SS do PLAY - problem

Data: 2009-07-02 11:51:54
Autor: Dominik & Co
SS do PLAY - problem
Piotr Kempa napisał(a):

2. Karta PLAY nie loguje się do tej pory do sieci.

Czy taka sytuacja jest normalna?

Jest normalna o tyle, że się zdarza (sam tak miałem- doba
przerwy przy przenoszeniu do Play, wcześniej ponad dwie- do MK).
A oczywiście nie jest normalna, bo tak być nie powinno :-)

Kiedy i gdzie najlepiej interweniować w przypadku takich "jaj"? ;)

Profilaktycznie możesz sprawdzić w telefonie inną kartę
Play ("zwykłą"), a potem reklamuj w Pleju (mail, punkt sprzedaży,
dezinfolinia).

Dodam na marginesie, że na specjalnej stronie PLAY'a gdzie mamy podgląd jak
wygląda procedura przenoszenia naszego numeru jestem na 4 etapie tj. tym co po

W ramach ciekawostki- ja po miesiącu od przenosin (udanych) też jestem
na 4 etapie. Na piąty już się chyba nie doczekam ;-)

Aha, jak już karta raczy sieć zobaczyć- sprawdź, czy z każdej sieci można się
do Ciebie dodzwonić :-)

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

SS do PLAY - problem