SS na ratunek świrom.

Data: 2011-09-28 04:05:46
Autor: stevep
SS na ratunek świrom.
# -- -- - Działacze i oficerowie organizacji SS (Sekcja Smoleńska) dostali  nową porcję życiodajnych witamin.

Tak zwani „niezależni eksperci” wśród których jest również znany ruski  mitoman i bajkopisarz Suworow, twierdzi, że  Tu-154 z Kaczorem na  pokładzie został… zestrzelony! Przyczyną katastrofy był „wybuch nad  samolotem głowicy konwencjonalnej rakiety z ładunkiem termobarycznym”.

Mimo wszystko wolałbym jednak wersję wydarzeń z udziałem przedstawicieli  obcej cywilizacji, czyli po prostu jakiegoś UFO. Byłaby wtedy duża szansa,  że przynajmniej część pasażerów (w tym prezydent rzecz jasna) została  najzwyczajniej w świecie uprowadzona i w tej chwili rezyduje sobie  spokojnie w innej galaktyce.

Jedyne co mnie niepokoi, to perspektywa powrotu Kaczyńskiego do macierzy.  Bo przecież te ufoludki wcześniej czy później, albo się Kaczyńskim znudzą,  albo – co bardziej prawdopodobne – tak ich gość wkurwi na maksa, że wsadzą  go w pierwszą lepszą rakietę i każą wypierdalać do swoich. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h1mfw

--
stevep