SS do PLAY - jak to wygląda?

Data: 2009-05-13 10:25:44
Autor: Bolek
SS do PLAY - jak to wygląda?

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:gubqen$pia$1news.interia.pl...
Witam.
Czy ktoś w ostatnim czasie przerabiał przeniesienie numeru Sami Swoi
(niezarejestrowanego) do sieci PLAY? Jeżeli tak to:
1. Czy w autoryzowanym punkcie sprzedaży można zarejestrować numer SS - na
poczekaniu rzecz jasna (może polecicie jakiś dobry i sprawdzony punkt w
Krakowie, gdzie wszystko przebiegnie szybko i sprawnie)

Ja przerabiałem 2 razy. Weź dowód osobisty, kartę sim i jedź do supermarketu,
gdzie jest salon Play i Plus. W Plusie powiedz, że chcesz zarejestrować numer
na kartę. Gościu wypełni kartę na kompie i da do podpisania. Sprawdź 3 razy
czy się nie pomylił i podpisz, jedną kopię dostaniesz. Wniosek zostanie
zaakceptowany lub odrzucony (w moim przypadku bez podania przyczyny) w ciągu max. kilku minut. Więc poczekaj i spytaj jaki jest status wniosku,
jak odrzucili, to niech wklepują jeszcze raz.
Jak zarejestrujesz to wal do Play z tą kartką i dowodem osobistym.

2. Ile czasu minęło od podpisania papierów do wyłączeniu numeru?

U mnie równy tydzień. W niedzielę złożyłem wniosek w Play, w poniedziałek
dostałem rano sms, że rozpoczął się proces przenoszenia, chyba w środę
dostałem sms, że mogę odebrać/kupić nową kartę w placówce play, w czwartek dostałem telefon od konsultanta Play, że wszystko git,
w sobotę ok. 20:00 wyłączyli starą kartę, potem sprawdzałem nową kartę
ok. 30 minut po północy i już działała.

3. Ile czekaliście aby numer był już zalogowany do PLAY
4. Kartę PLAY z przeniesionym numerem można odebrać w każdym salonie
sprzedaży PLAY'a?

tak, nie musi być ten sam w którym składałeś wniosek.
A z tym jednym podpisem, którym przenosi do Play to bujda,
trzeba wykonać 3 podpisy x 3 kopie czyli 9 podpisów!

Bolek

SS do PLAY - jak to wygląda?