Data: 2009-07-02 09:20:22 | |
Autor: Piotr Kempa | |
SS do PLAY - problem | |
Witam.
Kilka dni temu podpisałem papiery na przeniesienie numeru z sieci Sami Swoi do PLAY'a. Przed wczoraj dostałem informację, że mogę już odebrać w salonie kartę SIM, a tym samym spokojnie sobie oczekiwać na aktywację numeru w nowej sieci, która ma/miała nastąpić 2 lipca (w tym dniu numer miał by wyłączony w sieci Plus/Sami Swoi i "włączony" do sieci Play). Z racji zabiegania dopiero wczoraj udałem się do salonu sprzedaży (tak na marginesie to czy we wszystkich salonach PLAY'a spotykacie się z taką arogancją względem klienta jak i olewającym podejściem do niego?) i odebrałem starter za 9 zł. Włożyłem kartę PLAY'a do aparatu i... i zająłem się swoimi sprawami z nadzieją, że tak jak zapowiedziano mi w SMSach itp. numer w SS zostanie wyłączony 2 lipca i zacznie działać w PLAY'u. Wszystko wydaje się proste, ale: 1. Karta Swoi Swoi przestała się logować do sieci w dniu wczorajszym (1 lipca) około godziny 22. 2. Karta PLAY nie loguje się do tej pory do sieci. Czy taka sytuacja jest normalna? Czy mam się już niepokoić? Kiedy i gdzie najlepiej interweniować w przypadku takich "jaj"? ;) Pozdrawiam, dziękując za wszelką pomoc. PS. Dodam na marginesie, że na specjalnej stronie PLAY'a gdzie mamy podgląd jak wygląda procedura przenoszenia naszego numeru jestem na 4 etapie tj. tym co po odebraniu karty sim przez klienta numer powinien się zalogować (w dniu ustalonym przez operatora) do nowej sieci. Niestety jak widać tak się nie dzieje :( -- |
|
Data: 2009-07-02 11:51:54 | |
Autor: Dominik & Co | |
SS do PLAY - problem | |
Piotr Kempa napisał(a):
2. Karta PLAY nie loguje się do tej pory do sieci. Jest normalna o tyle, że się zdarza (sam tak miałem- doba przerwy przy przenoszeniu do Play, wcześniej ponad dwie- do MK). A oczywiście nie jest normalna, bo tak być nie powinno :-) Kiedy i gdzie najlepiej interweniować w przypadku takich "jaj"? ;) Profilaktycznie możesz sprawdzić w telefonie inną kartę Play ("zwykłą"), a potem reklamuj w Pleju (mail, punkt sprzedaży, dezinfolinia). Dodam na marginesie, że na specjalnej stronie PLAY'a gdzie mamy podgląd jak W ramach ciekawostki- ja po miesiącu od przenosin (udanych) też jestem na 4 etapie. Na piąty już się chyba nie doczekam ;-) Aha, jak już karta raczy sieć zobaczyć- sprawdź, czy z każdej sieci można się do Ciebie dodzwonić :-) -- Dominik (& kąpany) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP |
|
Data: 2009-07-02 15:39:25 | |
Autor: Adam k | |
SS do PLAY - problem | |
Piotr Kempa pisze:
Pozdrawiam, dziękując za wszelką pomoc. Ja przechodzilem w tamtym tygodniu :( Plus wylaczyl mi telefon we wtorek wieczorem a Play wlaczyl dopiero w sobote w nocy. Dzwon do BOKu i zglos wniosek o 'natychmiastowe aktywowanie numeru' - czy jakos tak. Natychmiastowe niestety tylko z nazwy, bo rozpatruja to 24h ale wlasnie dzieki temu wlaczyli mi numer w sobote... Do rozmowy z BOKiem w Playu przygotuj sobie paczke fajek i 30 minut - 10 minut na dodzwonienie sie i 20 minut na rozmowe. Generalnie maja tam burdel i nikt nic nie wie. |
|
Data: 2009-07-03 07:43:16 | |
Autor: Bebe | |
SS do PLAY - problem | |
Użytkownik "Piotr Kempa" <peter86@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2hu4l$jh3$1inews.gazeta.pl...
(tak na w salonie nie mogłem narzekać - Bielsko Gemini - może nie jakoś rewelacyjnie szybko - bo 1 stanowisko a chętnych sporo, za to infolinia masakra - coś jak dodzwonić się i załatwić coś w "N" - dużo cierpliwości czasu i samozaparcia :) |