SS do PLAY - jak to wygląda?

Data: 2009-05-12 14:52:11
Autor: Valdi.Pavlack
SS do PLAY - jak to wygląda?
Witam.
Czy ktoś w ostatnim czasie przerabiał przeniesienie numeru Sami Swoi
(niezarejestrowanego) do sieci PLAY? Jeżeli tak to:
1. Czy w autoryzowanym punkcie sprzedaży można zarejestrować numer SS - na
poczekaniu rzecz jasna (może polecicie jakiś dobry i sprawdzony punkt w
Krakowie, gdzie wszystko przebiegnie szybko i sprawnie)
2. Ile czasu minęło od podpisania papierów do wyłączeniu numeru?
3. Ile czekaliście aby numer był już zalogowany do PLAY
4. Kartę PLAY z przeniesionym numerem można odebrać w każdym salonie
sprzedaży PLAY'a?

Pozdrawiam

Data: 2009-05-12 23:11:32
Autor: Marek Pawełek
SS do PLAY - jak to wygląda?
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Witam,
na pozostałe pytania nie znam odpowiedzi, ale zarejestrowanie numeru Sami Swoi to rzecz, która trwa nie więcej niż 4 minuty w każdym punkcie Plusa. W Krakowie chyba najlepiej będzie się udać do Salonu firmowego na Al. Kijowskiej (albo to już Królewska). Wymagana jest numer karty SIM i dowód osobisty.
Pozdrawiam

Pozdrawiam.

Data: 2009-05-13 11:44:30
Autor: Valdi.Pavlack
SS do PLAY - jak to wygląda?
"Marek Pawełek" news:gucops$hql$1atlantis.news.neostrada.pl

> [...]
Plusa. W Krakowie chyba najlepiej będzie się udać do Salonu firmowego na
Al. Kijowskiej (albo to już Królewska). Wymagana jest numer karty SIM i

Dzięki za informacje. Pracuję w pobliżu Królewskiej więc po pracy udam się
do nich :)
Jeszcze raz dziękuję za informacje.

Data: 2009-05-13 07:41:34
Autor: Dominik & Co
SS do PLAY - jak to wygląda?
Valdi.Pavlack napisał(a):

1. Czy w autoryzowanym punkcie sprzedaży można zarejestrować numer SS - na

Tak, http://www.samiswoi.pl/u235/navi/31482#q31482

Upewnij się pięć razy, że podałeś dobre dane. Potem przypieprzą
się, że zamiast "ul. Mickiewicza 5" masz we wniosku o przeniesienie
"ul. A.Mickiewicza 5".

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-05-13 11:45:31
Autor: Valdi.Pavlack
SS do PLAY - jak to wygląda?
"Dominik & Co" news:gudmie$f5l$1inews.gazeta.pl

Upewnij się pięć razy, że podałeś dobre dane. Potem przypieprzą
się, że zamiast "ul. Mickiewicza 5" masz we wniosku o przeniesienie
"ul. A.Mickiewicza 5".

Nawet mnie nie strasz, że Polkomtel potrafi się przypierniczyć o takie
pierdółki... Normalnie ręce opadają.

Data: 2009-05-13 12:01:24
Autor: Dominik & Co
SS do PLAY - jak to wygląda?
Valdi.Pavlack napisał(a):

Nawet mnie nie strasz, że Polkomtel potrafi się przypierniczyć o takie
pierdółki... Normalnie ręce opadają.

Nie tylko Polkomtel... Pani w Germanosie, u której dopełniałem formalności
przenosinowych mówiła, że bardzo wiele osób z różnych sieci ma takie
problemy (np. Centertel ponoć nie ma w danych rejestracyjnych drugiego imienia,
broń Boże złożyć wniosek o przeniesienie, gdzie są dwa imiona). To samo
literówki, ulica "A.Mickiewicza" zamiast "Mickiewicza" itp.
Ze swoich przeżyć z Mobilking i Carrefour Mova mogę potwierdzić
(np. przy rejestracji Movy nie ma w formularzu pola "nr PESEL", a przy
przeniesieniu czepiają się, że u nich "brak numeru PESEL"
(oczywiście jak już z nich wydusisz, co Ci się niby w danych nie
zgadza, wcześniej komunikują Ci tylko "niezgodność danych").

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-05-13 12:26:40
Autor: Valdi.Pavlack
SS do PLAY - jak to wygląda?
"Dominik & Co" news:gue5pk$jha$1inews.gazeta.pl

[...]

Ciekawe czy taka praktyka jest stosowana z automatu? Czy zależy ona od tego,
kto przyjmuje dany wniosek? Czy operatorzy szukają problemów tam gdzie ich
nie ma tylko i wyłącznie w przypadku klientów, którzy regularnie i za duże
kwoty doładowywali konto?

Data: 2009-05-13 12:36:13
Autor: Dominik & Co
SS do PLAY - jak to wygląda?
Valdi.Pavlack napisał(a):

[...]

Trudno zgadnąć. W każdym razie do mnie i żony wysyłali (już po uruchomieniu
procesu przenosin) sms typu "Twój średni koszt rozmowy w kwietniu wyniósł mniej,
niż 29 gr! Dzięki darmowym minutom w Mova rozmawiasz taniej!" czy jakoś tak.
Do żony też dzwonili z pytaniem, czemu przenosi numer.

Czyli prawdopodobnie walczą o utrzymanie klienta (prepaidowego,
takie to czasy nastały ;-)

Może, gdy ktoś mało płacił, nie będą szukać dziury w całym...

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-05-13 13:01:47
Autor: Valdi.Pavlack
SS do PLAY - jak to wygląda?
"Dominik & Co" news:gue7qt$s4n$1inews.gazeta.pl

Czyli prawdopodobnie walczą o utrzymanie klienta (prepaidowego,
takie to czasy nastały ;-)

Wśród tych klientów też są ci bardzo lojalni, którzy przez lata trochę
wpompowali pieniędzy w firmę :)

Może, gdy ktoś mało płacił, nie będą szukać dziury w całym...

Tylko teraz powstaje pytanie ile to jest to "mało płaci" w mniemaniu
operatora :)

Data: 2009-05-13 14:24:35
Autor: Dominik & Co
SS do PLAY - jak to wygląda?
Valdi.Pavlack napisał(a):

Tylko teraz powstaje pytanie ile to jest to "mało płaci" w mniemaniu
operatora :)

Lepiej nie ryzykuj- po prostu jak najdokładniej wpisz te same dane
przy rejestracji u starego operatora, jak i na wniosku o przeniesienie.
Po prostu nie daj im szans na przyczepienie się do czegokolwiek, to w Twoim
interesie- jakby coś, to Ty będziesz biegał składać ponownie wniosek.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-05-13 10:25:44
Autor: Bolek
SS do PLAY - jak to wygląda?

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:gubqen$pia$1news.interia.pl...
[...]

Ja przerabiałem 2 razy. Weź dowód osobisty, kartę sim i jedź do supermarketu,
gdzie jest salon Play i Plus. W Plusie powiedz, że chcesz zarejestrować numer
na kartę. Gościu wypełni kartę na kompie i da do podpisania. Sprawdź 3 razy
czy się nie pomylił i podpisz, jedną kopię dostaniesz. Wniosek zostanie
zaakceptowany lub odrzucony (w moim przypadku bez podania przyczyny) w ciągu max. kilku minut. Więc poczekaj i spytaj jaki jest status wniosku,
jak odrzucili, to niech wklepują jeszcze raz.
Jak zarejestrujesz to wal do Play z tą kartką i dowodem osobistym.

2. Ile czasu minęło od podpisania papierów do wyłączeniu numeru?

U mnie równy tydzień. W niedzielę złożyłem wniosek w Play, w poniedziałek
dostałem rano sms, że rozpoczął się proces przenoszenia, chyba w środę
dostałem sms, że mogę odebrać/kupić nową kartę w placówce play, w czwartek dostałem telefon od konsultanta Play, że wszystko git,
w sobotę ok. 20:00 wyłączyli starą kartę, potem sprawdzałem nową kartę
ok. 30 minut po północy i już działała.

3. Ile czekaliście aby numer był już zalogowany do PLAY
4. Kartę PLAY z przeniesionym numerem można odebrać w każdym salonie
sprzedaży PLAY'a?

tak, nie musi być ten sam w którym składałeś wniosek.
A z tym jednym podpisem, którym przenosi do Play to bujda,
trzeba wykonać 3 podpisy x 3 kopie czyli 9 podpisów!

Bolek

SS do PLAY - jak to wygląda?