Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   SS do PLAY - jak to wygląda?

SS do PLAY - jak to wygląda?

Data: 2009-05-13 07:41:34
Autor: Dominik & Co
SS do PLAY - jak to wygląda?
Valdi.Pavlack napisał(a):

1. Czy w autoryzowanym punkcie sprzedaży można zarejestrować numer SS - na

Tak, http://www.samiswoi.pl/u235/navi/31482#q31482

Upewnij się pięć razy, że podałeś dobre dane. Potem przypieprzą
się, że zamiast "ul. Mickiewicza 5" masz we wniosku o przeniesienie
"ul. A.Mickiewicza 5".

--
Dominik (& kąpany)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2009-05-13 11:45:31
Autor: Valdi.Pavlack
SS do PLAY - jak to wygląda?
"Dominik & Co" news:gudmie$f5l$1inews.gazeta.pl

Upewnij się pięć razy, że podałeś dobre dane. Potem przypieprzą
się, że zamiast "ul. Mickiewicza 5" masz we wniosku o przeniesienie
"ul. A.Mickiewicza 5".

Nawet mnie nie strasz, że Polkomtel potrafi się przypierniczyć o takie
pierdółki... Normalnie ręce opadają.

Data: 2009-05-13 12:01:24
Autor: Dominik & Co
SS do PLAY - jak to wygląda?
Valdi.Pavlack napisał(a):

Nawet mnie nie strasz, że Polkomtel potrafi się przypierniczyć o takie
pierdółki... Normalnie ręce opadają.

Nie tylko Polkomtel... Pani w Germanosie, u której dopełniałem formalności
przenosinowych mówiła, że bardzo wiele osób z różnych sieci ma takie
problemy (np. Centertel ponoć nie ma w danych rejestracyjnych drugiego imienia,
broń Boże złożyć wniosek o przeniesienie, gdzie są dwa imiona). To samo
literówki, ulica "A.Mickiewicza" zamiast "Mickiewicza" itp.
Ze swoich przeżyć z Mobilking i Carrefour Mova mogę potwierdzić
(np. przy rejestracji Movy nie ma w formularzu pola "nr PESEL", a przy
przeniesieniu czepiają się, że u nich "brak numeru PESEL"
(oczywiście jak już z nich wydusisz, co Ci się niby w danych nie
zgadza, wcześniej komunikują Ci tylko "niezgodność danych").

--
Dominik (& kąpany)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2009-05-13 12:26:40
Autor: Valdi.Pavlack
SS do PLAY - jak to wygląda?
"Dominik & Co" news:gue5pk$jha$1inews.gazeta.pl

Nie tylko Polkomtel... Pani w Germanosie, u której dopełniałem formalności
przenosinowych mówiła, że bardzo wiele osób z różnych sieci ma takie
problemy (np. Centertel ponoć nie ma w danych rejestracyjnych drugiego
imienia,
broń Boże złożyć wniosek o przeniesienie, gdzie są dwa imiona). To samo
literówki, ulica "A.Mickiewicza" zamiast "Mickiewicza" itp.
Ze swoich przeżyć z Mobilking i Carrefour Mova mogę potwierdzić
(np. przy rejestracji Movy nie ma w formularzu pola "nr PESEL", a przy
przeniesieniu czepiają się, że u nich "brak numeru PESEL"
(oczywiście jak już z nich wydusisz, co Ci się niby w danych nie
zgadza, wcześniej komunikują Ci tylko "niezgodność danych").

Ciekawe czy taka praktyka jest stosowana z automatu? Czy zależy ona od tego,
kto przyjmuje dany wniosek? Czy operatorzy szukają problemów tam gdzie ich
nie ma tylko i wyłącznie w przypadku klientów, którzy regularnie i za duże
kwoty doładowywali konto?

Data: 2009-05-13 12:36:13
Autor: Dominik & Co
SS do PLAY - jak to wygląda?
Valdi.Pavlack napisał(a):

Ciekawe czy taka praktyka jest stosowana z automatu? Czy zależy ona od tego,
kto przyjmuje dany wniosek? Czy operatorzy szukają problemów tam gdzie ich
nie ma tylko i wyłącznie w przypadku klientów, którzy regularnie i za duże
kwoty doładowywali konto?

Trudno zgadnąć. W każdym razie do mnie i żony wysyłali (już po uruchomieniu
procesu przenosin) sms typu "Twój średni koszt rozmowy w kwietniu wyniósł mniej,
niż 29 gr! Dzięki darmowym minutom w Mova rozmawiasz taniej!" czy jakoś tak.
Do żony też dzwonili z pytaniem, czemu przenosi numer.

Czyli prawdopodobnie walczą o utrzymanie klienta (prepaidowego,
takie to czasy nastały ;-)

Może, gdy ktoś mało płacił, nie będą szukać dziury w całym...

--
Dominik (& kąpany)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2009-05-13 13:01:47
Autor: Valdi.Pavlack
SS do PLAY - jak to wygląda?
"Dominik & Co" news:gue7qt$s4n$1inews.gazeta.pl

Czyli prawdopodobnie walczą o utrzymanie klienta (prepaidowego,
takie to czasy nastały ;-)

Wśród tych klientów też są ci bardzo lojalni, którzy przez lata trochę
wpompowali pieniędzy w firmę :)

Może, gdy ktoś mało płacił, nie będą szukać dziury w całym...

Tylko teraz powstaje pytanie ile to jest to "mało płaci" w mniemaniu
operatora :)

Data: 2009-05-13 14:24:35
Autor: Dominik & Co
SS do PLAY - jak to wygląda?
Valdi.Pavlack napisał(a):

Tylko teraz powstaje pytanie ile to jest to "mało płaci" w mniemaniu
operatora :)

Lepiej nie ryzykuj- po prostu jak najdokładniej wpisz te same dane
przy rejestracji u starego operatora, jak i na wniosku o przeniesienie.
Po prostu nie daj im szans na przyczepienie się do czegokolwiek, to w Twoim
interesie- jakby coś, to Ty będziesz biegał składać ponownie wniosek.

--
Dominik (& kąpany)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

SS do PLAY - jak to wygląda?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona