SPiS - kowcy podrzucaja w kosciolach ulotki !

Data: 2010-05-03 17:06:54
Autor: cyc
SPiS - kowcy podrzucaja w kosciolach ulotki !
sPiS-kowcy nie wzbraniaja sie robic kampanie wyborcza rowniez w kosciolach . Podrzucaja do poczytania podczas mszy ulotki promujace swojego kandydata.
Zycinski , biskup zreszta i TW , jest faktem tym oburzony i slusznie .
Co moze z czlowieka zrobic parcie do wladzy ?.

cyc

Data: 2010-05-03 10:12:01
Autor: Antenka
On 3 Maj, 17:06, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Hehe odezwał się wielebny cyc hehehe

Antenka

P.s. Skończ z tym "świętym oburzeniem" ok? Bo pasuje ono u ciebie tak
samo,  jak kwiatek do kożucha.

"Przebrał się diabeł w ornat i na Mszę dzwoni".

Data: 2010-05-03 17:18:11
Autor: Slawek SWP
Użytkownik cyc napisał:
sPiS-kowcy nie wzbraniaja sie robic kampanie wyborcza rowniez w kosciolach .
Podrzucaja do poczytania podczas mszy ulotki promujace swojego kandydata.

Ciekawe czy druga wielka partia odważyłaby się użyć tej metody marketingu...?

> Zycinski , biskup zreszta i TW , jest faktem tym oburzony i slusznie .
> Co moze z czlowieka zrobic parcie do wladzy ?.

no komment.

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego źródła.

Data: 2010-05-03 18:18:26
Autor: cytryna
Użytkownik cyc napisał:
> [...]

 > Zycinski , biskup zreszta i TW , jest faktem tym oburzony i slusznie .
 > Co moze z czlowieka zrobic parcie do wladzy ?.

Druga wielka partia podrzuca swój program wyborczy w ajencjach towarzyskich,
zakładach karnych i poprawczych, a także na klatkach schodowych dla blokersów.
To jest żelazny elektorat, wielbiciele palikocenia i kutz'ania na widok tego wariata z piana na pysku. Tylko naczalstwo pełne portki prezentuje i czeka na
ratunek w postaci rosyjskiej ekspertyzy. A Polacy i tak swoje wiedzą więc na nic wajdolenie, kutz'anie, i jad cebulowy z GWna. Nie polezie orzeł w GWna!

Data: 2010-05-03 10:13:02
Autor: Antenka

***************************************************************************­*

[...]

Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

:D

Antenka

Data: 2010-05-03 18:26:14
Autor: cyc

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.000021c3.4bdef752newsgate.onet.pl...
Użytkownik cyc napisał:
> [...]

nic wajdolenie, kutz'anie, i jad cebulowy z GWna. Nie polezie orzeł w GWna!

Jak zwykle masz racje !  , ha , ha , ha .

cyc

Data: 2010-05-03 18:38:41
Autor: MH
[...]

Proponuję trochę logiki. Autor wątka pisze o zdarzeniach dotyczących partii
Prawych i Sprawiedliwych. Przedstawił pewne zarzuty. Czy mógłbyś/mogłabyś (bo
nie wiem czyś kobita , czy facet) odnieść się merytorycznie do owych zarzutów?? W Twojej odpowiedzi na post CYC'a , zauważam , że autor wątka o zupie , Ty o
dupie. Jeżeli masz ochotę coś powiedzieć n/t innej partii , proszę bardzo !!
Otwórz nowy wątek i jazda !!!  Ino trzymaj się tematu !!

MH

Data: 2010-05-03 10:00:27
Autor: Hans Kloss
SPiS - kowcy podrzucaja w kosciolach ulotki !
On 3 Maj, 18:38, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:

Przedstawił pewne zarzuty

JAKIE zarzuty? Jedyne konkretne zarzuty jakie udało mi się znaleźć w
elukubracjach autora "wątka" postawione były wobec TW Żydzińskiego,
który to jest TW i biskupem jednocześnie.
I że ów TW jest słusznie oburzony agitacją wyborczą w kościołach..
tylko co nas obchodzą oburzenia i problemy różnych takich TW, cycoidów
czy innej pogardy godnej swołoczy?
A jeszcze że  ów TW takie ma parcie do władzy że się nie wzdraga przed
publicznym ogłaszaniem swojego żałosnego "oburzenia", co również mi
wisi jak kilo kitu  ;)
J-23

Data: 2010-05-03 10:08:39
Autor: zbig
On 3 Maj, 19:00, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

A jeszcze że  ów TW takie ma parcie do władzy że się nie wzdraga przed
publicznym ogłaszaniem swojego żałosnego "oburzenia", co również mi

A róbcie sobie w kościołach wyborcza szopke. A zapłacicie za to jak
inne świetojebliwe partie, od których ludzie sie odwrócili świetnie
wyczuwając miałkośc oferty programowej i podpieranie się coraz
bardziej podupadającym autorytetem Kościoła. Ludzie nie lubią
sytuacji, gdy partia staje sie tuba Kościoła.
Tak trzymac!

Data: 2010-05-04 00:05:05
Autor: Hans Kloss
SPiS - kowcy podrzucaja w kosciolach ulotki !
On 3 Maj, 19:08, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Tak trzymac!

No widzisz- i z sensem napisałeś. Gdyby to była reguła to tak by to
ludzie zapewne odebrali. Ale regułą nie jest, a pojedyncze incydenty
prowadzenia agitacji wyborczej w kościołach służą tylko jako
pianopędny materiał dla czerwonych pokroju cycka czy innego MH.
J-23

Data: 2010-05-03 18:52:58
Autor: cirrus
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bdee933$0$2600$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik cyc napisał:
[...]

Tonący chwytaja się nawet brzytwy.

--
stevep

Data: 2010-05-03 18:43:20
Autor: MH
[...]

===========

Być może tak było. Raczej stronię od tej firmy , więc na bieżąco nie jestem.
Znając jednak ich bezczelność , postrzegam tą informację jako zawierającą dużą
dozę wiarygodności. Ale tak gwoli ścisłości i porządku , mógłbyś podać jakieś
źródło owej informacji ??

MH

Data: 2010-05-04 09:00:10
Autor: cyc

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.000021c9.4bdefd28newsgate.onet.pl...
[...]

Wyczytalem wczoraj w onet.pl .Mowil o tym bp. Zycinski .

cyc

SPiS - kowcy podrzucaja w kosciolach ulotki !