SPAM - okulary zapobiegaj膮ce o艣lepianiu w nocy

Data: 2011-12-09 10:13:45
Autor: news-gazeta
SPAM - okulary zapobiegaj膮ce o艣lepianiu w nocy
Wymy艣li艂em okulary, w kt贸rych niestraszne ci 艣wiat艂a z naprzeciwka (nawet d艂ugie). S膮 to okulary do jazdy nocnej przyciemnione strefowo, dzi臋ki czemu jad膮c widzisz obraz przez ca艂膮przedni膮 szyb臋, a gdy co艣 jedzie z naprzeciwka delikatnie skr臋casz g艂ow臋 i "艂apiesz" jego 艣wiat艂a w przyciemnion膮 stref臋, jednocze艣nie widz膮c ca艂y sw贸j pas ruchu. To naprawd臋 dzia艂a. Ja ju偶 jestem od nich uzale偶niony

Po jakim czasie dostaje si臋 zeza ?

p.s. to ju偶 lepsze bylyby przyciemnione z g贸ry (na calej szerokosci) i wystarczy艂oby zrobi膰 ruch g艂ow膮 w d贸艂, a
nie w bok :)

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-12-09 11:21:40
Autor: $tipa
SPAM - okulary zapobiegaj膮ce o艣lepianiu w nocy

Po jakim czasie dostaje si臋 zeza ?
Po 偶adnym. Patrzenie oczami lekko w bok to nie zez, bo osie optyczne oczu nadal s膮 r贸wnolegle. Poza tym trwa to przy ka偶dym mijaniu 3-4 sekundy.

p.s. to ju偶 lepsze bylyby przyciemnione z g贸ry (na calej szerokosci) i
wystarczy艂oby zrobi膰 ruch g艂ow膮 w d贸艂, a
nie w bok :)
Aha, pewnie. I przestajesz widzie膰 wszystko przed sob膮. 艢wietny pomys艂. A trzymanie g艂owy pochylonej jest gorsze ni偶 przekr臋conej. Sprawdzone do艣wiadczalnie przeze mnie.

$tipa

SPAM - okulary zapobiegaj膮ce o艣lepianiu w nocy