[CKMK i nie tylko] SPOT :)

Data: 2011-01-17 19:43:30
Autor: marthen
[CKMK i nie tylko] SPOT :)
Staszek Sosenko wrote:
Cześć, czołem.

Panowie i panie, może bymy się spocili jakoś w najbliższym czasie?
Myślałem o tym, lub przyszłym piątku. Godzina - mam nadzieję -
optymalna dla wszystkich to IMO okolice 18:00. Miejsce: proponuję
tradycyjnie spotkać się na dolnym parkingu TESCO Prokocim (przy
wjeździe od Wielickiej), po czym kopsnąć się do Magillo na Bieżanów.

Określcie się, który dzień by Wam bardziej pasował (dla mnie
obojętne). Liczę na wysoką frekwencję - nie tylko frakcji
małopolskiej :) Na ostatnim spocie krakowskim gościliśmy ze Śląska
Marthena i Hommera - Gabryś niestety nie dotarł (BTW: odpisz na priva
;)). Był nawet V-Tec :D (tak, akurat przejazdem na drugim końcu
Polski, ale był ;))

Dopisz +3 do listy. Moje szanowne dziecię już się cieszy na myśl o możliwości wytargania wujka Staszka za kudły :-)
--
marthen
A3 & MX-5

Data: 2011-01-17 19:59:08
Autor: Gabriel 'wilk'
[CKMK i nie tylko] SPOT :)

Dopisz +3 do listy. Moje szanowne dziecię już się cieszy na myśl o
możliwości wytargania wujka Staszka za kudły :-)
No ładnie, ładnie - wcześnie Ulka zaczyna :-) jeśli wujek Staszek się nie będzie chciał bawić to mój młody ją powozi w wózku lub pokołysze w nosidełku :-)
pozdrowienia dla babińca :-)

   Oskar Wilde

Data: 2011-01-17 19:58:03
Autor: marthen
[CKMK i nie tylko] SPOT :)
Gabriel 'wilk' wrote:
[...]

Ty się deklaruj z wizytą  - napuścimy młodzież na organizatora, to następnego dnia się na łyso ogoli ;-)

pozdrowienia dla babińca :-)

I wzajemnie - dla mieszanego towarzystwa.
--
marthen
A3 & MX-5

Data: 2011-01-17 20:15:31
Autor: Staszek Sosenko
[CKMK i nie tylko] SPOT :)

Użytkownik "marthen" <marthen@onet.pl> napisał w wiadomości news:ih23n8$dmk$1news.onet.pl...
Gabriel 'wilk' wrote:
[...]

Fajnie Wam się dyskutuje? :) Ale OK, wyzwanie przyjęte. Moja 9-letnia bratanica zetrze w pył Waszą gówniarzerię w trymiga. Ostatnio, jak bawiła się z młodszą kuzynką, to pierwszy płacz usłyszałem po dwóch minutach... A wujek Marcin z wujkiem Gabrysiem usłyszawszy słowotok będą czym prędzej spier#$%ć z powrotem na Śląsk i Audi pierwszy raz spali na trasie 12l/100km ;)

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

Data: 2011-01-17 21:39:13
Autor: Gabriel 'wilk'
[CKMK i nie tylko] SPOT :)

Gabriel 'wilk' wrote:
[...]

Fajnie Wam się dyskutuje? :)
No jasne, że tak :-) - żebyś Ty wiedział jakie pomysły ma 3 latek :-)
Ale OK, wyzwanie przyjęte. Moja 9-letnia
bratanica zetrze w pył Waszą gówniarzerię w trymiga. Ostatnio, jak
bawiła się z młodszą kuzynką, to pierwszy płacz usłyszałem po dwóch
minutach...
Aż tak lubi przemoc? To już wiem czemu dzisiaj w KRK zatłukli bosa szalikowców Cracovi - dostał podobno 60 ciosów nożami, tasakami, pałką a wcześniej uciekał i przywalił w mur :-)
A wujek Marcin z wujkiem Gabrysiem usłyszawszy słowotok będą
czym prędzej spier#$%ć z powrotem na Śląsk i Audi pierwszy raz spali na
trasie 12l/100km ;)
No co Ty, gdzie my się rozpędzimy do około 200 aby Audi i Renia tyle spaliły - dziurostrada A4 odpada bo nie będę płacił za zwężki i dziury oraz jazdę z prędkością 70km/h. Za tę kasę wolę kupić pizze lub kilka piw :-)

   Oskar Wilde

Data: 2011-01-17 21:33:30
Autor: Gabriel 'wilk'
[CKMK i nie tylko] SPOT :)
W dniu 2011-01-17 19:58, marthen pisze:
Gabriel 'wilk' wrote:
[...]

Co się będzie golił, Wojo ostatnio bawi się w lekarza a w kuferku lekarskim ma nożyczki :-)

pozdrowienia dla babińca :-)

I wzajemnie - dla mieszanego towarzystwa.
Dziękuje w imieniu trójki "facetów" i jednej rodzynki :-)

   Oskar Wilde

[CKMK i nie tylko] SPOT :)