SPD i kontrola na lotnisku.

Data: 2012-04-21 21:25:30
Autor: gobo
SPD i kontrola na lotnisku.
Hej,
W zeszlym tygodniu lecialem z Malagi do Wenecji - w Maladze poproszono mnie o podejscie do urzadzenia, na ktĂłrym byla narysowana stopa. Oparlem na nim swoj jeden but, za chwile drugi, podziekowano mi i tyle bylo odprawy. Czasem latam w butach z blacha w czubie i wtedy kaza mi je sciagac, wkladac do pojemnika i przejezdza to przez przeswietlarke - jak kurtka, plecak, pasek, laptop, telefon, zegarek, portfel itp.
Zaden problem - blokow SPD nie ma na liscie produktow zakazanych:)
Szkoda więć roboty z ich odkrecaniem.
Pozdrawiam
Piotrek

SPD i kontrola na lotnisku.