[CKMK i nie tylko] SPOT :)

Data: 2011-01-17 19:29:33
Autor: marjan
[CKMK i nie tylko] SPOT :)
W dniu 2011-01-17 18:11, Staszek Sosenko pisze:
Cześć, czołem.

Panowie i panie, może bymy się spocili jakoś w najbliższym czasie?
Myślałem o tym, lub przyszłym piątku. Godzina - mam nadzieję - optymalna
dla wszystkich to IMO okolice 18:00. Miejsce: proponuję tradycyjnie
spotkać się na dolnym parkingu TESCO Prokocim (przy wjeździe od
Wielickiej), po czym kopsnąć się do Magillo na Bieżanów.

Określcie się, który dzień by Wam bardziej pasował (dla mnie obojętne).
Liczę na wysoką frekwencję - nie tylko frakcji małopolskiej :) Na
ostatnim spocie krakowskim gościliśmy ze Śląska Marthena i Hommera -
Gabryś niestety nie dotarł (BTW: odpisz na priva ;)). Był nawet V-Tec :D
(tak, akurat przejazdem na drugim końcu Polski, ale był ;))

Jak już napisałem w wątku o wlepkach - mam trzy sztuki i gotów jestem
dwie sprezentować. Jeśli Gabryś będzie, to mam nadzieję, że przywiezie
;) Jeśli nie, to będę go męczył o wysłanie pocztą kilku przed spotem.

Pozdrawiam i czekam na odzew :)

Na przyszły piątek zdecydowanie bym się pisał, w ten najbliższy niestety nie będzie mnie w Krakowie.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2011-01-17 19:30:37
Autor: neoniusz
[CKMK i nie tylko] SPOT :)
W dniu 11-01-17 19:29, marjan pisze:

Na przyszły piątek zdecydowanie bym się pisał, w ten najbliższy niestety
nie będzie mnie w Krakowie.

A ja od razu wzialem jako pewnik, ze to bedzie piatek 28 stycznia. Tez moge byc tylko wtedy ;)

[CKMK i nie tylko] SPOT :)