SPD NAKŁADKI

Data: 2009-05-25 17:31:58
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
SPD NAKŁADKI
Panie kaczor, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

Jak zjeść i mieć ciastko bo z SPD nie chcę rezygnować.

PD-M324, PD-M647, PD-M525, PD-M424

Data: 2009-05-25 08:57:02
Autor: kaczor1
SPD NAKŁADKI

--
Pozdrowienia,                            | Próżnoś repliki się spodziewał
Marek 'marcus075' Karweta                | Nie dam ci prztyczka ani klapsa.

Tyle że to pedały a nie nakładki - a ja szukam czegoś co mógł bym
założyć przed wjechaniem i zdjąć po wyjechaniu z trudniejszego terenu.

Pozdrawiam.

Data: 2009-05-25 17:49:31
Autor: Wooyek
SPD NAKŁADKI
> Jak zjeść i mieć ciastko bo z SPD nie chcę rezygnować.

PD-M324, PD-M647, PD-M525, PD-M424

Oprócz pierwszego, Twoja propozycja jest bez sensu - te pedały nie służą i nie nadają się do jazdy bez wpinania.

A 324 są beznadziejne (pisałem o tym -> archiwum).

Data: 2009-05-25 17:58:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
SPD NAKŁADKI
Panie Wooyek, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gveeme$i96$1inews.gazeta.pl> przy ul....

Jak zjeść i mieć ciastko bo z SPD nie chcę rezygnować.

PD-M324, PD-M647, PD-M525, PD-M424

Oprócz pierwszego, Twoja propozycja jest bez sensu - te pedały nie służą i nie nadają się do jazdy bez wpinania.

Mnie tam z 520-tkami dobrze nawet na zjazdach. Przynajmniej mi nogi z
pedałów nie spadają. ;-) W katalogu wyglądają te pedały na takie "możliwe"
do jeżdżenia bez wpinania.

A 324 są beznadziejne (pisałem o tym -> archiwum).

A to nie mnie oceniać, a użytkownikom. Ja po prostu podpowiadam, że takie
istnieją.

Data: 2009-05-25 20:16:55
Autor: Wooyek
SPD NAKŁADKI

> Oprócz pierwszego, Twoja propozycja jest bez sensu - te pedały nie
> służą i nie nadają się do jazdy bez wpinania.

Mnie tam z 520-tkami dobrze nawet na zjazdach. Przynajmniej mi nogi z
pedałów nie spadają. ;-)

520 są zajebiste (sam mam), pod warunkiem, że jest się wpiętym ;)

W katalogu wyglądają te pedały na takie
"możliwe" do jeżdżenia bez wpinania.

W katalogu... Zatrzask wystaje na tyle mocno, że niemal nie ma różnicy w stosunku do zwykłych SPD bez ramki - but się opiera na nim, nie na ramce. W 424/535 służy ona wyłącznie do ułatwiania wpinania, dużo łatwiej trafić w pedał, sam się ustawia pod stopą jak należy - faktycznie to pomaga, jak np. się spanikuje tuż przed stromym zjazdem i potem trzeba się wpiąć błyskawicznie zaraz po ruszeniu. W 647 - dzięki większej, wyższej ramce - niektóre buty (typu DX, czyli miękkie podeszwy, głęboko osadzony blok) lekko się na tej platformie opierają *po wpięciu*.

Dodam, że miałem zarówno 324 i 545, a obecnie mam 647 i 520.

> A 324 są beznadziejne (pisałem o tym -> archiwum).

A to nie mnie oceniać, a użytkownikom. Ja po prostu podpowiadam, że
takie istnieją.

Jak komuś nie przeszkadzają nieprecyzyjne, ledwo wyczuwalne wpięcia i przypadkowe wypięcia w najmniej oczekiwanych momentach, to może sobie 324 kupić ;)

Już dużo lepsze są A520/A530 (też jednostronne, ale z zatrzaskiem jak w 520 itp.).

SPD NAKŁADKI