SPDy : Reba 1:0

Data: 2009-06-14 12:55:38
Autor: drops
SPDy : Reba 1:0
Znaczy kupiłem SPDy w końcu (Shimano 086 i Time'y Attac Alium'y) i
wybrałem się na pierwszą jazdę ... z synem w foteliku!! tak wyszło!
potem oczywiście sam też

Moje wnioski dla wszystkich niedowiarków i niezdecydowanych: kupujcie
- to jest jak inna strona pedałowania - lepiej wydajniej szybciej
wygodniej bez ślizgania na błocie (gleby jeszcze nie było, ale zdania
nie zmienię!)

Time'y są cieżkie, ale wziąłem dla wygody i możliwości 6st ruchu - IMO
wygodnie jest bo sobie można butem pomanewrować. 086-stki nie mam
porównania z innymi SPDami ale wydają się ok - jedyna uwaga to kolor
bo wziąłem brązowy bo nie było czarnego a cena była spox - ten brąz
wygląda raczej jak złoty - ale mnie to wali!

by the way - czy OTB jest możliwe? - chyba raczej nie albo jakaś
zubożona wersja - bo w sumie nie przelecisz tylko jakby do połowy a
potem reszta ciebie z rowerem

pozdro
drops

Data: 2009-06-14 20:29:49
Autor: Ryszard Mikke
SPDy : Reba 1:0
drops <rafal.drosik@gmail.com> napisał(a):
Znaczy kupi=B3em SPDy w ko=F1cu (Shimano 086 i Time'y Attac Alium'y) i
wybra=B3em si=EA na pierwsz=B1 jazd=EA ... z synem w foteliku!! tak wysz=B3=
o!
potem oczywi=B6cie sam te=BF

Moje wnioski dla wszystkich niedowiark=F3w i niezdecydowanych: kupujcie
- to jest jak inna strona peda=B3owania - lepiej wydajniej szybciej
wygodniej bez =B6lizgania na b=B3ocie (gleby jeszcze nie by=B3o, ale zdania
nie zmieni=EA!)

Time'y s=B1 cie=BFkie, ale wzi=B1=B3em dla wygody i mo=BFliwo=B6ci 6st ruch=
u - IMO
wygodnie jest bo sobie mo=BFna butem pomanewrowa=E6. 086-stki nie mam
por=F3wnania z innymi SPDami ale wydaj=B1 si=EA ok - jedyna uwaga to kolor
bo wzi=B1=B3em br=B1zowy bo nie by=B3o czarnego a cena by=B3a spox - ten br=
=B1z
wygl=B1da raczej jak z=B3oty - ale mnie to wali!

by the way - czy OTB jest mo=BFliwe? - chyba raczej nie albo jaka=B6
zubo=BFona wersja - bo w sumie nie przelecisz tylko jakby do po=B3owy a
potem reszta ciebie z rowerem

Spoko, przelecisz, wypnie Cię.

rmikke

Data: 2009-06-14 23:13:15
Autor: amrac
SPDy : Reba 1:0
Ryszard Mikke pisze:

Spoko, przelecisz, wypnie Cię.

rmikke

Jak se skręci sprężynę na maksa to niekoniecznie... vide filmik z któregoś maratonu golonki z bodaj 2006 roku, na bufecie:)
Kolejna zaleta SPD:)

Data: 2009-06-14 22:04:16
Autor: Ryszard Mikke
SPDy : Reba 1:0
amrac <szymekto@o2.pl> napisał(a):
Ryszard Mikke pisze:
> Jak se skręci sprężynę na maksa to niekoniecznie... vide filmik z któregoś maratonu golonki z bodaj 2006 roku, na bufecie:)
Kolejna zaleta SPD:)

Bo SPD to ZUOOO. Time'y wypną, w Time'ach nie ma nic do skręcania.
A namiar na filmik poproszę.

rmikke

Data: 2009-06-15 00:06:13
Autor: schliesky
SPDy : Reba 1:0
Ryszard Mikke wrote:

Jak se skręci sprężynę na maksa to niekoniecznie...

Bo SPD to ZUOOO. Time'y wypną, w Time'ach nie ma nic do skręcania.

Ja myślę, że to byli użytkownicy time'a, którzy nie mogli sprężyny "zluzować" :-P

A namiar na filmik poproszę.

przyłączam się.

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-06-15 07:47:21
Autor: amrac
SPDy : Reba 1:0
schliesky pisze:
Ryszard Mikke wrote:

[...]

Kurde musiałbym zlokalizować, który to był czyt. oglądnąć wszystkie jeszcze raz. Nie widzieliście tego? Na bufecie kolo tankuje bidet a w tylny jego trójkąt uderza rozpędzony drugi i zalicza OTB właśnie się nie wypinając i pociągając za sobą rower.

Data: 2009-06-15 00:19:58
Autor: budfox
SPDy : Reba 1:0
Ryszard Mikke pisze:

Bo SPD to ZUOOO. Time'y wypną, w Time'ach nie ma nic do skręcania.
A namiar na filmik poproszę.

rmikke

tylko cranki

Data: 2009-06-15 07:45:43
Autor: amrac
SPDy : Reba 1:0
Ryszard Mikke pisze:
[...]

Chyba nie umiem czytać ze zrozumieniem:) Myślałem, że autor wątku ma SPD, ja mam time a co do skręcania w tajmach to se doczytaj:P Pytanie za 100 punktów: czym się różnią xe od xs? <rotfl>

Data: 2009-06-14 23:16:11
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
SPDy : Reba 1:0
Panie amrac, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h13p5b$t10$1inews.gazeta.pl> przy ul....

Ryszard Mikke pisze:

[...]

W tłumie robiącym OTB przynajmniej nie zgubisz roweru. ;-P

Data: 2009-06-14 22:18:56
Autor: kosik
SPDy : Reba 1:0

Użytkownik "drops" <rafal.drosik@gmail.com> napisał w wiadomości news:712ec31e-0eef-4e2c-aaf1-eaf54fa27725z14g2000yqa.googlegroups.com...
by the way - czy OTB jest możliwe? - chyba raczej nie albo jakaś
zubożona wersja - bo w sumie nie przelecisz tylko jakby do połowy a
potem reszta ciebie z rowerem

Chyba się jeszcze musisz dowiedzieć paru rzeczy nt zachowania zatrzasków :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-06-14 22:54:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
SPDy : Reba 1:0
Panie drops, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

by the way - czy OTB jest możliwe? - chyba raczej nie albo jakaś
zubożona wersja - bo w sumie nie przelecisz tylko jakby do połowy a
potem reszta ciebie z rowerem

Przelecisz, przelecisz...
Vide: http://marcus075.bikestats.pl/index.php?did=184516 ;-)

Data: 2009-06-15 09:04:11
Autor: Wojtek Paszkowski
SPDy : Reba 1:0

"drops" <rafal.drosik@gmail.com> wrote in message news:712ec31e-0eef-4e2c-aaf1-eaf54fa27725z14g2000yqa.googlegroups.com...

by the way - czy OTB jest możliwe? - chyba raczej nie albo jakaś
zubożona wersja - bo w sumie nie przelecisz tylko jakby do połowy a
potem reszta ciebie z rowerem

takie przypadki chodzą po ludziach jadących w noskach ;) Kliki raczej się wypną, aczkolwiek ten ułamek chwili, kiedy leci się złączonym z rowerem, może nadać dwukołowcowi zbliżoną krzywą balistyczną do naszej - więc trzeba uważać, aby po grzmotnięciu w glebę nie dostać za chwilę poprawki własnym rowerem (właśnie ostatnio tak miałem - fiknąłem na gliniastym trawersie zbocza doliny i, turlając się w dół, kątem oka widziałem lecący na mnie rower; na szczęście dzięki temu, że lekko się stoczyłem, chybił ;)

pozdr

Data: 2009-06-15 03:20:49
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
SPDy : Reba 1:0
On 15 June, 08:04, "Wojtek Paszkowski" <wo...@nawirtualnej.polsce>
wrote:
"drops" <rafal.dro...@gmail.com> wrote in message

> [...]

zbocza doliny i, turlając się w dół, kątem oka widziałem lecący na mnie
rower; na szczęście dzięki temu, że lekko się stoczyłem, chybił ;)

zrobilem na transacarpatii male OTB z SPD shimano wyregulowanymi na
ciasno i sie nie wypiely. Do konca stalem na pedalach, nawet do gory
nogami, smiesznie bylo :)

Data: 2009-06-19 20:09:03
Autor: amrac
SPDy : Reba 1:0
frank.castle0407@googlemail.com pisze:

zrobilem na transacarpatii male OTB z SPD shimano wyregulowanymi na
ciasno i sie nie wypiely.

A mówiłem brać Tajmy:D

SPDy : Reba 1:0