SPAM megrims sprzedaje swojÄ… zabawke

Data: 2010-10-25 23:52:24
Autor: megrims
SPAM megrims sprzedaje swojÄ… zabawke
Data: 2010-10-25 22:09:23
Autor: to
SPAM megrims sprzedaje swoj± zabawke
begin megrims
http://www.visioncars.pl/oferta,159

"Już sprzedajesz? Dopiero co kupiłeś."

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-26 00:29:45
Autor: P_ablo
SPAM megrims sprzedaje swojÄ… zabawke
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4cc60013$0$22795$65785112news.neostrada.pl...
begin megrims
http://www.visioncars.pl/oferta,159
"Już sprzedajesz? Dopiero co kupiłeś."

Nadeszly ciezkie czasy i rata leasingowa przytlacza :P
Ponadto - na tym etapie leasingu nieoplacalne jest zostawic otwarte na Jezycach zeby ukradli :D

--
Picasso

Data: 2010-10-26 07:34:38
Autor: megrims
W dniu 2010-10-26 00:29, P_ablo pisze:
[...]

Tego właśnie nie kradną. I nie chodzi tu o przytłaczającą ratę
leasingową. Zachorowałem na trochę inną zabawkę.

Data: 2010-10-26 13:56:45
Autor: P_ablo
SPAM megrims sprzedaje swojÄ… zabawke
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:ia5p9a$djf$1usenet.news.interia.pl...

Tego właśnie nie kradną.

Wszystko kradna...

I nie chodzi tu o przytłaczającą ratę
leasingową. Zachorowałem na trochę inną zabawkę.

Wyjasnij mi jedno.
Czy te raty sa do splacenia procz tego co trzeba Tobie zaplacic?

--
Picasso

Data: 2010-10-27 07:51:20
Autor: Przembo
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:4cc6c204$0$22802$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A byłem ciekawy kto o to zapyta :) Oferta brzmi w sumie dość jednoznacznie i zachęca do kupienia nówki :)

Pozdr

Data: 2010-10-27 08:27:11
Autor: megrims
W dniu 2010-10-27 07:51, Przembo pisze:
[...]

nie pali mi siÄ™ z tym autem :D

Data: 2010-10-27 12:30:34
Autor: P_ablo
SPAM megrims sprzedaje swojÄ… zabawke
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:ia8gnq$pfl$2usenet.news.interia.pl...

nie pali mi siÄ™ z tym autem :D

Informacje tylko z ogloszenia:

260 tys + 20 x 7600 = 412 tys
Cena nowego - 389084,72 zł

A mnie sie wydaje, ze sa jeszcze dwie inne mozliwosci...
Ta druga jest taka, ze szukasz frajera, uwazam, ze w tym przypadku to jednak NTG... czym jest pierwsza, sam sie domysl :)

--
Picasso

Data: 2010-10-27 18:04:00
Autor: megrims
W dniu 2010-10-27 12:30, P_ablo pisze:
[...]

przy przejęciu leasingu zawsze wartość auta umniejszasz o raty pozostałe
do zapłacenia. w tym przypadku odstępne to będzie
260.000,00 - (20 * 7.600,00) = 108.000,00

:|

Data: 2010-10-27 22:52:16
Autor: P_ablo
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:ia9ihb$f5q$1usenet.news.interia.pl...

przy przejęciu leasingu zawsze wartość auta umniejszasz o raty pozostałe
do zapłacenia. w tym przypadku odstępne to będzie
260.000,00 - (20 * 7.600,00) = 108.000,00

Mam zgola inne wnioski z obserwacji ogloszen o odstapieniu leasingu... Zazwyczaj podawana cena jest tym co trzeba zaplacic procz rat.  Pozwole sobie podrazyc temat - po co komus wiedziec, ze moze nabyc czesc ruchomosci w ratach ?  Czy to oznacza, ze z leasingowaniem uzywek jest jakis problem?

--
Picasso

Data: 2010-10-26 00:31:16
Autor: P_ablo
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:ia4u7t$48g$1usenet.news.interia.pl...
http://www.visioncars.pl/oferta,159

37 tys przebiegu przez rok ?
Gdzie ta toczkÄ… jezdziles ? Wszystkie plomby na swoich miejscach?

--
Picasso

Data: 2010-10-26 07:31:30
Autor: megrims
W dniu 2010-10-26 00:31, P_ablo pisze:
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
http://www.visioncars.pl/oferta,159

37 tys przebiegu przez rok ?
Drugie tyle zrobiłem 535d w tym samym okresie.
Życie.

Gdzie ta toczkÄ… jezdziles ? Wszystkie plomby na swoich miejscach?

80% polska, 20% Niemcy i Austria.
Plomby wypadły razem z zębami :D

Data: 2010-10-26 10:38:51
Autor: DoQ
W dniu 2010-10-26 07:31, megrims pisze:

80% polska, 20% Niemcy i Austria.
Plomby wypadły razem z zębami :D

Zapomniales dopisac ze troche zes ten samochod wymeczyl...

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2010-10-26 11:37:34
Autor: krzysiek82
SPAM megrims sprzedaje swojÄ… zabawke
W dniu 2010-10-26 00:31, P_ablo pisze:
  > 37 tys przebiegu przez rok ?

a co to jest 37tyÅ› :)?

--
krzysiek82

Data: 2010-10-26 13:53:02
Autor: P_ablo
Użytkownik "krzysiek82" <gnojowni@mowimy-nie.pl> napisał w wiadomości news:4cc6a1a5$0$21000$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-26 00:31, P_ablo pisze:
 > 37 tys przebiegu przez rok ?
a co to jest 37tyÅ› :)?

Raz, ze takie samochody kupuja najczesciej ludzie ktorzy nie musza robic takich przebiegow a dwa, ze to raczej nie jest komfortowy wozek na trasy - przynajmniej po PL...

Choc wcale nie musi byc tak "zle", auto moze byc z poczatku 2009 a mamy prawie koniec 2010...

--
Picasso

Data: 2010-10-26 22:35:29
Autor: megrims
W dniu 2010-10-26 13:53, P_ablo pisze:
> [...]

Raz, ze takie samochody kupuja najczesciej ludzie ktorzy nie musza robic
takich przebiegow a dwa, ze to raczej nie jest komfortowy wozek na trasy

zajebiście komfortowo się wyprzedza

Data: 2010-10-27 22:31:12
Autor: jerzu
SPAM megrims sprzedaje swoj± zabawke
On Tue, 26 Oct 2010 22:35:29 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote:

zajebi¶cie komfortowo siê wyprzedza

 :))

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-10-27 22:41:01
Autor: P_ablo
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:ia7e2d$2b7$2usenet.news.interia.pl...

zajebiście komfortowo się wyprzedza

A najbardziej komfortowo jest wtedy, kiedy na szerokich paputach musisz wyjechac z kolein i wrocic na swoj pas...

--
Picasso

Data: 2010-10-26 09:33:50
Autor: Wangog
W dniu 2010-10-25 23:52, megrims pisze:
http://www.visioncars.pl/oferta,159

niesamowita fura !!

Data: 2010-10-26 14:00:46
Autor: Excite
SPAM megrims sprzedaje swojÄ… zabawke
W dniu 26.10.2010 09:33, Wangog pisze:
niesamowita fura !!

Można na LPG przerobić i wtedy dopiero będzie niesamowita ;)

Data: 2010-10-26 14:23:58
Autor: to
SPAM megrims sprzedaje swoj± zabawke
begin Excite
niesamowita fura !!

Można na LPG przerobić i wtedy dopiero będzie niesamowita ;)

C63 LPG?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-26 22:33:11
Autor: megrims
W dniu 2010-10-26 14:00, Excite pisze:
W dniu 26.10.2010 09:33, Wangog pisze:
niesamowita fura !!

Można na LPG przerobić i wtedy dopiero będzie niesamowita ;)

To by się żona ze mną rozwiodła a dzieci wyrzekły :D

to auto jest do zabawy: http://www.youtube.com/watch?v=nJdP0j49k4M

Data: 2010-10-26 22:56:48
Autor: MariuszM
W dniu 25-10-2010 23:52, megrims pisze:
http://www.visioncars.pl/oferta,159

Przelecia³em ca³e wyposa¿enie....ufffff......klakson jest.

M.

Data: 2010-10-26 23:11:59
Autor: megrims
W dniu 2010-10-26 22:56, MariuszM pisze:
W dniu 25-10-2010 23:52, megrims pisze:
http://www.visioncars.pl/oferta,159

Przelecia³em ca³e wyposa¿enie....ufffff......klakson jest.

M.
zapalniczka i obtoromierz. w wersji podstawowej to auto
ma wyposa¿enie ABC - Absolutny Brak Czegokolwiek.

Brakuje mi jednak wentylowanych foteli i doci±ganych drzwi

Data: 2010-10-27 04:38:36
Autor: to
SPAM megrims sprzedaje swoj± zabawke
begin megrims
zapalniczka i obtoromierz. w wersji podstawowej to auto ma wyposażenie
ABC - Absolutny Brak Czegokolwiek.

Napis '6,3 AMG' na przednich błotnikach

Ile sobie za to policzyli? ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-27 08:26:37
Autor: megrims
W dniu 2010-10-27 06:38, to pisze:
[...]

no co poradzisz..

w Porsche przetłoczenia na zagłówkach kosztują 400 Euro.
w AMG jest w standardzie

Pakiet karbon w AMG kosztuje ca 12000 za komplet.
w Porsche każdy element wymieniony w cenniku jest
osobno i wychodzi 5000 Euro.

No tak jest i albo siÄ™ na to godzimy albo nie.

Data: 2010-10-27 17:13:19
Autor: to
[...]

W tej cenie to zainteresowałbym się czymś naprawdę nietypowym. W Polsce w sumie można już zbudować sobie za te pieniądze auto na zamówienie, wyglądające i jeżdżące dokładnie tak, jak się chce. Tyle, że u nas mało jest firm znających coś ponad evo/sti/vag/bmw. Najfajniejsza chyba opcja to skorzystanie z oferty jednej z firm w usa, które oferują "dobudowanie" współczesnego auta do nadwozia klasycznego musclecara. Wygląda to świetnie i tak samo jeździ, w odróżnieniu od oryginału. Lepsza to chyba inwestycja niż w przetłoczenia na zagłówkach w Porsche. :) Po za tym Porsche teraz jak psów, w każdym razie w mojej okolicy.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-27 21:46:24
Autor: neoniusz
W dniu 10-10-27 19:13, to pisze:

W tej cenie to zainteresowałbym się czymś naprawdę nietypowym. W Polsce w
sumie można już zbudować sobie za te pieniądze auto na zamówienie,
wyglądające i jeżdżące dokładnie tak, jak się chce.

Kiedys byla Wolga V12 a pozniej V8. Taka fura to jest cos. To jest moje marzenie jesli chodzi o budowane auto ;)

Data: 2010-10-27 18:10:54
Autor: neoniusz
W dniu 10-10-26 23:11, megrims pisze:
Brakuje mi jednak wentylowanych foteli

Pff, to nawet w moim, kilka razy tanszym, sa wentylowane :)

SPAM megrims sprzedaje swojÄ… zabawke