[CKMK i nie tylko] SPOT :)

Data: 2011-01-17 18:13:24
Autor: neoniusz
[CKMK i nie tylko] SPOT :)
W dniu 11-01-17 18:11, Staszek Sosenko pisze:
Panowie i panie, może bymy się spocili jakoś w najbliższym czasie?
Myślałem o tym, lub przyszłym piątku. Godzina - mam nadzieję - optymalna
dla wszystkich to IMO okolice 18:00. Miejsce: proponuję tradycyjnie
spotkać się na dolnym parkingu TESCO Prokocim (przy wjeździe od
Wielickiej), po czym kopsnąć się do Magillo na Bieżanów.

Ja sie pisze ;)

Data: 2011-01-17 18:15:44
Autor: neoniusz
[CKMK i nie tylko] SPOT :)
W dniu 11-01-17 18:13, neoniusz pisze:
[...]

A tak btw to pisalem Ci 18 grudnia maila dot. tego 100NX, ktorego sprzedawales i nic nie odpisales :P

Data: 2011-01-17 18:17:27
Autor: Staszek Sosenko
[CKMK i nie tylko] SPOT :)

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:ih1tg0$m46$2news.onet.pl...

A tak btw to pisalem Ci 18 grudnia maila dot. tego 100NX, ktorego sprzedawales i nic nie odpisales :P

Hmmm, coś mi musiało umknąć... W sumie odpuściłem póki co sprzedaż, ale przyjedziesz na spot, to pogadamy ;)

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

[CKMK i nie tylko] SPOT :)