SPORTER 883 IRON - kilka pytań

Data: 2009-08-05 00:13:30
Autor: scibor1
SPORTER 883 IRON - kilka pytań
On 5 Sie, 00:13, "Rafal T." <rafal_gr...@vp.pl> wrote:

- jak się jeździ? :)

jak kazdym innym motocyklem

- jak się zachowuje w zakrętach? ponoć łatwo można wydechem zaczepić?

j.w.

- awaryjność?

jak w innych motocyklach

- czy to dobry wybór jeśli to ma być mój pierwszy poważny sprzęt (zabawy
z Junakiem i Iżem nie wliczam do tego)

wlicz Junaka, to powazny i zblizony zaawansowaniem technologicznym
pojazd

- czy to dobry sprzęt dla klocka - 182cm i grubo ponad 100kg:)

dobry

- czy gdzieś w Wawie lub okolicach można go pomacać? Kontaktowalem sie z
Liberatorem - aktualnie nie ma tego modelu u nich. Jak ktoś ma i
niedaleko Warszawy i zechciałby mi pokazać maszynę to chętnie podjadę.

zapytaj w Zielonce

scibor
czarna perla CBF500

Data: 2009-08-05 10:01:48
Autor: Rafal T.
SPORTER 883 IRON - kilka pytań
scibor1 pisze:

zapytaj w Zielonce

to rzut beretem ode mnie:) Mieszkam w Ząbkach:)

pozdr
rt

Data: 2009-08-06 18:41:49
Autor: Rafal T.
SPORTER 883 IRON - kilka pytań
scibor1 pisze:

zapytaj w Zielonce

Cześć. Byłem widzialem tego białego 1200. Fajna maszyna, ale nie w moim stylu:) Jakoś Iron 883 mi się z tą swoją surowością bardziej widzi.

pozdr
rt

SPORTER 883 IRON - kilka pytań