SPDy : Reba 1:0

Data: 2009-06-15 09:04:11
Autor: Wojtek Paszkowski
SPDy : Reba 1:0

"drops" <rafal.drosik@gmail.com> wrote in message news:712ec31e-0eef-4e2c-aaf1-eaf54fa27725z14g2000yqa.googlegroups.com...

by the way - czy OTB jest możliwe? - chyba raczej nie albo jakaś
zubożona wersja - bo w sumie nie przelecisz tylko jakby do połowy a
potem reszta ciebie z rowerem

takie przypadki chodzą po ludziach jadących w noskach ;) Kliki raczej się wypną, aczkolwiek ten ułamek chwili, kiedy leci się złączonym z rowerem, może nadać dwukołowcowi zbliżoną krzywą balistyczną do naszej - więc trzeba uważać, aby po grzmotnięciu w glebę nie dostać za chwilę poprawki własnym rowerem (właśnie ostatnio tak miałem - fiknąłem na gliniastym trawersie zbocza doliny i, turlając się w dół, kątem oka widziałem lecący na mnie rower; na szczęście dzięki temu, że lekko się stoczyłem, chybił ;)

pozdr

Data: 2009-06-15 03:20:49
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
SPDy : Reba 1:0
On 15 June, 08:04, "Wojtek Paszkowski" <wo...@nawirtualnej.polsce>
wrote:
"drops" <rafal.dro...@gmail.com> wrote in message

> [...]

zbocza doliny i, turlając się w dół, kątem oka widziałem lecący na mnie
rower; na szczęście dzięki temu, że lekko się stoczyłem, chybił ;)

zrobilem na transacarpatii male OTB z SPD shimano wyregulowanymi na
ciasno i sie nie wypiely. Do konca stalem na pedalach, nawet do gory
nogami, smiesznie bylo :)

Data: 2009-06-19 20:09:03
Autor: amrac
SPDy : Reba 1:0
frank.castle0407@googlemail.com pisze:

zrobilem na transacarpatii male OTB z SPD shimano wyregulowanymi na
ciasno i sie nie wypiely.

A mówiłem brać Tajmy:D

SPDy : Reba 1:0