SPAMER Codzienny

Data: 2010-03-29 11:44:28
Autor: >heÂŽs
SPAMER Codzienny

I oto wyszlo szydlo z wora !

Nasz grupowy statystyk, mkrawan zarzucajacy innym spamowanie
swoje fobie publikuje na wszelkich mozliwych forach *.pl !!!

No przyjemniaczku, co teraz ? KTO TU JEST SPAMEREM ?!!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 12:04:37
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 11:44:28 +0200, ">he®sk<" napisał(a):

I oto wyszlo szydlo z wora !

Nasz grupowy statystyk, mkrawan zarzucajacy innym spamowanie
swoje fobie publikuje na wszelkich mozliwych forach *.pl !!!

No przyjemniaczku, co teraz ? KTO TU JEST SPAMEREM ?!!

Mam pytanie - dlaczego "z moimi fobiami" odsyłasz na psr mnie a abecaka już
nie?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-29 12:45:51
Autor:
SPAMER Codzienny
On Mon, 29 Mar 2010 12:04:37 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Mam pytanie - dlaczego "z moimi fobiami" odsyłasz na psr mnie a abecaka już
nie?

 abc mam w filtrze ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 13:01:55
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Mam pytanie - dlaczego "z moimi fobiami" odsyłasz na psr mnie a abecaka już
nie?

 abc mam w filtrze ;o)))

W takim razie dla twojej informacji - każdy mój wątek w którym "odsyłasz
mnie z moimi fobiami na psr" jest odpowiedzią na jego "wątek".

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-29 13:25:28
Autor:
SPAMER Codzienny
On Mon, 29 Mar 2010 13:01:55 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  abc mam w filtrze ;o)))

W takim razie dla twojej informacji - każdy mój wątek w którym "odsyłasz
mnie z moimi fobiami na psr" jest odpowiedzią na jego "wątek".

 o nie. dotyczy tylko watkow tworzonych przez ciebie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 13:28:23
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kk33sray4rjt.r95j950rlm2z.dlg40tude.net...
[...]

Czyli, ze świadomie zaśmiecasz psp nowymi wątkami?
Jeśli masz uwagi do listu abc to wypowiedz się w jego wątku, a nie zaśmiecaj psp nowymi wątkami.

Data: 2010-03-29 13:31:48
Autor:
SPAMER Codzienny
On Mon, 29 Mar 2010 13:28:23 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

Czyli, ze świadomie zaśmiecasz psp nowymi wątkami?

 GAMONIU. nowy watek to nie spam.
Jeśli masz uwagi do listu abc to wypowiedz się w jego wątku,

 abc mam w kf, gamoniu.  na pl.soc.religia odsylam tylko twoje NOWE tematy.
 pojmujesz czy wytlumaczyc jak dziecku ?

a nie zaśmiecaj psp nowymi wątkami.

 ja gamoniu? czy ja pisze ciagle o zydach i rozsylam to
 oddzielnie na rozne fora? to ty jestes SPAMEREM gamoniu.
 na dodatek oblakaqnym antyzydowska fobia.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 13:47:08
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny
Użytkownik ""<heRsk>"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:nn31r5d03ahb5sd28r204bbdtch0b27ak74ax.com...
[...]

Przecież ja to pisałem do zgrzesia a nie do ciebie.
Wybierz się do psychiatry i poproś go aby przepisał ci leki.
Może ci pomogą, abyś nie robił z siebie durnia.

Data: 2010-03-29 15:08:56
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 13:47:08 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

W Usenecie nie piszesz "do zgrzesia" tylko do wszystkich.

Właśnie przeglądałem twoje wszystkie posty od końca października.

Zdarzyło ci się komuś raz o tym wspomnieć, Kali.

Data: 2010-03-29 19:42:10
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:nm4cxecwghd4$.pfedj7somgrv$.dlg40tude.net...
[...]

W tym liście piszesz do mnie czy do wszystkich?
Jeśli do wszystkich to w jakim celu reagujesz na mój list?

Data: 2010-03-29 22:47:37
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 19:42:10 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Zwracam się do ciebie w liście skierowanym do wszystkich.

Data: 2010-03-29 23:48:17
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8wmwnoxf7mkk.12633hcg5v117$.dlg40tude.net...
[...]

Gdyby głupota mogła fruwać latał byś wysoko.

Data: 2010-03-30 00:26:28
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 23:48:17 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Znowu robisz z siebie durnia?

Data: 2010-03-29 13:32:09
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 13:28:23 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Nie.

Dlaczego "zaśmiecaj" ?

Przecież kilka różnych wątków to nie jest spam.

Data: 2010-03-29 12:25:56
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny
Użytkownik "">heRsk<"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:7ft0r5pf5lib4i45qsie2rajsb2b8fg9to4ax.com...

I oto wyszlo szydlo z wora !
Nasz grupowy statystyk, mkrawan zarzucajacy innym spamowanie
swoje fobie publikuje na wszelkich mozliwych forach *.pl !!!

Jak zwykle masz problemy ze zrozumiem tego co czytasz
Zwracam uwagę na "spamowanie psp nowymi wątkami"?
Dotarło wreszcie?

Data: 2010-03-29 12:38:35
Autor:
SPAMER Codzienny
On Mon, 29 Mar 2010 12:25:56 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]

Jak zwykle masz problemy ze zrozumiem tego co czytasz
Zwracam uwagę na "spamowanie psp nowymi wątkami"?

 widzicie karawan, wy wysylacie ODDZIELNIE ten sam watek
 na pl.soc.religia i na sciepe. TEN SAM NOWY WATEK x 3.
 Tworzenie NOWEGO watku to nie spam, dotrze to do ciebie
 w koncu gamoniu? musisz miec porabane pod kopula.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 13:24:20
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny
Użytkownik ""<heRsk>"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:6m01r51d6o07k187332onrq4mf2su92vu84ax.com...
> [...]

>Tworzenie NOWEGO watku to nie spam, dotrze to do ciebie
>w koncu gamoniu? musisz miec porabane pod kopula.

Kłamiesz jak z nut.
Napisałeś wcześniej "na wszelkich mozliwych forach *.pl", teraz przyznałeś, że jednak nie na wszystkich tylko na kilku.
Na pl.soc.religia wysyłam tylko wtedy, gdy treść listu ma coś wspólnego z tematyka tej grupy.
Twoje kłamstwa można łatwo zweryfikować, po co więc kłamiesz?
Czemu kłamiąc robisz z siebie durnia?

Data: 2010-03-29 13:28:18
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 13:24:20 +0200, mkarwan napisał(a):

> [...]

 >Tworzenie NOWEGO watku to nie spam, dotrze to do ciebie
 >w koncu gamoniu? musisz miec porabane pod kopula.

Nie wystarczy jak umieścisz dany wątek na jednej grupie?

Musi być na trzech?

Dlaczego jednym narzucasz ograniczenie do trzech wątków dziennie, samemu go
nie przestrzegasz?

Czy jak ktoś subskrybuje psr, psp i scp to Outlook Express mu wczytuje trzy
wątki z psr, psp i scp szybciej niż trzy wątki tylko z psr?

Nie tłumacz się, bo 1+1+1 zawsze równać się będzie 3.

Data: 2010-03-29 13:33:43
Autor:
SPAMER Codzienny
On Mon, 29 Mar 2010 13:28:18 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 [...]

[...]

 ten gamon tego nie zrozumie ;o)))
 musi miec cos z glowka, ze zajmuje sie "statystyka" nowych watkow.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 13:37:54
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:uysd17hoele3.bf1gkj6obkqb$.dlg40tude.net...

Dlaczego jednym narzucasz ograniczenie do trzech wątków dziennie, samemu go
nie przestrzegasz?

Jak zwykle masz problemy ze zrozumieniem tego co oczywiste.
Mowa jest o wątkach w tej samej grupie tego samego dnia.
Gdy wątków jest zbyt dużo trudno się przez nie przedrzeć .
Tłumaczyłem to już wielokrotnie, inni zrozumieli, ale ty tego pojąć nie potrafisz.
Ale to już twój problem.

Data: 2010-03-29 05:01:08
Autor: zbig
SPAMER Codzienny
On 29 Mar, 13:37, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:

T umaczy em to ju wielokrotnie, inni zrozumieli, ale ty tego poj nie
potrafisz.

Inn? Jacy inni? Wskaż mi choć jednego grupowicza, który zaakceptował
twoją obłąkańczą "akcję".

Data: 2010-03-29 13:39:58
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 13:37:54 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Ale to nie jest spam.

Gdy wątków jest zbyt dużo trudno się przez nie przedrzeć .
Tłumaczyłem to już wielokrotnie

Tłumaczyłeś że ci komputer wolno działa od dużej ilości wątków.

Teraz gdy dotarło do ciebie czym jest a czym nie jest spam, to będziesz
twierdził że ci się niewygodnie czyta dużo wątków?

To nie czytaj.

Zmusza cię ktoś do czytania?

Data: 2010-03-29 13:48:51
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:18p87neqdcz3c$.10cs0alc48tv.dlg40tude.net...
Tłumaczyłeś że ci komputer wolno działa od dużej ilości wątków.

Czemu znowu kłamiesz?

Data: 2010-03-29 15:02:06
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 13:48:51 +0200, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:18p87neqdcz3c$.10cs0alc48tv.dlg40tude.net...
Tłumaczyłeś że ci komputer wolno działa od dużej ilości wątków.

Czemu znowu kłamiesz?

Wpisz w wyszukiwarkę psr-owego archiwum Google hasło "przedzierać".

Data: 2010-03-29 13:42:55
Autor:
SPAMER Codzienny
On Mon, 29 Mar 2010 13:37:54 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]

> nie przestrzegasz?

Jak zwykle masz problemy ze zrozumieniem tego co oczywiste.

 to ty masz problemem ze zrozumieniem co sie do ciebie mowi.

Mowa jest o wątkach w tej samej grupie tego samego dnia.

 a coz to za zasady? co cie obchodzi ile utworze nowych watkow?
 i w ile sekund wysle wszystko na psp. naucz sie karawan obslugi.

Gdy wątków jest zbyt dużo trudno się przez nie przedrzeć .

 Boze, co za gamon. to masz problem z "przedzieraniem" ;o)))
 ja pierdziele, ale typek. skad tacy sie biora ?

Tłumaczyłem to już wielokrotnie, inni zrozumieli, ale ty tego pojąć nie potrafisz.

 ty gamoniu nie potrafisz.

Ale to już twój problem.

 nic z tego karawan, nie odpuszcze cio zanim nie zrozumiesz,
 ze to ty jestes SPAMEREM. TY< NIKT INNY>

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 13:28:38
Autor:
SPAMER Codzienny
On Mon, 29 Mar 2010 13:24:20 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]
 >Tworzenie NOWEGO watku to nie spam, dotrze to do ciebie
 >w koncu gamoniu? musisz miec porabane pod kopula.

 nie klamie gamoniu. zajrzyj np. na religia i na sciepe.
Napisałeś wcześniej "na wszelkich mozliwych forach *.pl", teraz przyznałeś, że jednak nie na wszystkich tylko na kilku.

 gdzie napisalem, ze na wszystkich ?  przeciez gamoniu nie bedziesz pisac na *.elektronika bos niedouk.
Na pl.soc.religia wysyłam tylko wtedy, gdy treść listu ma coś wspólnego z tematyka tej grupy.

 to po jaka cholere wysylasz tez na psp ?

Twoje kłamstwa można łatwo zweryfikować, po co więc kłamiesz?

 klamiesz gamoniu. jestes OBLAKANYM SPAMEREM.

Czemu kłamiąc robisz z siebie durnia?

 z ciebei karawan, z ciebie. zreszta nie musze.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 13:43:41
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny
Użytkownik ""<heRsk>"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ph31r5lqb7igmma4e5a6tsbr3ou04286bt4ax.com...
> [...]
>w koncu gamoniu? musisz miec porabane pod kopula.

Kłamiesz jak z nut.

nie klamie gamoniu. zajrzyj np. na religia i na sciepe.

Kłamiesz, ale jak widać nie zdajesz sobie z tego sprawy.

Napisałeś wcześniej "na wszelkich mozliwych forach *.pl", teraz przyznałeś,
że jednak nie na wszystkich tylko na kilku.

gdzie napisalem, ze na wszystkich ?

Tu http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/240488341657e674
Ooo! Masz problemy ze zrozumienim tego co piszesz?

Pytam po raz kolejny, czemu kłamiąc robisz z siebie durnia?

Data: 2010-03-29 13:48:57
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
nie klamie gamoniu. zajrzyj np. na religia i na sciepe.

Kłamiesz, ale jak widać nie zdajesz sobie z tego sprawy.

Czyżby "serwer" nie wyświetlał ci twoich własnych wątków?

Przykład - "jak się zostaje antysemitą":

news:hoo7lh$4bc$1nemesis.news.neostrada.pl - psr

news:hoo74o$4cn$1atlantis.news.neostrada.pl - psp

news:hoo73j$48h$1atlantis.news.neostrada.pl - scp

No i kto tu z siebie robi durnia Karwan?

Data: 2010-03-29 14:00:21
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:55w90t6oczxb.15p0wyjam55yd.dlg40tude.net...
[...]

Znowu pokazujesz, ze masz problemy ze zrozumiem tego co czytasz.
Zajrzyj do mojego listu w którym zarzucam kłamstwo herskowi i wykazuje na czym ono polega.

Data: 2010-03-29 14:07:21
Autor:
SPAMER Codzienny
On Mon, 29 Mar 2010 14:00:21 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

Zajrzyj do mojego listu w którym zarzucam kłamstwo herskowi i wykazuje na czym ono polega.

 chlopie, ty jestes chory...   http://www.nnseek.com/a/APK10878mfDp/mkarwan/

 albo tu:

http://newsgroups.derkeiler.com/Archive/Soc/soc.culture.polish/2010-02/msg02286.html

http://pl.nntp2http.com/pregierz/2008/05/cc299beab0319051a77d4b1aaebe7ec4..html

 albo tu:

 http://www.niania.olsztyn.pl/profile_369.html

http://newsgroups.derkeiler.com/Archive/Soc/soc.culture.polish/2005-11/msg00173.html

http://www.grupy.egospodarka.pl/,author,%22mkarwan%22+%3Cmkarwan@nospamspace.pl%3E,ex,1,4.html

 http://www.domy-bydgoszcz.podhale.pl/profile_1015.html

 http://czasy-dawne.pogadaj.net.pl/topic/45/mitoglupoty/page/11/

 http://www.wycieczki-firmowe.rybnik.pl/profile_1448.html

http://aktualnosci-24.info/grupy/mkarwan-skurwiel-z-zomo,watek,1634427.html

 albo tu:

 http://forum.testowa.info/9_16622_0.html

 http://www.hilpers.pl/772899-wieczny-spor-o-jerozolime

 http://www.bramy.kartuzy.pl/profile_1134.html

 http://www.olowki.bielawa.pl/profile_2022.html

 albo tu:

http://aktualnosci-24.info/grupy/polskie-zbrodnie-na-zydach,watek,1605563..html

http://miroslawkraszewski.salon24.pl/146388,prawdziwa-niemiecka-szopka

 itd itd

 I KTO TU JEST SPAMEREM, gamoniu ? ;o)))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 14:13:11
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny
Użytkownik ""<heRsk>"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:7q51r5h74q21m6p9porqvqclhd8jdoa65t4ax.com...
Zajrzyj do mojego listu w którym zarzucam kłamstwo herskowi i wykazuje na
czym ono polega.

chlopie, ty jestes chory...

Jeśli ty jesteś chory nie musi oznaczać, że inni też.

Data: 2010-03-29 15:01:10
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 14:13:11 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Twierdziłeś że hersk kłamie gdy twierdzi że ten sam post wysyłasz na psr,
psp i scp? Tak czy nie?

Twierdziłeś że wysyłanie tego samego listu kilka razy nie jest spamem? Tak
czy nie?

Data: 2010-03-29 14:03:06
Autor:
SPAMER Codzienny
On Mon, 29 Mar 2010 13:43:41 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

>nie klamie gamoniu. zajrzyj np. na religia i na sciepe.
Kłamiesz, ale jak widać nie zdajesz sobie z tego sprawy.

 gamoniu, nie kombinuj. na *.religia i sciepie umiescilem
 odpowiedni komentarz na temat twoich wypocin. zajrzyj.

> [...]

Tu http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/240488341657e674
Ooo! Masz problemy ze zrozumienim tego co piszesz?

 gamoniu, na wszelkich mozliwych nie oznacza na wszystkich.

Pytam po raz kolejny, czemu kłamiąc robisz z siebie durnia?

 nic z tego gamoniu, nie uda ci sie. okazalo sie ze to ty jestes
 spamerem. na dodatek nieudacznikiem ktory nie potrafi filtrowac  watkow, a musi sie przez nie "przedzierac". ja pierdziele, co za
 gamon. za swoje nieudacznictwo obwinia innych. karawan, spadaj  chlopie z psp bo tu nie bedziesz miec lekko ;o)))

 http://www.wesela.wodzislaw.pl/profile_303.html

  zobacz gamoniu

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 14:06:36
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny

Użytkownik ""<heRsk>"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:un41r55drvduo0kplsv3brgb879i38rkjt4ax.com...
chlopie z psp bo tu nie bedziesz miec lekko ;o)))

Stań przed lustrem i powtórz to wiele razy.

Data: 2010-03-29 14:08:10
Autor:
SPAMER Codzienny

Data: 2010-03-29 13:22:31
Autor: boukun
SPAMER Codzienny

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hopvtc$5u9$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Od tego jest właśnie grupa dyskusyjna, żeby publikować nowe, inne wątki, a ty spamujesz, powielając jedne i te same wątki na wielu grupach jednocześnie...

boukun

Data: 2010-03-29 13:33:13
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hoq2jc$3ci$1mx1.internetia.pl...
[...]

Na innej grupie ukazuje się jeden wątek, a nie kilka jak to robił np hersk, który rozpoczynał kilka nowych wątków w ciągu dwóch sekund.
Tobie też zdarzało się wysyłać te same informacje na psp i scp. Pamięć masz wybiórczą i pamiętasz tylko to co jest ci wygodne?

Data: 2010-03-29 13:34:49
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 13:33:13 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Czyli, ze świadomie zaśmiecasz psp,scp i psr powielając jeden i ten sam
wątek zamiast umieścić jeden wątek na tylko jednej grupie?

Data: 2010-03-29 13:51:20
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7rqhqgd47r6n$.pvaljxnkvr77.dlg40tude.net...

Czyli, ze świadomie zaśmiecasz psp,scp i psr powielając jeden i ten sam
wątek zamiast umieścić jeden wątek na tylko jednej grupie?

Czemu robisz z siebie durnia?
List wysłany do psp można przeczytać w scp lub w psr?
Jakim cudem?

Data: 2010-03-29 14:59:32
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 13:51:20 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

List wysłany do psp można przeczytać w scp lub w psr?
Jakim cudem?

Można! Trzeba tylko wiedzieć jak je wysyłać.

Wtedy jak ktoś ściągnie ten list w psr nie będzie ten list mu się drugi raz
ściągał.

Nazywa się to crosspostingiem, ale pewnie nie przyjmiesz tego do wiadomości
i będziesz się upierał przy swoim, podobnie jak to jest z twoim błędnym
przekonaniem odnośnie tego czym jest spam.

Data: 2010-03-29 19:44:46
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1nclrc1ykxg8o.yql5kzpk6637.dlg40tude.net...
Czyli, ze świadomie zaśmiecasz psp,scp i psr powielając jeden i ten sam
wątek zamiast umieścić jeden wątek na tylko jednej grupie?

Czemu robisz z siebie durnia?
List wysłany do psp można przeczytać w scp lub w psr?
[...]

Zanim coś napiszesz zastanów się i nie rób z siebie durnia.

Data: 2010-03-29 22:48:29
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 19:44:46 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

List wysłany do psp można przeczytać w scp lub w psr?
[...]

Nie, to ty się zastanów, poczytaj, poeksperymentuj, zapytaj się kolegi
który się zna.

Nawet chyba w Outlooku jest to ustawienie by nie ściągać po kilka razy
crosspostingów.

Data: 2010-03-29 23:50:45
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a4yytedhrsai.glr29jp1217h$.dlg40tude.net...
[...]

List wysłany do psp można przeczytać w scp lub w psr?
[...]

Crosposting powoduje pojawianie się identycznych listów w kilku grupach, nie tylko rozpoczynających wątki, ale także całej dyskusji.
Twoja głupota jest porażająca.

Data: 2010-03-30 00:28:19
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 23:50:45 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

List wysłany do psp można przeczytać w scp lub w psr?
[...]

Tyle o mnie.

Crosposting powoduje pojawianie się identycznych listów w kilku grupach, nie tylko rozpoczynających wątki, ale także całej dyskusji.

Dokładnie! A w przypadku gdy twój czytnik ma włączoną obsługę crosspostów
NIE POBIERA drugi raz na innej grupie tego samego wątku. Jak słusznie
zauważyłeś są one identyczne. Mają ten sam Message-ID.

Data: 2010-03-30 00:31:57
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
[...]

List wysłany do psp można przeczytać w scp lub w psr?
[...]

....a gdy zakładasz na psp, psr i scp wątek o tej samej treści, to mimo to
że treść mają identyczną - pobierane są za każdym razem kilkakrotnie przez
osobę mającą zasubskrybowaną więcej niż jedną z tych grup.

Czy teraz już wiesz dlaczego powinieneś - jeśli czujesz nieodpartą potrzebę
publikowania tego samego na kilku grupach - używać crosspostingów a nie
pastować parę razy to samo?

Data: 2010-03-29 13:39:05
Autor:
SPAMER Codzienny
On Mon, 29 Mar 2010 13:33:13 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

Na innej grupie ukazuje się jeden wątek,

 ale ten sam, dokladnie taki sam. PO CO ?
 takie zachowanie to SPAM. S P A M , dociera ?

a nie kilka jak to robił np hersk, który rozpoczynał kilka nowych wątków w ciągu dwóch sekund.

 gamoniu. nowe watki to nie spam. nie moja wina, ze nie potrafisz
 wyslac wszystkich przygotowanych wczesniej postow jednoczesnie.
 wez sobie jakis podrecznikk "for idiots" i poczytaj na temat  obslugi aplikacji.
Tobie też zdarzało się wysyłać te same informacje na psp i scp. Pamięć masz wybiórczą i pamiętasz tylko to co jest ci wygodne?

 nie klam gamoniu, nie przepadam za tym co pisze grzesiuz ale nie jest
 takim szajbusem jak ty. po jaka cholere robisz te swoje "statystyki"?
 rajcuje cie ? masz orgazmy? do czego ci to potrzebne ? masz jakas  fobie antyzydowska ? wiec sie lecz a nie zasmiecasz fora postami  ktorych nikt  nie czyta. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 13:55:48
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny
Użytkownik ""<heRsk>"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:a141r5dbcn6gegveq36kbtbof216p104q64ax.com...
Na innej grupie ukazuje się jeden wątek,

ale ten sam, dokladnie taki sam. PO CO ?

Z prostego powodu.
Ten kto subskrybuje psr niekoniecznie musi subskrybować psp.
Zatem list, który ukaże się tylko w psp nie jest w stanie przeczytać, jeśli subskrybuje tylko psr.

To proste i oczywiste, ale ty masz jak zwykle problemy ze zrozumiem tego co proste i oczywiste.
Długo będziesz robił z siebie durnia?

Data: 2010-03-29 14:07:22
Autor:
SPAMER Codzienny
On Mon, 29 Mar 2010 13:55:48 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

> ale ten sam, dokladnie taki sam. PO CO ?

Z prostego powodu.
Ten kto subskrybuje psr niekoniecznie musi subskrybować psp.

 chlopie... ja pierdziele. co z toba nie tak ?

Zatem list, który ukaże się tylko w psp nie jest w stanie przeczytać, jeśli subskrybuje tylko psr.

  ja pierdziele, co za gamon...

To proste i oczywiste, ale ty masz jak zwykle problemy ze zrozumiem tego co proste i oczywiste.

 ja pierdziele, co za gamon...

Długo będziesz robił z siebie durnia?

 chlopie, gdzie jeszcze spamujesz ?

Data: 2010-03-29 14:14:37
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny

Użytkownik ""<heRsk>"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:mu51r5hv09j45nnlm7jfmveimli4m3kkrp4ax.com...
> ale ten sam, dokladnie taki sam. PO CO ?

Z prostego powodu.
Ten kto subskrybuje psr niekoniecznie musi subskrybować psp.

>chlopie... ja pierdziele. co z toba nie tak ?

Jeśli z tobą jest cos nie tak, nie musi oznaczać, że z innymi też.

Data: 2010-03-29 14:22:07
Autor:
SPAMER Codzienny
On Mon, 29 Mar 2010 14:14:37 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

Jeśli z tobą jest cos nie tak, nie musi oznaczać, że z innymi też.

 chlopie, na prawde sie lecz.  jestes zapisany na tylu forach ze ogarnia przerazenie. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 05:27:47
Autor: zbig
SPAMER Codzienny

Data: 2010-03-29 05:44:00
Autor: zbig
SPAMER Codzienny
wrote:

> Jeśli z tobą jest cos nie tak, nie musi oznaczać, że z innymi też.

 chlopie, na prawde sie lecz.
 jestes zapisany na tylu forach ze ogarnia przerazenie.
Coś mi sie nie tak kliknęło. Chciałem tylko dodać, że przy takiej
obsesyjnej wręcz aktywności na dziesiątkach forów, mkarwan zważywszy
na jego poziom intelektualny może mieć realne kłopoty z "przedarciem
się " przez więcej niż 3 wątki dziennie na osobę. To poważny problem
mkarwana a wy tu koledzy sobie jaja robicie.

Data: 2010-03-29 21:10:10
Autor: boukun
SPAMER Codzienny

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hoq3ai$234$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ty jesteś chory, musisz naprawdę pójść do lekarza... Dlaczego zależy ci, żeby ludzie ograniczali się intelektualnie i nie wysyłali więcej jak 3, 4 i więcej wątków? To jest chore, co ty wyrabiasz. Dlaczego zależy cię na krępowaniu ludzkiej myśli?
Przecież już wszyscy ci na to twoje obłąkane zachowanie zwracają uwagę.
Czujesz się moderatorem niemoderowanych usenetowych grup dyskusyjnych, he, he...

boukun

Data: 2010-03-29 13:31:07
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 12:25:56 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Dotrze kiedyś do ciebie że spamowanie to nie jest wysyłanie kilku listów o
różnej treści tylko wysyłanie jednego i tego samego listu, wiele, wiele
razy?

Tu masz "link" do definicji spamu:

http://www.google.pl/#hl=pl&safe=off&q=%22Ty+tego+nie+rozumiesz.+Ale+my+Ci+to+wyt%C5%82umaczymy.+Czarno+na+bia%C5%82ym.+Mo%C5%BCe+to+pojmiesz.%22&lr=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=f320c6f0973a975b

Data: 2010-03-29 13:58:36
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1whs0yf7sebdd$.1fwpoxpdbk6cc$.dlg40tude.net...
[...]

Znowu pokazałeś, ze masz problemy ze zrozumieniem tego czytasz.

Data: 2010-03-29 14:57:04
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 13:58:36 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Czego nie rozumiem? Że spam to wysłanie *TEGO SAMEGO* listu wiele, wiele
razy?

Przecież to nie ja mam z tym problem, tylko *TY*

Rozpoczęcie nawet 20 wątków w ciągu 5 minut nie jest spamem.

Ktoś może np łączyć się przez komórkę, tworzyć wiadomości offline i wysłać
kilka w jednej-dwóch paczkach.

Specjalnie dla ciebie ma płacić za paczkę wysłanych i odebranych danych na
każdy wątek?

Data: 2010-03-29 12:45:56
Autor: Piotr
SPAMER Codzienny
[...]

Byłeś na wszystkich możliwych forach? No to szacun hesku... :-)
Piotr

Data: 2010-03-29 13:25:28
Autor:
SPAMER Codzienny
On Mon, 29 Mar 2010 12:45:56 +0200, "Piotr" <pnat@wp.pl> wrote:

Byłeś na wszystkich możliwych forach? No to szacun hesku... :-)

 przejrzalem kilka ostatnichj dni. karwan rozsyla to samo
 na kazde forum oddzielnie. spamuje ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 14:21:28
Autor: u2
SPAMER Codzienny
W dniu 2010-03-29 13:25, "<heÂŽsk>" pisze:
[...]

Nie możesz być gorszy. Do boju durnie z peło !!!!!

Data: 2010-03-29 14:23:06
Autor:
SPAMER Codzienny
On Mon, 29 Mar 2010 14:21:28 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  przejrzalem kilka ostatnichj dni. karwan rozsyla to samo
>  na kazde forum oddzielnie. spamuje ;o)))
Nie możesz być gorszy. Do boju durnie z peło !!!!!

 trauma wciaz trzyma, co ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 14:24:59
Autor: u2
SPAMER Codzienny
W dniu 2010-03-29 14:23, "<heÂŽsk>" pisze:

 przejrzalem kilka ostatnichj dni. karwan rozsyla to samo
 na kazde forum oddzielnie. spamuje ;o)))

Nie możesz być gorszy. Do boju durnie z peło !!!!!

 trauma wciaz trzyma, co ? ;o)))

Hesk do boju, premier wzywa swoich durnych giermkĂłw do boju !!!! :)))

Data: 2010-03-29 15:40:48
Autor:
SPAMER Codzienny
On Mon, 29 Mar 2010 14:24:59 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  trauma wciaz trzyma, co ? ;o)))

Hesk do boju, premier wzywa swoich durnych giermków do boju !!!! :)))

 no to zglaszaj sie jako pierwszy ;o))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 16:07:05
Autor: u2
SPAMER Codzienny
W dniu 2010-03-29 15:40, "<heÂŽsk>" pisze:
On Mon, 29 Mar 2010 14:24:59 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

 trauma wciaz trzyma, co ? ;o)))

Hesk do boju, premier wzywa swoich durnych giermkĂłw do boju !!!! :)))

 no to zglaszaj sie jako pierwszy ;o))))

A w życiu, to ty jesteś jego biernym, wiernym, ale miernym giermkiem :)

SPAMER Codzienny