SPAM: zrowerem.pl

Data: 2009-05-13 23:00:58
Autor: wojtek_w_pracy
SPAM: zrowerem.pl
Witam
W imieniu kolegów tworzących to forum - zapraszam: http://zrowerem.pl
Nie wiem, czy się rozwinie, ale im kibicuję :)
Pozdro
wojtek_n

Data: 2009-05-14 10:15:01
Autor: Kuba Stasiak
zrowerem.pl
Ale po co..kolejne podobne forum o tematyce rowerowej?

Data: 2009-05-14 11:07:30
Autor: M.R.F.
zrowerem.pl
Kuba Stasiak pisze:
Ale po co..kolejne podobne forum o tematyce rowerowej?

Żeby w odpowiednim momencie wcisnąć tam jakieś adgoogle czy coś podobnego i wyczesać jakieś grosze. Komuś się nudzi bez porządnej pracy :)

--
pozdrawiam,
M.R.F.

Data: 2009-05-14 11:09:05
Autor: Paweł Suwiński
zrowerem.pl
Dnia czw, 14 maj 2009 tako rzecze Kuba Stasiak:

Ale po co..kolejne podobne forum o tematyce rowerowej?

Jak to poco? Statystyki odwiedzin i  reklamy za tym idące ;|. Poza tym
nie  kolejne,  bo  to  tutaj  to  nie  forum  tylko  Usenet.  Byt  jak
sam  Internet w  założeniu swoim  niezależny od  kaprysów moderatorów,
operatorów, reklamodawców itp. --
Uzdrawiam
Paweł Suwiński

Data: 2009-05-14 11:59:44
Autor: Tomek Banach
zrowerem.pl
Paweł Suwiński wrote:
[...]

e tam - zalezny od kaprysów T.Surmacza i polskich uczelnii :)

Tomek

Data: 2009-05-14 14:52:24
Autor: Kuba Stasiak
zrowerem.pl

Ale po co..kolejne podobne forum o tematyce rowerowej?

Jak to poco? Statystyki odwiedzin i  reklamy za tym idące ;|. Poza tym
nie  kolejne,  bo  to  tutaj  to  nie  forum  tylko  Usenet.  Byt  jak

Pisałem o forum takim jak forumrowerowe.org czy forumrowerowe.pl, a teraz kolejne. O żadnych grupach dyskusyjnych nic nie wspominałem (a jak wspominałem to zacytuj), więc nie wiem o co Ci chodzi.

Data: 2009-05-14 22:01:12
Autor: Gotfryd Smolik news
zrowerem.pl
On Thu, 14 May 2009, Kuba Stasiak wrote:

[...nie do mnie...]

[...]

  Cytuję: "usenet".
  I co teraz? ;)
(nie no, rozumiem że co inne masz na *myśli*. Ale pytasz co *napisałeś*).

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-05-14 23:44:17
Autor: Kuba Stasiak
zrowerem.pl
 Cytuję: "usenet".
 I co teraz? ;)

Z Tobą wszystko ok? To nie napisałem ja tylko cytowałem zarzut Pawła Suwińskiego. Przeczytaj cały wątek i pokarz gdzie tak napisałem. ehhh..

Data: 2009-05-15 00:43:02
Autor: Gotfryd Smolik news
zrowerem.pl
On Thu, 14 May 2009, Kuba Stasiak wrote:

Z Tobą wszystko ok? To nie napisałem ja tylko cytowałem zarzut Pawła

  Mea culpa, coś pokręciłem i wnoszę o łagodny wymiar kary!

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-05-15 09:28:39
Autor: Kuba Stasiak
zrowerem.pl
 Mea culpa, coś pokręciłem i wnoszę o łagodny wymiar kary!

Pozdrawiam :)

Data: 2009-05-15 09:25:20
Autor: Paweł Suwiński
zrowerem.pl [OT]
Dnia czw, 14 maj 2009 tako rzecze Kuba Stasiak:

 Cytuję: "usenet".
 I co teraz? ;)

Z Tobą wszystko ok? To nie napisałem ja tylko cytowałem zarzut Pawła Suwińskiego.

Ej, ale  się przejąłeś... Po  prostu wiele  osób nie odróżnia  grup od
forów dyskusyjnych, a z wypowiedzi  nie wynikało nic konkretnego, więc
tak napisałem.  Okazało się ostatecznie,  że uwaga nie  była trafiona,
ale może  przy okazji ktoś inny  się czegoś nowego dowiedział.  Nie ma
tego złego :).

--
Uzdrawiam
Paweł Suwiński

Data: 2009-05-15 10:42:02
Autor: Kuba Stasiak
zrowerem.pl [OT]
[...]

Spoko, był zarzut to odbiłem piłeczke. A teraz napijmy się piwa.

Data: 2009-05-14 12:30:13
Autor: cynamoon
zrowerem.pl

Użytkownik "Kuba Stasiak" <mp3fan@op.pl> napisał w wiadomości
Ale po co..kolejne podobne forum o tematyce rowerowej?

a czemu nie?
nie wolno? monopol ktoś ma na takie rzeczy czy co?
Marek

Data: 2009-05-14 04:35:40
Autor: wojtek_w_pracy
zrowerem.pl
On 14 Maj, 12:30, "cynamoon" <woszczy...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Kuba Stasiak" <mp3...@op.pl> napisał w wiadomościnews:gugju1$qqi$1news.onet.pl...

> Ale po co..kolejne podobne forum o tematyce rowerowej?

a czemu nie?
nie wolno? monopol ktoś ma na takie rzeczy czy co?
Marek

Heh, na razie o reklamach nie slyszalem, co bedzie dalej - przyslosc
pokaze :)
A inicjatywa zrodzila sie po banach ze strony miecia aka pawmia.

Pozdr
wojtek_n

leglyl? Co to jest leglyl?

Data: 2009-05-14 13:43:41
Autor: Paweł Suwiński
zrowerem.pl
Dnia czw, 14 maj 2009 tako rzecze wojtek_w_pracy:

A inicjatywa zrodzila sie po banach ze strony miecia aka pawmia.

Jakich  banach? W  Usenecie  nie ma  żadnych  banów (poza  ostracyzmem
społecznym, który działa najskuteczniej). Obraził  się ktoś, że go ten
lub inny do KF-a wrzucił czy jak?

--
Uzdrawiam
Paweł Suwiński