SPD kontra platformy

Data: 2014-04-10 22:56:01
Autor: Iguan_007
SPD kontra platformy
On Friday, April 11, 2014 4:30:56 AM UTC+10, Marek wrote:
Mam poważny opór psychiczny w przypinaniu się do roweru a z drugiej

Nie masz sie co bac SPD w terenie. Jak juz sie ich nauczysz to wypinanie jest automatyczne. Ja bez nich nie wyobrazam sobie jazdy (ale moze to kwestia indywidualnych preferencji). Wiem, ze czasami ludzie nie chca z nich korzystac na trudniejszych szlakach, ja mam odwrotnie (lubie "trzymac" rower).

Co do wypadkow z nimi zwiazanych, widzialem kilka smiesznych wywrotek przy malych predkosciach gdy ktos poczatkujacy zapomnial sie wypiac. Ale najpowazniejszy wypadek jaki widzialem mial wlasnie kolega ktory w trudniejszym terenie SPD nie uzywa, Na stromym szlaku, po wybiciu ze sporej "hopki" zjechal z pedalow. Trzymajac sie tylko kierownicy nie mial juz jak ustawic roweru do ladowania czy je zamortyzowac. Wynik - zlamany obojczyk i inne atrakcje.. Dobrze ze do drogi gdzie mogla dojechac karetka nie bylo daleko.

Pozdrawiam,
Iguan   --
Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia

SPD kontra platformy