SRS prognoza na R3 i podsumowanie R2

Data: 2009-05-18 15:40:50
Autor: wiLQ
SRS prognoza na R3 i podsumowanie R2
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

LAL-HOU  4-3, a nie 4-1
[...]
Typ: Lakers 4-1.

Hmmm... ;-)

Po trzecie Bynum wydaje się wracać do sił, a to powoduje dwie rzeczy, obie dla Nuggets bardzo przykre. Nene musi pilnować Bynuma, Martin musi kryć Gasola. Plus i plus dla Lakers.

W jaki sposob Martin kryjacy Gasola jest powodem do radosci dla Lakers?

CLE  8.68
ORL  6.49

Prawdziwe SRS Magic jest ciutkę niższe, bo Alston<Nelson.

RS Orl +11, Cle +4, Orl +39

Gdybym chciał szukać niespodzianki, poszukałbym jej tutaj. Byłaby to wręcz sensacja - Cleveland jedzie równo, a Orlando męczyło się najpierw z 76ers, a potem ze zdziesiątkowanymi Celtics. Ale wyniki z RS sugerują, że Orlando jest niewygodnym rywalem dla Cavs. Prawdopodobnie Howard pod koszem pozwala ciaśniej bronić na obwodzie, a ponieważ główną bronią Cavs jest James, którego z kolei główną bronią jest gra pod koszem, to Howard przeszkadza Cleveland bardziej niż innym zespołom.

No i moze Pietrus sie do czegos przyda...

James vs Magic
10/27, 6 FTA, 23 pkt, 8 zb, 8 as
15/27, 10 FTA, 43/12/8
7/20, 10 FTA, 26/9/5

To nie są złe statsy, dla kogo innego byłyby wręcz bardzo dobre, tym niemniej w sezonie James miał TS% .591, a przeciw Orlando .538. Przeciw Orlando na wyjeździe (przy żenującej wielkości próbki, a nawet próbeczki) - .453. Być może jest to anomalia, i przy dłuższym dystansie wszystko wróci do normy, być może jest to coś rzeczywistego - się zobaczy.

Zeszly sezon sugeruje to samo, tzn .568 w sezonie, a .548 vs Magic i w
dodatku Magic wygrali serie 3-1 przewaga w sumie 23 punktow...

W każdym razie jest to pierwszy poważny przeciwnik Cleveland. Jeżeli "prawdziwe" Orlando to Orlando z siódmego meczu z Boston,

Znaczy sie 13/21 w trojkach? ;-) Tego raczej nie powtorza, ale
defensywnie i matchupami rzeczywiscie moga namieszac.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-18 15:43:41
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:
[...]

Nene   6'11'' 260
Martin 6'9''  234

pzdr

TRad

Data: 2009-05-18 15:56:41
Autor: wiLQ

No i? Hint: http://sports.yahoo.com/nba/players/3513/splits

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-19 01:12:36
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:
[...]

Jeremy Wagner of Roundball Mining Company:

"You can talk about Kobe Bryant all you want, the Nuggets biggest concern should be how they can handle [Andrew] Bynum and [Pau] Gasol. With the starters on the floor Kenyon Martin is going to have to guard one of them and he has a serious length disadvantage against both. Most likely Kenyon will be guarding Gasol and for all his defensive desire and talents he is in a big hole ... Pau can shoot his 15-18 foot set shot over Kenyon at will and when he goes into the post his jump hook will be impossible for Kenyon to stop. Nene is relatively better equipped to cover Bynum than Kenyon is for guarding Gasol, but Bynum still has a significant length and weight advantage over Nene. On the other hand, Nene has done a decent job against Gasol in the past so will Denver choose to stick Kenyon on Bynum and double the heck out of him should he get the ball in the post thus creating one major mismatch instead of two less than desirable matchups?"

Data: 2009-05-19 22:40:04
Autor: wiLQ
> [...]

"You can talk about Kobe Bryant all you want, the Nuggets biggest concern should be how they can handle [Andrew] Bynum and [Pau] Gasol. With the starters on the floor Kenyon Martin is going to have to guard one of them and he has a serious length disadvantage against both. Most likely Kenyon will be guarding Gasol and for all his defensive desire and talents he is in a big hole ... Pau can shoot his 15-18 foot set shot over Kenyon at will and when he goes into the post his jump hook will be impossible for Kenyon to stop. Nene is relatively better equipped to cover Bynum than Kenyon is for guarding Gasol, but Bynum still has a significant length and weight advantage over Nene. On the other hand, Nene has done a decent job against Gasol in the past so will Denver choose to stick Kenyon on Bynum and double the heck out of him should he get the ball in the post thus creating one major mismatch instead of two less than desirable matchups?"

No i? Gasol gral [relatywnie] slabo przeciwko Nuggets w tym sezonie.
Ponadto w tej wyliczance zupelnie zostal pominiety Andersen, ktory w tej
serii pewnie dostanie wiecej minut niz w poprzednich seriach.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-19 22:59:05
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:

Ponadto w tej wyliczance zupelnie zostal pominiety Andersen, ktory w tej
serii pewnie dostanie wiecej minut niz w poprzednich seriach.

Ani Odom. Bynum+Gasol+Odom czy Nene+Martin+Anderson?

          WP48 (za pierwsze pół sezonu)
Bynum     .163
Gasol     .254
Odom      .106

Nene      .196
Martin    .063
Anderson  .248

Policzmy średnią ważoną.
Bynum 24 minut, Gasol 40 minut, Odom 32 minuty.
Nene 36, Martin 30, Anderson 20 (z nieznanych przyczyn w Denver gra jeszcze Kleiza, .015).

Lakers .182
Denver .147

Co prawda Bynum po powrocie gra gorzej, niżby wskazywało WP48, za to Odom gra dużo lepiej, co przy Odomie grającym więcej minut jest korzystne dla Lakers.

Tak dla jaj:

Bryant  .237
Jones   .031

Ariza   .251
Anthony .121

Fisher  .079
Billups .204

pzdr

TRad

Data: 2009-05-19 23:27:50
Autor: wiLQ
> [...]

> serii pewnie dostanie wiecej minut niz w poprzednich seriach.

Ani Odom. Bynum+Gasol+Odom czy Nene+Martin+Anderson?

Fajnie, ale w pierwszej polowie sezonu Lakersi grali lepiej niz w
drugiej (i w playoffach)... No i Berri moglby juz rzucic dane za caly
sezon bo to dziwne opierac sie na polowce.

[...]

AndersEn. I IMHO te minuty rozlozyles od czapy. Bynum przy tym co pokazywal w
poprzednich rundach nie dociagnalby nawet do 15 [w zwiazku z czym
Lakersi musieliby sporo grac kims czwartym...], a Andersen bedzie gral
wiecej niz przecietnie ze wzgledu na matchupy.

Co prawda Bynum po powrocie gra gorzej, niżby wskazywało WP48, za to Odom gra dużo lepiej, co przy Odomie grającym więcej minut jest korzystne dla Lakers.

Tak, ale wtedy lawka Nuggets mialaby istotna przewage.

Ariza   .251
Anthony .121

Yikes. Ale Melo gral duzo lepiej w playoffach niz w RS.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-20 00:11:09
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:

[...]

Bynum zagrał w p-o 186 minut w 12 meczach. W tym w ostatnich trzech 22.5, 19, 20.

Co prawda Bynum po powrocie gra gorzej, niżby wskazywało WP48, za to Odom gra dużo lepiej, co przy Odomie grającym więcej minut jest korzystne dla Lakers.

Tak, ale wtedy lawka Nuggets mialaby istotna przewage.

Akurat na C/PF przydzieliłem każdą minutę.

Ariza   .251
Anthony .121

Yikes. Ale Melo gral duzo lepiej w playoffach niz w RS.

Bo miał łatwiejszych przeciwników?

pzdr

TRad

SRS prognoza na R3 i podsumowanie R2