SRS druga runda

Data: 2010-05-01 14:27:05
Autor: Tomasz Radko

Pho 4-0 (4-2)
-- -- -- --
Dal 2.7, 4.0  SAS 5.1, 7.7  3-1

SAS 4-2 (4-2)
-- -- -- --
LAL 4.8, -1,1(!)  OKC 3.6, 4.6  3-1

LAL 4-3 (4-2)
-- -- -- --

Trzy serie w punkt. Dwa razy pomyliłem się o jeden mecz. Dwa razy o dwa.
Rozumiem, co się stało w serii Boston-Miami (nie doceniłem matchupów,
jednak wyniki z r-s - jedyny sweep w parze pierwszorundowej - trzeba
uwzględniać bardziej). Nie rozumiem pary Phoenix-Portland. Nawet
przyjmując, że 6.4 to uczciwy aktualny SRS (bo wcześniej nie było
Camby'ego), to brak Roya powinien ważyć dużo. Ciekawe, czy to outlier,
czy też wynik serii powiedział nam coś ważnego o Phoenix. Zobaczymy.

Katastrofą była prognoza serii Atlanta-Milwaukee, i to niezależnie od
tego, kto to w końcu wygra. I tego to już kompletnie nie rozumiem.
Atlanta ma lepsze wskaźniki, wygrała 2-1 r-s, Bucks stracili
najproduktywniejszego gracza. Inna rzecz, że Hawks byli o dwie zbiórki
defensywne od wygrania serii 4-2 (podobnie OKC było o jedną zbiórkę
defensywną od doprowadzenia do siódmego meczu), a wtedy nikt by jednego
słowa o tej serii nie powiedział.

PROGNOZA DRUGIEJ RUNDY

Cle 6.2, 6.6  Bos 3.4, 1.4 2-2

Oba zwycięstwa Bostonu w r-s były specyficzne. Pierwsze - w inauguracji
sezonu. Drugie - w kwietniu, kiedy Cleveland grało o nic. Gdyby to
Boston miał HCA, mielibyśmy o czym mówić, bez niej Cleveland jest
siedmiopunktowym faworytem w domu, a na wyjeździe wynik oczekiwany
oscyluje koło remisu.

Cavs wygrywają wszystko w domu, oraz jeden mecz na wyjeździe.

Cle 4-1
-- -- -- --
Orl 7.1, 12.8  Atl 4.4, 3.8  3-1
lub            Mil 1.4, 2.9  3-0

Podobnie jak piętro wyżej. Orlando jest zdecydowanym faworytem.
Milwaukee jest bez najmniejszych szans. Atlanta teoretycznie mogłaby
nawiązać walkę u siebie, ale wyniki pierwszej rundy sugerują, że z tym
zespołem jest coś bardzo nie w porządku. Tym niemniej może im przytrafić
się mecz, w którym jumpery będą wchodzić. Dlatego:

z Atl 4-1
z Mil 4-0
-- -- -- --
ZACHÓD
LAL 4.8, -1,1(!)  Uta 5.5, 7.7  3-1

Lakers wydają się mieć sposób na Jazz. W r-s wygrywali pewnie, ostatni
mecz czternastoma punktami, pomimo Bryanta rzucajÄ…cego 5/23. Tym
niemniej gdyby nie kontuzja Okura i niepełnosprawny Kirilenko - bardzo
wysoko oceniałbym szanse Utah. Bez tych graczy i bez HCA Jazz chyba nie
dadzÄ… rady.

LAL 4-3
-- -- -- --
Pho 4.7, 9.8  SAS 5.1, 7.7  2-1

Zachód jest dużo ciekawszy od Wschodu, przynajmniej w drugiej rundzie
(bo pojedynek Cleveland-Orlando wygląda na przedwczesny finał). Na
pierwszy rzut oka HCA powinno przeważyć losy serii na korzyść Phoenix.
Ale wyniki serii z Portland sugerują, że Suns często grają poniżej
możliwości. Ze Spurs margines błędu będa mieli niewielki - wystarczy
jedna wtopa podobna do pierwszego meczu z Blazers, i faworytem serii
stanie siÄ™ San Antonio.

Bardzo trudna seria, której wynik może zależeć od stanu stawów Parkera,
Ginobilego i Duncana. PozwolÄ™ sobiena extrawagancjÄ™ i obstawiÄ™ Spurs, na
szansik.

SAS 4-2
-- -- -- -- -

Gdybym miał ochotę popełnić przestępstwo, to postawiłbym cały majątek
(plus kredyt hipoteczny) na Orlando. Całe oszczędności (ale bez kredytu
i zostawiając parę złotych na życie) na Cleveland. Na Lakers i Spurs
raczej bym nie stawiał. No chyba żeby kurs na Spurs był mocno zachęcający.

pzdr

TRad

Data: 2010-05-10 06:12:46
Autor: sooobi
SRS druga runda
Hawks byli o dwie zbiórki
defensywne od wygrania serii 4-2 (podobnie OKC by³o o jedn± zbiórkê
defensywn± od doprowadzenia do siódmego meczu), a wtedy nikt by jednego
s³owa o tej serii nie powiedzia³.

.... po tym fragmencie przestalem czytac dalej.

Przechodzicie z L'e samych siebie.
Nic dziwnego ze nikt wiecej tutaj nie pisze...

Data: 2010-05-10 06:40:31
Autor: Leszczur
SRS druga runda
On 10 Maj, 15:12, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

... po tym fragmencie przestalem czytac dalej.

Przechodzicie z L'e samych siebie.
Nic dziwnego ze nikt wiecej tutaj nie pisze...

Ty piszesz :-)

Data: 2010-05-10 14:36:10
Autor: Tomasz Radko
SRS druga runda
W dniu 2010-05-01 14:27, Tomasz Radko pisze:

-- -- -- --
[...]

Pierwsza wtopa. Nie chodzi mi tu o to, że błędnie wytypowałem zwycięzcę
(drużyna z niższym sersem miała w końcu wyższy MoW w końcówce sezonu no
i HCA jest wrta ponad 3 punkty), ale o przebieg serii. Byłbym gotów się
założyć, że 4-0 dla Suns jest niemożliwe. NIE-MO-ŻLI-WE. A tu taki zonk.

Z dostępnych analiz wynika, że Suns zdecydowali się atakować Duncana
klasycznym p'n'r, i że Duncan sobie nie poradził. Wygląda na to, że
nominacje do All Defensive team powinny się skończyć.

pzdr

TRad

SRS druga runda