SPOT krakowsko-¶l±ski - przypomnienie

Data: 2011-01-27 00:34:49
Autor: Staszek Sosenko
SPOT krakowsko-¶l±ski - przypomnienie
Hej.

Zgodnie z ustaleniami z zeszłego tygodnia spot frakcji ¶l±sko-krakowskiej odbędzie się w pi±tek, 28.01 na parkingu Tesco Prokocim (ul. Wielicka 259). Spotykamy się o godzinie 18:00 nieopodal wjazdu od ul. Wielickiej. Następnie udamy się do restauracji Magillo, gdzie polecam smaczn± pizzę :) (ul. Lipowskiego 24; www.magillo.pl)

Do tej pory przybycie potwierdzili:
- Marthen z rodzin±
- Gabry¶ z rodzin±
- Hommer
- Neoniusz
- Marjan
- Mateusz
- Yans

Dzisiaj będę jeszcze atakował Ewę Cz., Asię U., Juranda i Cypriana. Mam również nadzieję, że niniejszy w±tek przeczytaj± ci zainteresowani, którzy przeoczyli ten z zeszłego tygodnia :)

Gdyby kto¶ nie mógł trafić w pi±tek, albo gdyby¶my się rozminęli - mój nr to 507-011-622. GG i mail w sigu.

Pozdrawiam i do zobaczenia :)

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

Data: 2011-01-27 02:29:28
Autor: Mateusz
SPOT krakowsko-¶l±ski - przypomnienie
Cze¶ć Staszku, dobrze, że przypomniałe¶, zapomniałbym ;-)

Muszę przy okazji jechać z moj± pani± do centrum Krakowa i j± tam
zostawić. Będę o 16 wyjeżdżał, jak nie zd±żę na parking to będę o 19
na pizzy.

Data: 2011-01-27 08:14:53
Autor: J_K_K
SPOT krakowsko-¶l±ski - przypomnienie
Użytkownik "Staszek Sosenko" <szukaj@w.sigu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ihqb31$cih$1news.onet.pl...
również nadzieję, że niniejszy w±tek przeczytaj± ci zainteresowani, którzy przeoczyli ten z zeszłego tygodnia :)

Jakosik przeoczyłem, aczkolwiek 28-go,
to akurat w stolicy będę.

Smacznego :-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-01-27 18:34:42
Autor: Gabriel 'wilk'
W dniu 2011-01-27 00:34, Staszek Sosenko pisze:
[...]

Ech, dzięki za zaprosiny na spot ale nas możesz niestety wykre¶lić, młody jeszcze kaszle:-( Udanej zabawy i smacznej pizzy, Marcin z Ag± i mał± przywioz± od nas pozdrowienia. Mam nadzieje, że jak zima odejdzie to zrobimy spotkanko w Międzybrodziu aby dzieciaki się pobawiły.

Mówić prawdę i umieć prawd± żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
   Oskar Wilde

Data: 2011-01-28 01:14:10
Autor: Mateusz
SPOT krakowsko-¶l±ski - przypomnienie
Tak w ogóle to zapomniałem o najważniejszej rzeczy: czy kto¶ będzie
miał nalepki (1 szt by mi się przydała) ? ;-)

Data: 2011-01-28 11:19:56
Autor: marjan
W dniu 2011-01-28 10:14, Mateusz pisze:
Tak w ogóle to zapomniałem o najważniejszej rzeczy: czy kto¶ będzie
miał nalepki (1 szt by mi się przydała) ? ;-)

A mi druga ;)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2011-01-28 02:44:17
Autor: Mateusz
On 28 Sty, 11:19, marjan <klero8....@gmail.com> wrote:
W dniu 2011-01-28 10:14, Mateusz pisze:

> Tak w ogóle to zapomniałem o najważniejszej rzeczy: czy kto¶ będzie
> miał nalepki (1 szt by mi się przydała) ? ;-)

A mi druga ;)

Ja mam w robocie laserówkę kolorow± a na twojej galerii w google jest
jpeg w dosyc dobrej jako¶ci, spróbuję pokombinować (dostęp do drukarki
jest ciężki) - oczywi¶cie byłaby do zastosowań wewnętrznych ale może
jako¶ estetycznie dałoby się to zrobić ;-)

Data: 2011-01-28 12:10:29
Autor: marjan
W dniu 2011-01-28 11:44, Mateusz pisze:
[...]

To do mnie? Ja mam jak±¶ galerię google? :D

Co do laserówki kolorowej - mam tak± w domu, i wydrukowałem sobie kiedy¶ dwie naklejki, ale pod wpływem promieni słonecznych bardzo bladły, i chc±c być oklejonym tak± "samoróbk±" trzeba by zmieniać naklejkę nie rzadziej niż co pół roku. Drukowałem na folii samoprzylepnej, dzięki czemu deszcz nie był problemem.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2011-01-28 03:59:44
Autor: Mateusz
SPOT krakowsko-¶l±ski - przypomnienie
On 28 Sty, 12:10, marjan <klero8....@gmail.com> wrote:
To do mnie? Ja mam jak galeri google? :D

Staszek masz linka do galerii w sigu, nie gadaj, że to nie Twoja ;-)
http://picasaweb.google.com/Ssnk87/RNe#5040064169080119522

Co do laser wki kolorowej - mam tak w domu, i wydrukowa em sobie kiedy
dwie naklejki, ale pod wp ywem promieni s onecznych bardzo blad y, i
chc c by oklejonym tak "samor bk " trzeba by zmienia naklejk nie
rzadziej ni co p roku. Drukowa em na folii samoprzylepnej, dzi ki
czemu deszcz nie by problemem.

Rozumiem. Wiem, że to pół¶rodek, ale usiłuję co¶ wymy¶lić ;-)

Data: 2011-01-28 13:02:20
Autor: marjan
W dniu 2011-01-28 12:59, Mateusz pisze:
[...]

Piłe¶ co¶? ;) Widzisz chociaż komu odpisujesz? :D

[...]

No ja już tak kombinowałem, ale zobaczyłem, że to nie ma sensu. Dlatego mam nadzieję, że kto¶ na spocie będzie miał "oryginaln±" wlepę :D

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2011-01-28 04:41:38
Autor: Mateusz
SPOT krakowsko-¶l±ski - przypomnienie
Marjan, wybacz ;-) to chyba ze stresu, bo dzisiaj w robocie już
zwolnili dwie osoby.

Data: 2011-01-28 17:22:43
Autor: neoniusz
SPOT krakowsko-¶l±ski - przypomnienie
W dniu 11-01-27 00:34, Staszek Sosenko pisze:
Pozdrawiam i do zobaczenia :)

Ja sie niestety nie pojawie - wypadl mi wyjazd poza krakow. Strasznie zaluje :(

Data: 2011-01-28 17:23:31
Autor: neoniusz
W dniu 11-01-28 17:22, neoniusz pisze:
Pozdrawiam i do zobaczenia :)

Ja sie niestety nie pojawie - wypadl mi wyjazd poza krakow. Strasznie
zaluje :(

Bylbym BARDZO wdzieczny, gdyby ktos zachowal dla mnie jedna naklejke klubowa (jesli beda), zebym mogl odebrac jakos w przyszlym tygodniu :)

Data: 2011-01-28 19:08:58
Autor: Gabriel 'wilk'
W dniu 2011-01-28 17:23, neoniusz pisze:
[...]

Staszek zamówił pakiet u Borysa ale i jemu się zapasy skończyły i mnie już nie ma co wysłać. Chyba czas podej¶ć do drukarni i zamówić kilka arkuszy

Data: 2011-01-29 04:07:21
Autor: Adam Adamaszek
On 28 Sty, 19:08, Gabriel 'wilk' <gg...@poczta.onet.pl> wrote:

Staszek zamówił pakiet u Borysa ale i jemu się zapasy skończyły i mnie
już nie ma co wysłać. Chyba czas podej¶ć do drukarni i zamówić kilka arkuszy

A to na jakims firmowym naklejkowym papierze z atramentowki nie da
rady?

pozdro
AA

Data: 2011-01-29 16:36:48
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
SPOT krakowsko-śląski - przypomnienie
W dniu 2011-01-29 13:07, Adam Adamaszek pisze:
On 28 Sty, 19:08, Gabriel 'wilk'<gg...@poczta.onet.pl>  wrote:

Staszek zamówił pakiet u Borysa ale i jemu się zapasy skończyły i mnie
już nie ma co wysłać. Chyba czas podejść do drukarni i zamówić kilka arkuszy

A to na jakims firmowym naklejkowym papierze z atramentowki nie da
rady?

Pierwszy deszcz i masz po naklejce.
Za to jestem ciekaw wydruku z kolorowego lasera. Mam C510 Lexmarka - poleci ktoĹ› do tego odpowiedniÄ… foliÄ™ samoprzylepnÄ… do zadrukowania?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-01-29 10:32:58
Autor: Adam Adamaszek
SPOT krakowsko-¶l±ski - przypomnienie
On 29 Sty, 16:36, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikci...@34xob.lp>
wrote:

Pierwszy deszcz i masz po naklejce.
Za to jestem ciekaw wydruku z kolorowego lasera. Mam C510 Lexmarka -
poleci kto¶ do tego odpowiedni± folię samoprzylepn± do zadrukowania?

Dobierz sobie cos z ich oferty:

http://www.rayfilm.cz/pl/produkty-i-uslugi/etykiety/etykiety-synthetic/

pozdr
AA

Data: 2011-01-29 16:53:27
Autor: marjan
[...]

No kupiłem kiedyś w sklepie papierniczym białą folię samoprzylepną do drukarek laserowych (c.a. 5zł/A4), wydrukowałem na minolcie 2500W, nakleiłem na samochód, a po pół roku była cała blada, nie miała już w ogóle czerwonego koloru.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

SPOT krakowsko-¶l±ski - przypomnienie