SPRAWA PAWLAKA

Data: 2009-03-17 13:49:19
Autor: Neko
SPRAWA PAWLAKA
Juz prawie nie ogladam wiadomosci. Ale wczoraj ogladnalem.
(na moje nieszczescie)
I znowu obrzygalem telewizor.

Mamy teraz na tapecie sprawe tego niedoszlego starazaka
i jego cynicznych wypowiedzi. Juz nie tylko noz w kieszeni
sie otwiera, ale caly panzerfaust sie ładuje!

Czy w koncu tej hucpie ktos polozy kres ?!

Data: 2009-03-17 05:55:05
Autor: dexth
SPRAWA PAWLAKA
On 17 Mar, 13:49, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
[...]

Nikt Cie od odbiornuika na sile nie odciagnie. Badz konsekwentny i nie
ogladaj tych glupot.

Data: 2009-03-17 14:01:07
Autor: Neko
SPRAWA PAWLAKA
Użytkownik "dexth" <dexth@interia.pl> napisał

Nikt Cie od odbiornuika na sile nie odciagnie. Badz konsekwentny i nie
ogladaj tych glupot.

Ale to i tak jest postep. Kiedys nie bylo dnia abym nie ogladal Wiadomosci.
Teraz jak przez caly tydzien zobacze w sumie 15 minut wiadomosci to juz
jest bardzo duzo.

Chyba kazdy dochodzi do takiego etapu kiedy mu sie wszystko w zyciu
przewartosciowuje. Zycie hartuje i ustawia na odpowiednie tory... :)

Tylko jeszcze jestem niewolnikiem tej grupy ;) - ale to juz wina Panslavisty ;)

Data: 2009-03-17 06:12:01
Autor: dexth
SPRAWA PAWLAKA
On 17 Mar, 14:01, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "dexth" <de...@interia.pl> napisał

> [...]

przewartosciowuje. Zycie hartuje i ustawia na odpowiednie tory... :)

Tylko jeszcze jestem niewolnikiem tej grupy ;) - ale to juz wina Panslavisty
;)

Nie warto sie zbyt przejmowac tymi rewelacjami. Kiedys nas rozgrzewali
Drzewieckim i Czum±, teraz Pawalakiem. Mnie tylko interesuja wyroki
sadowe. Wtedy bede wiedzial, ze byc moze ktos jest winny.

pozdr dexth

Data: 2009-03-17 15:07:16
Autor: awe
SPRAWA PAWLAKA
Ja tez okresowo trace zainteresowanie. Mam w d. polityke i te lumpiarstwo
awe

Data: 2009-03-17 22:04:47
Autor: ColgatesBilly
SPRAWA PAWLAKA

[...]