SSD 2,5 vs 3,5 cala

Data: 2014-03-01 11:50:14
Autor: ...:::WISKOLER:::...
SSD 2,5 vs 3,5 cala
Witam.
Zastanawiam siÄ™ nad przesiadkÄ… systemu na dysk SSD i stnÄ…Å‚em przed
dylematem jaki dysk nabyć drogą kupna.
Przeglądając ceny zauważyłem iż podobne dyski 2,5 cala są tańsze od ich
odpowiedników 3,5 cala. Czy mogę bez żadnej szkody dla siebie i dysku
wsadzić taki dwuipół calowy wynalazek do kompa stacjonarnego?
No i zasadnicze pytanie, skąd bierze się różnica w cenie pomiędzy dyskami
2,5 a 3,5 cala?
Na logikę biorąc nie powinna ona występować (no może minimalna jeśli chodzi
o ilość materiału zużytego do produkcji tych drugich)
--
....::: WISKOLER :::...
Misie powróciły do domu.

Data: 2014-03-01 11:58:49
Autor: mr misio
SSD 2,5 vs 3,5 cala
Użytkownik  ...:::WISKOLER:::... napisaÅ‚:
[...]

ja wsadzam te mniejsze.

czesto bez sanek, po prostu przykrecam z jednej strony dwiema srubkami.

te dyski sa a/ lekkie b/ niemechaniczne wiec taki montaż wystarcza.

roznica w cenie zas zapewne bierze sie z tego:

"3,5 cala bedzie pasowal do obudowy"

małketing IMHO

no i wiekszych jest mniejszy wybor ;D

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-03-01 12:12:14
Autor: ...:::WISKOLER:::...
SSD 2,5 vs 3,5 cala
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieni±cy siê nazw± mr misio naskroba³(a):

ja wsadzam te mniejsze.

czesto bez sanek, po prostu przykrecam z jednej strony dwiema srubkami.

te dyski sa a/ lekkie b/ niemechaniczne wiec taki monta¿ wystarcza.

roznica w cenie zas zapewne bierze sie z tego:

"3,5 cala bedzie pasowal do obudowy"

ma³keting IMHO

no i wiekszych jest mniejszy wybor ;D

W takim razie rozszerzê pytanie o interfejs.
Czy SATA III w dysku bêdzie wspó³pracowa³ z SATA II na p³ycie?
Czy ju¿ muszê wymieniaæ p³ytê?
--
....::: WISKOLER :::...
Nowy Rok 1945. Prezydent Roosevelt wysy³a telegram do Stalina "Oby¶my w

Data: 2014-03-01 12:17:40
Autor: mr misio
SSD 2,5 vs 3,5 cala
U¿ytkownik  ...:::WISKOLER:::... napisa³:
[...]

Bedzie. Mam stara plyte i dziala. Wydajnosc rzecz jasna mniejsza. Ale przy przesiadce z HDD na SSD poczujesz mega kopa i tak.

Aha, pamietaj, jak bedziesz mial sata III w przyszlosci i lepszy dysk SSD to kup kabelek SATA III.

Tak mowia testy znalezione tu i tam, choc pewnie dla zwyklego smiertelnika roznica bedzie niewielka. Jednak jak mozna za pare zlotych wykorzystac w pelni SATA III to czemu tego nie zrobic? I czuc sie lepiej :D

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-03-01 13:02:09
Autor: ...:::WISKOLER:::...
SSD 2,5 vs 3,5 cala
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą mr misio naskrobał(a):

Tak mowia testy znalezione tu i tam, choc pewnie dla zwyklego smiertelnika roznica bedzie niewielka. Jednak jak mozna za pare zlotych wykorzystac w pelni SATA III to czemu tego nie zrobic? I czuc sie lepiej :D

Dzięki za pomocne odpowiedzi, udawam się do sklepu celem zanabycia
odpowiedniego sprzętu SSD :D

Data: 2014-03-01 14:13:41
Autor: ToMasz
SSD 2,5 vs 3,5 cala

Dzięki za pomocne odpowiedzi, udawam się do sklepu celem zanabycia
odpowiedniego sprzętu SSD :D

niektóre padają jak muchy. kup trwały jakiś, posprawdzaj co ludzie piszą. Mnie padł ocz, samsung żyje
ToMasz

Data: 2014-03-01 14:44:39
Autor: ...:::WISKOLER:::...
SSD 2,5 vs 3,5 cala
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą ToMasz naskrobał(a):

niektóre padają jak muchy. kup trwały jakiś, posprawdzaj co ludzie piszą. Mnie padł ocz, samsung żyje
ToMasz

Wybrałem Kingston SSD 120GB V300 SATA3, 2.5'' - mam nadzieję że pożyje
dłużej niż twój ocz.
--
....:::WISKOLER:::...
Pod dom Stirlitza podjechał samochód, z którego wyskoczyło trzech

Data: 2014-03-01 15:00:35
Autor: Chris
SSD 2,5 vs 3,5 cala
W dniu 2014-03-01 14:44,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
[...]

To źle wybrałeś niestety, ta seria kingstona jest kiepska a typowa usterka to po czasie spadek wydajności do poziomu dyskietki.
Jak możesz to zwróć albo nie kupuj, jeśli kingston to seria HiperX te są OK.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-03-01 15:35:26
Autor: ...:::WISKOLER:::...
SSD 2,5 vs 3,5 cala
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieni±cy siê nazw± Chris naskroba³(a):

To ¼le wybra³e¶ niestety, ta seria kingstona jest kiepska a typowa usterka to po czasie spadek wydajno¶ci do poziomu dyskietki.
Jak mo¿esz to zwróæ albo nie kupuj, je¶li kingston to seria HiperX te s± OK.

No to mnie postraszy³e¶.
W porównywalnej cenie jest te¿:
Dysk Crucial M500 CT120M500SSD1 (2.5", 120GB, SATA/600)
Dysk Goodram C50 120GB (2.5", 120GB, SATA/600)

Firmy Crucial nie kojarzê z ¿adnej produkcji, Goodram to nasza polska Wilk
elektronic, który lepszy?

Kingston HiperX to ju¿ powy¿ej 300 zete³ polskich, ale jak nie ma innej
alternatywy...
--
....:::WISKOLER:::...
Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi

Data: 2014-03-01 15:51:49
Autor: Chris
SSD 2,5 vs 3,5 cala
W dniu 2014-03-01 15:35,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
[...]

Podobno dobre ale nie mam z nimi styczno¶ci.

Dysk Goodram C50 120GB (2.5", 120GB, SATA/600)

Z testów wynika ¿e nie jest ¼le, problemów serwisowych te¿ na razie nie widaæ, wygl±da obiecuj±co.

Kingston HiperX to ju¿ powy¿ej 300 zete³ polskich, ale jak nie ma innej
alternatywy...

~350 z³ wydaje mi siê ¿e jest do przyjêcia za KINGSTON DYSK SSD HyperX SH103S3/120G

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê pojazdu.

Data: 2014-03-01 16:10:06
Autor: ...:::WISKOLER:::...
SSD 2,5 vs 3,5 cala
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieni±cy siê nazw± Chris naskroba³(a):

 Dysk Crucial M500 CT120M500SSD1 (2.5", 120GB, SATA/600)
 KINGSTON DYSK SSD HyperX SH103S3/120G

No i teraz dylemat. Chyba rzucê monet±, bo innego rozwi±zania nie widzê.
Dziêki za pomoc.

--
....::: WISKOLER :::...
- Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spyta³ Müller.

Data: 2014-03-07 09:37:49
Autor: Chris
SSD 2,5 vs 3,5 cala
 ...:::WISKOLER:::... nabazgraÅ‚(a):

http://www.dobreprogramy.pl/Polujesz-na-tani-SSD-Wystrzegaj-sie-Kingstona-SSDNow-V300,News,52754.html

http://www.dobreprogramy.pl/bachus/SSD-co-nie-jest-jak-Strus-Pedziwiatr,41815.html

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-03-07 17:18:12
Autor: ...:::WISKOLER:::...
SSD 2,5 vs 3,5 cala
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Chris naskrobał(a):

http://www.dobreprogramy.pl/Polujesz-na-tani-SSD-Wystrzegaj-sie-Kingstona-SSDNow-V300,News,52754.html

http://www.dobreprogramy.pl/bachus/SSD-co-nie-jest-jak-Strus-Pedziwiatr,41815.html

Dzięki za dalsze rozwijanie wątka (wątku? eeee, chyba nie...)
Już zakupiłem Cruciala M500, właśnie przystępuję do przesiadki na nowy
dysk.
W razie jakbym się nie odzywał ze trzy dni, to wyślijcie misję ratunkową z
jakimÅ› dyskiem ratunkowym ;)
--
....::: WISKOLER :::...
  No i co, Stirlitz? Poznajecie te rÄ™kawiczki? – triumfalnie spytaÅ‚

Data: 2014-03-07 20:53:58
Autor: ...:::WISKOLER:::...
SSD 2,5 vs 3,5 cala
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniÄ…cy siÄ™ nazwÄ… ...:::WISKOLER:::...
naskrobał(a):

W razie jakbym się nie odzywał ze trzy dni, to wyślijcie misję ratunkową z
jakimÅ› dyskiem ratunkowym ;)

Wróciłem, poszło nadzwyczaj gładko, ale to była nowa instalacja systemu.
No powiem szczerze, jest moc, jest moc...

Data: 2014-03-08 23:06:31
Autor: borsuk
SSD 2,5 vs 3,5 cala
W dniu 2014-03-07 09:37, Chris pisze:

http://www.dobreprogramy.pl/Polujesz-na-tani-SSD-Wystrzegaj-sie-Kingstona-SSDNow-V300,News,52754.html

http://www.dobreprogramy.pl/bachus/SSD-co-nie-jest-jak-Strus-Pedziwiatr,41815.html

Wiele, hałasu o nic. Testowałem oba rodzaje V300. Było 260/240 Mb/s zapis/odczyt, a teraz mam 250/230 Mb/s (ATTO 246, dysk sklonowany, kontroler SATA2).
Wiadomo, że to SSD z najniższej półki, różnica jest praktycznie nie zauważalna.

Data: 2014-03-10 08:29:29
Autor: Chris
SSD 2,5 vs 3,5 cala
borsuk nabazgrał(a):

[...]

Tylko że ten model jest awaryjny a jego częste awarie to spadek wydajności do poziomu dyskietki ... inne modele Kinkgstona działają OK.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-03-10 22:11:17
Autor: borsuk
SSD 2,5 vs 3,5 cala
W dniu 2014-03-10 08:29, Chris pisze:

Tylko że ten model jest awaryjny a jego częste awarie to spadek
wydajności do poziomu dyskietki ... inne modele Kinkgstona działają OK.

ciekawe, że o tym piszą tylko na naszych krajowych forach, czyżby buble trafiały tylko na nasz rynek ;). Obiecuję, że jak mi wysiądzie to zawiadomię grupę.

Data: 2014-03-01 18:03:44
Autor: mr misio
SSD 2,5 vs 3,5 cala
Użytkownik ToMasz napisał:

Dzięki za pomocne odpowiedzi, udawam się do sklepu celem zanabycia
odpowiedniego sprzętu SSD :D

niektóre padają jak muchy. kup trwały jakiś, posprawdzaj co ludzie
piszą. Mnie padł ocz, samsung żyje

Mnie zaden OCZ nie pald /jeszcze/ - mam dwa. jeszcze jakis lowendowy intel - tez dziala.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-03-01 18:10:39
Autor: Chris
SSD 2,5 vs 3,5 cala
W dniu 2014-03-01 18:03, mr misio pisze:
Użytkownik ToMasz napisał:

[...]

OCZ pada ale seria Vertex 2, reszta jest OK ale wystarczy jeden model żeby miało to wpływ na całą markę.

Samsung czy Intel to wzory bezawaryjności więc tu akurat się nie dziwię że działają :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-03-01 22:25:06
Autor: Michal
SSD 2,5 vs 3,5 cala
W dniu 2014-03-01 18:10, Chris pisze:

Mnie zaden OCZ nie pald /jeszcze/ - mam dwa. jeszcze jakis lowendowy
intel - tez dziala.
OCZ pada ale seria Vertex 2, reszta jest OK ale wystarczy jeden model
żeby miało to wpływ na całą markę.

Jakby Agility w każdem możliwej postaci nie padało. Strasznie awaryjne
dyski. Ale dużo zależy od szczęścia - z sytuacji z któymi mam styczność
padło bardzo dużo Agility oraz jeden (zasadniczo niepadliwy model)
Crucial M4 120. Co ciekawe wszystkie Vertexy2/4 żyją.

Samsung czy Intel to wzory bezawaryjności więc tu akurat się nie dziwię
że działają :)

Ja tam nadal nie jestem przekonany do Inteli w wersji z Sandforcem.
Intel firmware poprawił, ale SF2281 ma swoje wady których żaden soft nie
naprawi.

Z minusów: praktycznie znikęły z rynku porządne modele o pojemności
mniejszej niż 120 GB, bo Kingstona V300 czy Goodrama strach brać. Świat
nie kończy się na laptopach, a w desktopie SSD 120 GB jest ni w kij ni w
oko. Za duży na sam system, za mały na wszystko :(

--
/MB

Data: 2014-03-01 23:13:20
Autor: borsuk
SSD 2,5 vs 3,5 cala
W dniu 2014-03-01 22:25, Michal pisze:

[...]

Właśnie 120GB jest idealny do desktopa na system i na bieżące sprawy.
Strachu nie ma , ponieważ na twardzielu zostawiasz sobie sklonowany system, a ważne dane trzymasz na jakimś mirrorze. Do Sata2 wystarczy ci jakiś tani SSD, chociażby V300.
Tu możesz sobie poczytać o awaryjności (co prawda we Francji):
http://www.hardware-revolution.com/best-ssd-best-hard-drive-january-2014/
Serwis Kingstona jest w UK i działa sprawnie, wysłałem im podejrzany dysk (system się wieszał co kilkanaście godzin) poleconym priorytetem i przysłali mi nowy. Całość od wysyłki do odbioru trwała 6 dni. Nowy chodzi OK.

Data: 2014-03-03 09:06:27
Autor: Chris
SSD 2,5 vs 3,5 cala
Michal nabazgrał(a):

[...]

Przypomniałem sobie o Agility jak poszedł post ale nie chciało mi się poprawiać, ale masz rację idealne to one nie były :)

[...]

Wady wieku dziecięcego ale i tak się nie psują ..

[...]

Akurat Goodram mimo tego że to firma PL to na pamięciach się zna i dysk SSD są salidne, trwałe, tanie i odpukać bezawaryne.

Co do pojemności to ciągle można kupić dyski SSD 30GB/60GB/80GB więc wybór jest.

A jak chcesz do desktopa to ku sobie SSD 1TB  to już chyba wystarczy ??

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-03-03 09:13:48
Autor: mr misio
SSD 2,5 vs 3,5 cala
Użytkownik Chris napisał:

A jak chcesz do desktopa to ku sobie SSD 1TB  to już chyba wystarczy ??

Uhm? Sa juz takie? Koszotwac musza krocie :D

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-03-03 09:15:19
Autor: Chris
SSD 2,5 vs 3,5 cala
mr misio nabazgrał(a):

Użytkownik Chris napisał:
A jak chcesz do desktopa to ku sobie SSD 1TB  to już chyba wystarczy ??
Uhm? Sa juz takie? Koszotwac musza krocie :D

np.  SSD SAMSUNG 1TB 2,5" MZ-7TE1T0BW EVO

Cena ok. 2000 ale kto bogatemu zabroni ? jak ktoś ma kasę to w sumie duży wadatek nie jest .

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-03-02 10:09:28
Autor: JDX
SSD 2,5 vs 3,5 cala
On 2014-03-01 18:10, Chris wrote:
[...]
OCZ pada ale seria Vertex 2, reszta jest OK ale wystarczy jeden model
żeby miało to wpływ na całą markę.
Mam Verteksa 2 60GB od października 2010, zajęte 70% i dysk jest jak
nówka. :-D Z tym, że dysk jest przeznaczony tylko i wyłącznie pod bazę
danych (PostgreSQL), więc zdecydowana większość operacji to są odczyty a
nie zapisy. :-D

Data: 2014-03-02 00:09:41
Autor: kazio101
SSD 2,5 vs 3,5 cala
On 01/03/2014 17:03, mr misio wrote:
Użytkownik ToMasz napisał:

[...]

A ja mam dłuższy czas OCZ Vertex Plus R2 240GB i żadnych problemów.

Data: 2014-03-01 14:55:33
Autor: BQB
SSD 2,5 vs 3,5 cala
W dniu 2014-03-01 12:17, mr misio pisze:

Aha, pamietaj, jak bedziesz mial sata III w przyszlosci i lepszy dysk
SSD to kup kabelek SATA III.

Jaka jest ró¿nica w kabelku? Przecie¿ z³±cza s± te same, to co w tym kabelku jest takiego, ¿e jest do SATA III, zwyk³y kabelek i SATA III nie bêdzie dzia³aæ z pe³n± szybko¶ci±?

Data: 2014-03-01 14:59:40
Autor: Santana
SSD 2,5 vs 3,5 cala

U¿ytkownik "BQB"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5311e6e0$0$2246$65785112@news.neostrada.pl...

W dniu 2014-03-01 12:17, mr misio pisze:

Aha, pamietaj, jak bedziesz mial sata III w przyszlosci i lepszy dysk
SSD to kup kabelek SATA III.

Jaka jest ró¿nica w kabelku?

Lepsze samopoczucie :)

Data: 2014-03-01 15:03:10
Autor: Chris
SSD 2,5 vs 3,5 cala
W dniu 2014-03-01 14:55, BQB pisze:
[...]

Taka jak miêdzy kablem optycznym za 10 z³ a tym audiofilskim za 1000 z³ czyli lepsze samopoczucie i +10 do lansu.

Data: 2014-03-01 15:16:26
Autor: bartekltg
SSD 2,5 vs 3,5 cala
W dniu 2014-03-01 14:55, BQB pisze:
W dniu 2014-03-01 12:17, mr misio pisze:

Aha, pamietaj, jak bedziesz mial sata III w przyszlosci i lepszy dysk
SSD to kup kabelek SATA III.

Jaka jest różnica w kabelku? Przecież złącza są te same, to co w tym
kabelku jest takiego, że jest do SATA III, zwykły kabelek i SATA III nie
będzie działać z pełną szybkością?

Pasmo przenoszenia. Przy tych częstotliwościach kabelek trzeba
rozważać jak falowód. Niby cyfrówka, więc "1 to 1, 0 to 0",
ale przy odpowiednim poziomie zakłóceń 0 potrafi zostać odczytane
jako 1 i odwrotnie zbyt często.
Dobry kabelek na sataII pewnie sobie poradzi z sataIII, marny
będzie ograniczał transfer już dla sataII.

pzdr
bartekltg

Data: 2014-03-01 15:27:42
Autor: Chris
SSD 2,5 vs 3,5 cala
W dniu 2014-03-01 15:16, bartekltg pisze:
[...]

Co za bzdury pleciesz, jedyna różnica to inna przepustowość danych, inne kolejkowanie NCQ + parę innych zmian, ale nie ma to znaczenie czy kabelek będzie SATA 2 czy SATA 3.

Co w tej wtyczce ma być niby lepsze ?

1 Ground (masa)
2 A+ (Transmit)
3 A− (Transmit)
4 Ground (masa)
5 B− (Receive)
6 B+ (Receive)
7 Ground (masa)
  — wyciÄ™cie

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-03-02 10:28:55
Autor: JDX
SSD 2,5 vs 3,5 cala
On 2014-03-01 15:27, Chris wrote:
[...]
Co za bzdury pleciesz, jedyna różnica to inna przepustowość danych, inne
kolejkowanie NCQ + parÄ™ innych zmian, ale nie ma to znaczenie czy
kabelek będzie SATA 2 czy SATA 3.
Nie kolego, to ty pleciesz bzdury. Wyższa przepustowość oznacza wyższe
częstotliwości "fruwające" po kablu, a to z kolei oznacza, że kabel musi
mieć dobre parametry aby te sygnały były przenoszone bez znaczących
zniekształceń.

Co w tej wtyczce ma być niby lepsze ?
Kable SATA III sÄ… lepiej wykonane, np. pary kabli sÄ… ekranowane:
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:SATA3-TwinAxCable.jpg. Do tego
pary "nadawcza" i "odbiorcza" są od siebie trochę odsunięte (co też
widać na zdjęciu). Przy badziewnym kablu kłopoty mogą wystąpić nawet na
SATA I (czego doświadczyłem osobiście).

Data: 2014-03-03 08:52:38
Autor: Chris
SSD 2,5 vs 3,5 cala
JDX nabazgrał(a):

On 2014-03-01 15:27, Chris wrote:
[...]
[...]

Niestety dalej pleciesz bzdury , SATA 2 i SATA 3 sÄ… kÄ…patybilne i jedyny problem może wystÄ™pować z SATA 1 o którym  wemacie nie ma mowy.

[...]

Wersja referencyjna jest tak samo wykonana zarówno dla SATA 2 ajk i 3 a to że jakaś firma zrobiłą sobie otulinę z tytanu to już jej sprawa..

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-03-03 11:25:34
Autor: JDX
SSD 2,5 vs 3,5 cala
On 2014-03-03 08:52, Chris wrote:
[...]
Niestety dalej pleciesz bzdury , SATA 2 i SATA 3 sÄ… kÄ…patybilne i jedyny
problem może wystÄ™pować z SATA 1 o którym  wemacie nie ma mowy.
Co to znaczy, ze są "kąpatybilne"? :-D Że wtyki i gniazda są takie same?
:-D To nie wszystko. Jeśli połączysz kontroler SATA III z urządzeniem
SATA III za pomocą kabla SATA II to prawdopodobnie nie uzyskasz pełnej
przepustowości SATA III. To tak, jakbyś użył skrętki kategorii 3 do
połączenia współczesnych urządzeń sieciowych.

Wersja referencyjna jest tak samo wykonana zarówno dla SATA 2 ajk i 3 a
to że jakaś firma zrobiłą sobie otulinę z tytanu to już jej sprawa..
Nie mam pojęcia jak wykonana jest "wersja referencyjna", ale np. kable
SATA III dostarczane z płytami Asus-a są inaczej wykonane niż stare
kable SATA Asusa.

Data: 2014-03-03 11:55:34
Autor: Chris
SSD 2,5 vs 3,5 cala
JDX nabazgrał(a):

On 2014-03-03 08:52, Chris wrote:
[...]
[...]

Własnie uzyskasz, różnica jest na poziomie sprzętu a nie kabelka, kabelek spełnia oba standardy.

[...]

Oglądałem tego tysiące i nie widzę różnic poza kolorem żeby łatiej trafić w gniazdo na plycie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-03-01 14:17:19
Autor: BartekK
SSD 2,5 vs 3,5 cala
W dniu 2014-03-01 11:50,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
[...]
Ponieważ nie ma (praktycznie) dysków ssd 3.5", istnieją tylko i wyłącznie 2.5", a że są ludzie, którzy o tym nie wiedzą, że mogą "do normalnego komputera 2.5" wsadzić", to sprzedawane są droższe zestawy składające się z dysku ssd 2.5" oraz w komplecie sanki-ramka 2.5>3.5 i śrubki montażowe....

Data: 2014-03-01 15:04:48
Autor: Chris
SSD 2,5 vs 3,5 cala
W dniu 2014-03-01 14:17, BartekK pisze:
[...]

Jedyne jakie widziałem 3.5" to OCZ ale z wiadomych przyczyn już raczej ich się nie kupi.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-03-01 15:46:56
Autor: ...:::WISKOLER:::...
SSD 2,5 vs 3,5 cala
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Chris naskrobał(a):

Jedyne jakie widziałem 3.5" to OCZ ale z wiadomych przyczyn już raczej ich się nie kupi.

Samsung:
http://ikl.pl/produkt-p453742.html

Data: 2014-03-01 15:54:41
Autor: Chris
SSD 2,5 vs 3,5 cala
W dniu 2014-03-01 15:46,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Chris naskrobał(a):

Jedyne jakie widziałem 3.5" to OCZ ale z wiadomych przyczyn już raczej
ich siÄ™ nie kupi.

Samsung:
http://ikl.pl/produkt-p453742.html

2.5"

http://www.samsung.com/global/business/semiconductor/Downloads/CeBIT_DRAM_SSD_Synopsis_Customers.pdf

Nie ufaj polskim opisom :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-03-02 11:35:30
Autor: Peter
SSD 2,5 vs 3,5 cala
WISKOLER:::... napisał:
Samsung:
http://ikl.pl/produkt-p453742.html

Czy ktoÅ› posiada Samsung SSD 120GB Basic (MZ-7TE120BW)
i może coś napisać na jego temat

--
Peter

Data: 2014-03-02 13:56:25
Autor: ToMasz
SSD 2,5 vs 3,5 cala
W dniu 02.03.2014 11:35, Peter pisze:
WISKOLER:::... napisał:
Samsung:
http://ikl.pl/produkt-p453742.html

Czy ktoÅ› posiada Samsung SSD 120GB Basic (MZ-7TE120BW)
i może coś napisać na jego temat

ja mam, pare miesięcy, działa i tyle.

ToMasz

Data: 2014-03-03 09:00:52
Autor: Chris
SSD 2,5 vs 3,5 cala
Peter nabazgrał(a):

WISKOLER:::... napisał:
Samsung:
http://ikl.pl/produkt-p453742.html
Czy ktoÅ› posiada Samsung SSD 120GB Basic (MZ-7TE120BW)
i może coś napisać na jego temat

Dobry wybór.