SPAMER Codzienny

Data: 2010-03-29 12:04:37
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 11:44:28 +0200, ">he®sk<" napisał(a):

I oto wyszlo szydlo z wora !

Nasz grupowy statystyk, mkrawan zarzucajacy innym spamowanie
swoje fobie publikuje na wszelkich mozliwych forach *.pl !!!

No przyjemniaczku, co teraz ? KTO TU JEST SPAMEREM ?!!

Mam pytanie - dlaczego "z moimi fobiami" odsyłasz na psr mnie a abecaka już
nie?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-29 12:45:51
Autor:
SPAMER Codzienny
On Mon, 29 Mar 2010 12:04:37 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Mam pytanie - dlaczego "z moimi fobiami" odsyłasz na psr mnie a abecaka już
nie?

 abc mam w filtrze ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 13:01:55
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Mam pytanie - dlaczego "z moimi fobiami" odsyłasz na psr mnie a abecaka już
nie?

 abc mam w filtrze ;o)))

W takim razie dla twojej informacji - każdy mój wątek w którym "odsyłasz
mnie z moimi fobiami na psr" jest odpowiedzią na jego "wątek".

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-29 13:25:28
Autor:
SPAMER Codzienny
On Mon, 29 Mar 2010 13:01:55 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  abc mam w filtrze ;o)))

W takim razie dla twojej informacji - każdy mój wątek w którym "odsyłasz
mnie z moimi fobiami na psr" jest odpowiedzią na jego "wątek".

 o nie. dotyczy tylko watkow tworzonych przez ciebie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 13:28:23
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kk33sray4rjt.r95j950rlm2z.dlg40tude.net...
[...]

Czyli, ze świadomie zaśmiecasz psp nowymi wątkami?
Jeśli masz uwagi do listu abc to wypowiedz się w jego wątku, a nie zaśmiecaj psp nowymi wątkami.

Data: 2010-03-29 13:31:48
Autor:
SPAMER Codzienny
On Mon, 29 Mar 2010 13:28:23 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

Czyli, ze świadomie zaśmiecasz psp nowymi wątkami?

 GAMONIU. nowy watek to nie spam.
Jeśli masz uwagi do listu abc to wypowiedz się w jego wątku,

 abc mam w kf, gamoniu.  na pl.soc.religia odsylam tylko twoje NOWE tematy.
 pojmujesz czy wytlumaczyc jak dziecku ?

a nie zaśmiecaj psp nowymi wątkami.

 ja gamoniu? czy ja pisze ciagle o zydach i rozsylam to
 oddzielnie na rozne fora? to ty jestes SPAMEREM gamoniu.
 na dodatek oblakaqnym antyzydowska fobia.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-29 13:47:08
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny
Użytkownik ""<heRsk>"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:nn31r5d03ahb5sd28r204bbdtch0b27ak74ax.com...
[...]

Przecież ja to pisałem do zgrzesia a nie do ciebie.
Wybierz się do psychiatry i poproś go aby przepisał ci leki.
Może ci pomogą, abyś nie robił z siebie durnia.

Data: 2010-03-29 15:08:56
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 13:47:08 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

W Usenecie nie piszesz "do zgrzesia" tylko do wszystkich.

Właśnie przeglądałem twoje wszystkie posty od końca października.

Zdarzyło ci się komuś raz o tym wspomnieć, Kali.

Data: 2010-03-29 19:42:10
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:nm4cxecwghd4$.pfedj7somgrv$.dlg40tude.net...
[...]

W tym liście piszesz do mnie czy do wszystkich?
Jeśli do wszystkich to w jakim celu reagujesz na mój list?

Data: 2010-03-29 22:47:37
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 19:42:10 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Zwracam się do ciebie w liście skierowanym do wszystkich.

Data: 2010-03-29 23:48:17
Autor: mkarwan
SPAMER Codzienny
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8wmwnoxf7mkk.12633hcg5v117$.dlg40tude.net...
[...]

Gdyby głupota mogła fruwać latał byś wysoko.

Data: 2010-03-30 00:26:28
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 23:48:17 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Znowu robisz z siebie durnia?

Data: 2010-03-29 13:32:09
Autor: Grzegorz Z.
SPAMER Codzienny
Dnia Mon, 29 Mar 2010 13:28:23 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Nie.

Dlaczego "zaśmiecaj" ?

Przecież kilka różnych wątków to nie jest spam.

SPAMER Codzienny