SR suntour problem ze speed lockiem

Data: 2009-07-09 08:55:41
Autor: 0cool
SR suntour problem ze speed lockiem
Witam.

Dzisiaj zauważyłem, że po załączeniu speed locka na moim amortyzatorze nie blokuje on lecz powoduje iż potrzeba większej siły nacisku aby amortyzator się "schował" (nie wiem jak to określić :) ).
Jakiś czas temu wszystko było ok, lecz już nie jest.
Dodam, że nie wymieniałem/dolewałem oleju.

Czy amortyzator się skończył czy może jest to wina braku smarowidła ?

Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki.

Pozdrawiam
Tomasz

Data: 2009-07-09 04:31:11
Autor: wojtek_w_pracy
[...]