Data: 2009-08-05 10:19:25 | |
Autor: Laphroaig | |
SPORTER 883 IRON - kilka pytań | |
Hi,
Rafal T. wrote: Urzekł mnie ten model. Mnie tez :). Ale ich dostepnosc jest bardzo mizerna. Kupilem zwyklego Sportstera i przerobie na Irona ;) - jak się jeździ? :)Znakomicie, zwlaszcza jesli porownam do poprzedniej maszyny , dragstara 650 - jak się zachowuje w zakrętach? ponoć łatwo można wydechem zaczepić?Hm, nie zaczepilem, no ale moze dlatego ze cienias jestem? - awaryjność? nowy wiec nie wiem - czy to dobry wybór jeśli to ma być mój pierwszy poważny sprzęt (zabawy z Junakiem i Iżem nie wliczam do tego)zalezy co kto lubi. komfort nizszy niz na ds650 ale za to banan wiekszy bo to HD ;) - czy to dobry sprzęt dla klocka - 182cm i grubo ponad 100kg:)Hm, ja mam 182/80 i wydaje mi sie ze jest ok, Ty jestes pewnie "obszerniejszej" postury i ten moto moze sie wydawac maly przy Tobie. Mam na mysli wzgledy wizualne :) a nie ograniczenia sprzetu - czy gdzieś w Wawie lub okolicach można go pomacać? Kontaktowalem sie z Liberatorem - aktualnie nie ma tego modelu u nich. Jak ktoś ma i niedaleko Warszawy i zechciałby mi pokazać maszynę to chętnie podjadę. W salonach moze byc ciezko. Ich podaz jest podobno niewielka -- pozdr Laphroaig Sportster 883 |
|
Data: 2009-08-05 11:31:35 | |
Autor: Rafal T. | |
SPORTER 883 IRON - kilka pytań | |
Laphroaig pisze:
Mnie tez :). Ale ich dostepnosc jest bardzo mizerna. Kupilem zwyklego Sportstera i przerobie na Irona ;) Sprawdzałem na mobile.de - tam kilka salonów ma swoje oferty. Ceny za nowego na poziomie 32 tys i ponoć dostępność "od ręki" - czy to dobry wybór jeśli to ma być mój pierwszy poważny sprzęt (zabawy z Junakiem i Iżem nie wliczam do tego)zalezy co kto lubi. komfort nizszy niz na ds650 ale za to banan wiekszy bo to HD ;) No ja lubię taką surowość, prostote (ale nie prostactwo :). - czy to dobry sprzęt dla klocka - 182cm i grubo ponad 100kg:)Hm, ja mam 182/80 i wydaje mi sie ze jest ok, Ty jestes pewnie "obszerniejszej" postury i ten moto moze sie wydawac maly przy Tobie. Mam na mysli wzgledy wizualne :) a nie ograniczenia sprzetu muszę go dosiąść i sprawdzić do lusterka:) A już tak serio: jaki kask kupiłeś do niego? :) Oglądalem w necie kasi typy 3/4 (open face) i znalazlem kilka fajnych: Davida Speedster i Classic Jet i RUBY http://www.caberg-helm.com/products.aspx?p=1520 http://www.davida.co.uk/styles.php?id=5 http://www.exclusivehelmets.com/pavillon.html Zostaje jeszcze H-D standard - ale jakoś mi się nie podoba za bardzo. pozdr rt |
|
Data: 2009-08-05 11:53:18 | |
Autor: Laphroaig | |
SPORTER 883 IRON - kilka pytań | |
Rafal T. wrote:
Sprawdzałem na mobile.de - tam kilka salonów ma swoje oferty. Ceny za nowego na poziomie 32 tys i ponoć dostępność "od ręki" No tak, mozna z niemcowni sprowadzic No ja lubię taką surowość, prostote (ale nie prostactwo :).To tak jak ja muszę go dosiąść i sprawdzić do lusterka:) dokladnie :). Ale podobnie jak Kuczu mam watpliwosci czy to moto dla Ciebie. Moze Street Bob? tez prosty i surowy :) jaki kask kupiłeś do niego? :)Hm, a tos mnie zaskoczyl :o. Zostawilem ten co mialem poprzednio, czyli szczekowca. Nie lubie kaskow otwartych. za bardzo wieje a muchy i inne robactwo to nie to co lubie na deser :). No i az tak mi nie zalezy na zachowaniu stylistyki. Sama radosc z jazdy mi styknie :) Jak juz zanabedzies to sie pochwal. -- pozdr Laphroaig Sportster 883 |
|
Data: 2009-08-05 11:56:49 | |
Autor: Kuczu | |
SPORTER 883 IRON - kilka pytań | |
Laphroaig pisze:
No tak, mozna z niemcowni sprowadzic I doliczyc sprowadzenie i roznice w VAT. To juz bedzie ciut wiecej. dokladnie :). Ale podobnie jak Kuczu mam watpliwosci czy to moto dla Ciebie. Moze Street Bob? tez prosty i surowy :) Ooo. I to jest bardzo dobra koncepcja. Duzy, mocny i duzo mniej traci na wartosci. Mozna tez, jesli nie lubi sie chromu, kupic Night Traina. Ale to Softail i drogi. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-08-05 12:52:27 | |
Autor: Rafal T. | |
SPORTER 883 IRON - kilka pytań | |
Kuczu pisze:
Ooo. I to jest bardzo dobra koncepcja. Duzy, mocny i duzo mniej traci na wartosci. Mozna tez, jesli nie lubi sie chromu, kupic Night Traina. Ale to Softail i drogi. Tylko w ten sposób oddalam się od swoich oczekiwań:) Już wolałbym iść w drugim kierunku i zafasować sobie Triump-a Bonneville:) pozdr rt |
|