SPONIEWIERANY Y MUNDUR GEN. ANDRZEJA BLASIKA

Data: 2011-01-20 18:38:54
Autor: obserwator
SPONIEWIERANY Y MUNDUR GEN. ANDRZEJA BLASIKA

Relacja zony generala;

Nazywam się Ewa Błasik. W przeddzień Święta Niepodległości pęka mi serce, gdy
widzę, jak mój generał jest wyszydzany, choć jest godzien honorów. Dopóki
starczy życia i sił, będę go bronić.

Wojsko się zamknęło, odwróciło się ode mnie. Rzecznik generała broni Lecha
Majewskiego poinformował mnie wprost, że on z tą panią, czyli ze mną, nie chce
mieć nic wspólnego. W dzień Wszystkich Świętych łaskawie wpuszczono mnie na
teren dowództwa Sił Powietrznych w obecności brata mojego zmarłego Męża i jego
żony. Chcieliśmy złożyć wieniec pod pomnikiem upamiętniającym Męża, który tam
stoi. Notabene budowany był nocą, ze strachu przed nowym dowódcą Sił
Powietrznych, który z pewnością nie pozwoliłby na jakąkolwiek pamięć o moim
Mężu, co zresztą było uwidocznione w dniu Święta Lotnictwa, gdy nie przywołał
pamięci mojego Męża z imienia i nazwiska. W czasie oddawania hołdu mojemu
Mężowi zobaczyliśmy przez okno, że w korytarzu budynku dowództwa Sił
Powietrznych poniewiera się mundur mojego Męża. Prosił mnie o ten mundur pan
generał Krzysztof Załęski, kiedy jeszcze był na swoim stanowisku, abym
przekazała go do Sali Tradycji. Ten mundur chyba - w mniemaniu ludzi pana
generała Majewskiego - jest niegodny, aby został wniesiony na Salę Tradycji,
tylko przez ponad pół roku stoi zakurzony przed tą salą. Wszystko chyba po to,
by mojego Męża do końca upokorzyć. Tak zachowuje się dowództwo Sił
Powietrznych?! Nie wiem, jakie są cele, chciałabym, żeby pan minister Bogdan
Klich zabrał w tej sprawie głos, bo to przecież on nad grobem mojego Męża
zapewniał, że nie pozwoli, aby szargano jego dobre imię. Później, na spotkaniu
poświęconym pamięci mojego Męża w dowództwie Sił Powietrznych, z jego ust
padło stwierdzenie, że najprawdopodobniej mój Mąż, jeżeli w ogóle był w tym
kokpicie, to był takim piorunochronem między załogą a panem prezydentem
Kaczyńskim i wszystkimi na pokładzie. Tę wypowiedź słyszałam zarówno ja, jak i
moje dzieci.

Bogdan Klich dziś milczy. Powinien to publicznie powtórzyć.
- Dlatego dziś oczekuję jakiegoś wsparcia przede wszystkim ze strony
Ministerstwa Obrony Narodowej. Muszę przypomnieć także, że pan minister
Radosław Sikorski zapewniał mojego Męża, gdy proponował http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20101110&typ=po&id=po01.txt

Ceremonia zlozenia holdu tragicznie zmarlemu gen. Andrzejowi Blasikowi odbyla
sie na terenie Headquarters Allied Air Command Ramstein. O czym poskojezyczne media oczywiscie milczaly, zajete szkalowaniem polskiego
oficera.

 http://www.airn.nato.int/

NATO Air Commander Ramstein Unveils Memorial for Late Polish Air Chief

Ramstein, 8 September 2010. Earlier today, General Roger A. Brady, Commander,
Allied Air Command Ramstein, accompanied by his wife Litha, dedicated a
memorial to the late Commander of the Polish Air Force, General Andrzej
Błasik, who died in April when a government airplane crashed en route to
attend a commemoration at Katyn, Russia.

The ceremony held at Headquarters Allied Air Command Ramstein (HQ AC Ramstein)
was attended by Mrs. Ewa Błasik and her two children, Joanna and Michał, who
survived the late General Błasik.
Also in attendance was the Deputy Commander AC Ramstein, Lieutenant General
Friedrich-Wilhelm Ploeger, and the Commander of the United States 3rd Air
Force, Lieutenant General Frank Gorenc and his wife Sharon.
The Polish Air Force was represented by several high ranking military led by
the representative of the Polish Air Force Commander, Brigadier General Tomasz
Drewniak and Polish representatives from NATO HQ at Brussels and Combined Air
Operations Centre Uedem.
Many of the HQ AC Ramstein staff, especially the Polish Air Force contingent,
witnessed the ceremony led by the HQ Chief of Staff, Major General Jon Abma.
General Brady dedicated the memorial to General Błasik, an oak tree – a symbol
of strength in Poland – planted in the premises of HQ AC Ramstein. http://www.airn.nato.int/press/2010/news2010.htm

Data: 2011-01-20 19:23:17
Autor: Zennon
SPONIEWIERANY Y MUNDUR GEN. ANDRZEJA BLASIKA
Spadaj sowiecki poĹźyteczny idioto!!!

Zennon

Data: 2011-01-20 19:55:11
Autor: boukun
SPONIEWIERANY Y MUNDUR GEN. ANDRZEJA BLASIKA

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał
[...]

Nie ma się czym chwalić. Widać, komu służył...

boukun

Data: 2011-01-20 20:27:59
Autor: wasabi
SPONIEWIERANY Y MUNDUR GEN. ANDRZEJA BLASIKA
[ciach]

bez obrazy, nie pochwalam zagrywki MAK, co nie zmienia faktu że Błasik nie powinien stanąć nad grobami Katyńskimi z objawami "choroby filipińskiej"

Data: 2011-01-20 23:39:23
Autor: Kaczysta

Użytkownik "wasabi" <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał w wiadomości news:iha5sf$brq$8news.net.icm.edu.pl...
[ciach]

bez obrazy, nie pochwalam zagrywki MAK, co nie zmienia faktu że Błasik
nie powinien stanąć nad grobami Katyńskimi z objawami "choroby
filipińskiej"
0,6 promila to małe piwo w porównaniu z 4 promilami Kawacha.
AZ

SPONIEWIERANY Y MUNDUR GEN. ANDRZEJA BLASIKA