SR 500 zwiększone obroty

Data: 2009-07-22 08:23:41
Autor: johnny
SR 500 zwiększone obroty
Użytkownik "Sta$" nie pyta o Nel:

 <skagger@op.pl> napisał w wiadomości news:78142b86-cb4f-4344-a405-b6a7e156b8a9b14g2000yqd.googlegroups.com...
Czesc
To znow ja melduje o upierdliwościach SR-y ;) Otoz silnik po dluzszym
rozgrzaniu wykazuje tendencje do zwiekaszania wolnych obrotow.

Ze mnie to żaden mechanik, ale w mojej Hondzince 125 chłodzonej powietrzem był to standard i pono nie było na to siły. Po prostu za słabe chłodzenie i basta. Jak twoja lalunia chłodzona jest  woda to inna bajka, ale jak luftem to podobno musisz grzać przez miasto czysta na ha, bo wtedy dopiero opływ powietrza jest wystarczający;-)

Zdroofka Johnny

SR 500 zwiększone obroty