[Tech][Archeo] SRAM 9.0 - zmiana na O.L.D. 130mm

Data: 2014-12-17 11:52:49
Autor: Kuba Abuk
[Tech][Archeo] SRAM 9.0 - zmiana na O.L.D. 130mm
Cześć,

Przypadkiem znalazłem w szafie parę fajnych, dawno zapomnianych gratów z dawnych, dobrych czasów:) Na dniach składam jak najtańsze koła szosowe do jazdy na rolce i do zimówki. Zastanawiam się, czy można przekonwertować odkopaną piastę MTB SRAM 9.0 na szosowe 130mm. Czy pasuje typowa szosowa oś Shimanowska? Podkładki węższe 2,5mm na stronę jakoś tam dopasuję.
Czy w ogóle muszę zmieniać oś? Czy te 2,5mm "wincy" jakoś schowa się w hakach?

Jak tak se ne da to poszukam konusów i kulek do lekko zjechanej M756.

Zdravim,
Kuba

Data: 2014-12-18 06:31:25
Autor: PeJot
W dniu 2014-12-17 20:52, Kuba Abuk pisze:
[...]

U Shimano różnica 5 mm między szosą a MTB kryje się od strony przeciwnej kasecie.

--
P.Jankisz

Data: 2014-12-18 03:01:45
Autor: Kuba Abuk
W dniu czwartek, 18 grudnia 2014 06:31:09 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
> [...]

U Shimano różnica 5 mm między szosą a MTB kryje się od strony przeciwnej kasecie.

Dzięki! Przecież nie da się inaczej: ino z NDS skrócić o 5mm. Zdravim,
Kuba

[Tech][Archeo] SRAM 9.0 - zmiana na O.L.D. 130mm