SPD - zielono mi ;)

Data: 2017-08-30 01:02:30
Autor: mmateusz
SPD - zielono mi ;)
W dniu poniedziałek, 28 sierpnia 2017 09:01:40 UTC+2 użytkownik Nuel napisał:
Wczoraj zostałem obdarowany Shimano M505.
Same pedały, używki,  bez bloków.

Wszystkie pedały Shimano górsko/miejsko/trekingowe: od najtańszych do topowego XTR'a są sprzedawane z komplecie z tymi samymi blokami: SM-SH51
cena "solo" za bloki to 40-45zł (cena pedałów z blokami od 115zł)
http://allegro.pl/bloki-do-pedalow-rowerowych-mtb-shimano-sm-sh51-i6745180501.html
Pułapki:
Sporadycznie sa dostępne bloki SM-SH56 - "multi release" - wypinają sie w kilku kierunkach i  w sumie sam nie wiesz kiedy sie same wypną - nie idz tą drogą :)

--
mm

SPD - zielono mi ;)