SPD - pierwsze wrażenia i pytania

Data: 2010-04-06 19:37:44
Autor: emil
SPD - pierwsze wrażenia i pytania

2. W jaki sposób powinno się regulować sprężynę (pedały Shimano M540) naciągu, są jakieś kryteria jej regulacji, bo jakoś nie mam na to pomysłu. Może wzmacniać naciąg tak długo jak jestem w stanie prawidłowo się wypinać?
Poluzować maksymalnie i przejechać kawałek, jak podczas jazdy się samo wypnie to dokręcić po 1 obrót w pedałach.
Jakiś czas lepiej jeździć z imbusem do pedałów, bo rozwijają się mięśnie od ciągnięcia butem i trzeba dokręcać sprężynę.

SPD - pierwsze wrażenia i pytania