SPD NAKŁADKI

Data: 2009-05-26 00:06:12
Autor: zcxz
SPD NAKŁADKI
kaczor wrote:
Moi drodzy.
Od 1.5mc korzystam z SPD PD-M520 i tak jak duża część z Was
przekonałem się o zaletach spięcia się z rowerem na "stałe"
Przekonałem się również o wadach - na szczęście nie na żuczka i
niezbyt boleśnie.
Napisze tak, kilka kolezanek namowilem na spd'y (np. 520, 540 itd.):)
Mialy problemy z wypinaniem w tzw. dziwnych sytuacjach.
Pokazywalem, demonstrowalem jak sie szybko wypinac itd. nie pomagalo.
Zaliczaly gleby i to w z reguly w najtwardszych miejscach np. jezdziemy lasem, podjazdy, zjazdy, korzenie - spox, a one zaliczaly gleby na asfalcie przed swiatlami.
Poddalem sie....az razu pewnego co wymyslily :) smarowanie sprezyny w spd'ach. Oczywiscie sprezyna odkrecona na minimum i na to olej (np. vexol).
U nich to dziala :) sa zadowolone, moze sprobuj :)

--
zcxz

Data: 2009-05-25 23:13:01
Autor: Ryszard Mikke
SPD NAKŁADKI
zcxz <valter@poczta.onet.pl> napisał(a):
kaczor wrote:
> [...]
U nich to dziala :) sa zadowolone, moze sprobuj :)

Albo wywal SPDy w cholerę i kup inne zatrzaski. Time albo Crank...
Jedne i drugie nie sprawiają żadnych problemów z wypinaniem, nie ma
w nich czego regulować i nie trzymają sztywno stopy (ja np. nie rozumiem
w ogóle o co chodzi z wypinaniem, żeby dać odpocząć kolanom).

W Time'ach miałem problem z wpinaniem się szybko, ale np. mój syn nie
ma wcale, więc może to moja krzywa noga... W Crankach tego problemu już nie mam.

Czy ja już jestem trollem? ;)

rmikke

Data: 2009-05-26 07:51:35
Autor: Jan Srzednicki
SPD NAKŁADKI
On 2009-05-25, Ryszard Mikke wrote:
zcxz <valter@poczta.onet.pl> napisał(a): Albo wywal SPDy w cholerę i kup inne zatrzaski. Time albo Crank...
[...]

Hm. Ja mam trochę inne wrażenia z Time vs SPD - dla mnie SPD wypinały
się trochę łatwiej. Nie, żebym miał problem z wypinaniem się w ogóle, z
Time'ów nie zrezygnuję za żadne skarby, ale jednak w SPD było mi
odrobinę łatwiej.

Czy ja już jestem trollem? ;)

A masz zielone włosy? :)

Data: 2009-05-26 20:11:34
Autor: Coaster
SPD NAKŁADKI
Ryszard Mikke wrote:
[...]

Czy ja juĹź jestem trollem? ;)

A dlugo wytrzymujesz w pelnym sloncu? ;-)

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

SPD NAKŁADKI