SPOT krakowsko-śląski - przypomnienie

Data: 2011-01-27 18:34:42
Autor: Gabriel 'wilk'
SPOT krakowsko-śląski - przypomnienie
W dniu 2011-01-27 00:34, Staszek Sosenko pisze:
Hej.

Zgodnie z ustaleniami z zeszłego tygodnia spot frakcji
śląsko-krakowskiej odbędzie się w piątek, 28.01 na parkingu Tesco
Prokocim (ul. Wielicka 259). Spotykamy się o godzinie 18:00 nieopodal
wjazdu od ul. Wielickiej. Następnie udamy się do restauracji Magillo,
gdzie polecam smaczną pizzę :) (ul. Lipowskiego 24; www.magillo.pl)

Do tej pory przybycie potwierdzili:
- Marthen z rodziną
- Gabryś z rodziną
- Hommer
- Neoniusz
- Marjan
- Mateusz
- Yans

Ech, dzięki za zaprosiny na spot ale nas możesz niestety wykreślić, młody jeszcze kaszle:-( Udanej zabawy i smacznej pizzy, Marcin z Agą i małą przywiozą od nas pozdrowienia. Mam nadzieje, że jak zima odejdzie to zrobimy spotkanko w Międzybrodziu aby dzieciaki się pobawiły.

   Oskar Wilde

Data: 2011-01-28 01:14:10
Autor: Mateusz
SPOT krakowsko-śląski - przypomnienie
Tak w ogóle to zapomniałem o najważniejszej rzeczy: czy ktoś będzie
miał nalepki (1 szt by mi się przydała) ? ;-)

Data: 2011-01-28 11:19:56
Autor: marjan
W dniu 2011-01-28 10:14, Mateusz pisze:
Tak w ogóle to zapomniałem o najważniejszej rzeczy: czy ktoś będzie
miał nalepki (1 szt by mi się przydała) ? ;-)

A mi druga ;)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2011-01-28 02:44:17
Autor: Mateusz
On 28 Sty, 11:19, marjan <klero8....@gmail.com> wrote:
W dniu 2011-01-28 10:14, Mateusz pisze:

> Tak w ogóle to zapomniałem o najważniejszej rzeczy: czy ktoś będzie
> miał nalepki (1 szt by mi się przydała) ? ;-)

A mi druga ;)

Ja mam w robocie laserówkę kolorową a na twojej galerii w google jest
jpeg w dosyc dobrej jakości, spróbuję pokombinować (dostęp do drukarki
jest ciężki) - oczywiście byłaby do zastosowań wewnętrznych ale może
jakoś estetycznie dałoby się to zrobić ;-)

Data: 2011-01-28 12:10:29
Autor: marjan
W dniu 2011-01-28 11:44, Mateusz pisze:
[...]

To do mnie? Ja mam jakąś galerię google? :D

Co do laserówki kolorowej - mam taką w domu, i wydrukowałem sobie kiedyś dwie naklejki, ale pod wpływem promieni słonecznych bardzo bladły, i chcąc być oklejonym taką "samoróbką" trzeba by zmieniać naklejkę nie rzadziej niż co pół roku. Drukowałem na folii samoprzylepnej, dzięki czemu deszcz nie był problemem.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2011-01-28 03:59:44
Autor: Mateusz
SPOT krakowsko-śląski - przypomnienie
On 28 Sty, 12:10, marjan <klero8....@gmail.com> wrote:
To do mnie? Ja mam jak galeri google? :D

Staszek masz linka do galerii w sigu, nie gadaj, że to nie Twoja ;-)
http://picasaweb.google.com/Ssnk87/RNe#5040064169080119522

Co do laser wki kolorowej - mam tak w domu, i wydrukowa em sobie kiedy
dwie naklejki, ale pod wp ywem promieni s onecznych bardzo blad y, i
chc c by oklejonym tak "samor bk " trzeba by zmienia naklejk nie
rzadziej ni co p roku. Drukowa em na folii samoprzylepnej, dzi ki
czemu deszcz nie by problemem.

Rozumiem. Wiem, że to półśrodek, ale usiłuję coś wymyślić ;-)

Data: 2011-01-28 13:02:20
Autor: marjan
W dniu 2011-01-28 12:59, Mateusz pisze:
[...]

Piłeś coś? ;) Widzisz chociaż komu odpisujesz? :D

[...]

No ja już tak kombinowałem, ale zobaczyłem, że to nie ma sensu. Dlatego mam nadzieję, że ktoś na spocie będzie miał "oryginalną" wlepę :D

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2011-01-28 04:41:38
Autor: Mateusz
SPOT krakowsko-śląski - przypomnienie
Marjan, wybacz ;-) to chyba ze stresu, bo dzisiaj w robocie już
zwolnili dwie osoby.

SPOT krakowsko-śląski - przypomnienie