TRAFNA PUENTA :)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-12-10 19:56:09
Autor: oneir
[...]

a jak mozna nie przyjac negatywa?

Data: 2011-12-10 20:11:19
Autor: Marco
[...]

Witam, a na tej aukcji gdzie widzisz ze nie przyjmuje negatywa, a na pozostałej sprzedaje jako uszkodzone.
Marco

Data: 2011-12-11 18:41:40
Autor: Heinzkalter

"Marco" <kiclamUSUNTO@interia.pl> wrote in message news:jc00in$2mj$1news.icm.edu.pl...
[...]

Mnie się najbardziej podoba "nie przyjmuję negatywa"...

SPAM - cena od 1PLN i bez ceny minimalnej, maska silnika i zderzak CORDOBA rocznik 2008, opony letnie - okazja !!!