SPÓLKOWANIE...

Data: 2009-09-08 09:04:17
Autor: Slavinka
SPÓLKOWANIE...
    Projektańci i wykonawcy - powstają takie projekty, że bez wyrębu drzew
wprost nie może się obejść. Mam tu na miejscu przykład - duży teren i brak
przeciwskazań do takiego zaprojektowania budynku, aby nie ruszyć drzew
rosnących równolegle do ściany byudynku, były to sosny, robinie, dęby i
modrzew - wycięto wszystko. Dzisiaj padła nawet sosna nie oznaczona do
wyrębu!
    Stawiam więc pytanie - gdzie trafi, a raczej do kogo trafiło to drewno,
łącznie z tym skradzionym - wszystkie są właśnością Gminy Nieporęt?

Data: 2009-09-08 09:10:35
Autor: mund
SPÓLKOWANIE...
Użytkownik "Slavinka" <slavinka@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Zrób dokumentację foto. jeśli masz wątpliwości.
Opisz i złóż, gdzie trzeba.
W końcu to twój obywatelski obowiązek.

SPÓLKOWANIE...