SPAM - okulary zapobiegające oślepianiu w nocy

Data: 2011-12-09 13:58:06
Autor: WW
SPAM - okulary zapobiegające oślepianiu w nocy
W dniu 2011-12-09 09:20, $tipa pisze:
Wymyśliłem okulary, w których niestraszne ci światła z naprzeciwka
(nawet długie). Są to okulary do jazdy nocnej przyciemnione strefowo,
dzięki czemu jadąc widzisz obraz przez całąprzednią szybę, a gdy coś
jedzie z naprzeciwka delikatnie skręcasz głowę i "łapiesz" jego światła
w przyciemnioną strefę, jednocześnie widząc cały swój pas ruchu. To
naprawdę działa. Ja już jestem od nich uzależniony

Zapomnij.
Były takie w latach 70. Żółte a na górze miały pasek półprzepuszczalnego lustra.
Problem w tym, że w czasie jazdy głowa nie jest nieruchomo. Drga a wiec bez przerwy zmienia się ilość światła wpadającego do oka, To tak jak jedziesz szpalerem drzew prześwietlonym słońcem.
Takie okulary bardzo męczą wzrok.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik   :-P

SPAM - okulary zapobiegające oślepianiu w nocy