SSD 2,5 vs 3,5 cala

Data: 2014-03-01 14:17:19
Autor: BartekK
SSD 2,5 vs 3,5 cala
W dniu 2014-03-01 11:50,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
Witam.
Zastanawiam siÄ™ nad przesiadkÄ… systemu na dysk SSD i stnÄ…Å‚em przed
dylematem jaki dysk nabyć drogą kupna.
Przeglądając ceny zauważyłem iż podobne dyski 2,5 cala są tańsze od ich
odpowiedników 3,5 cala. Czy mogę bez żadnej szkody dla siebie i dysku
wsadzić taki dwuipół calowy wynalazek do kompa stacjonarnego?
No i zasadnicze pytanie, skąd bierze się różnica w cenie pomiędzy dyskami
2,5 a 3,5 cala?
Ponieważ nie ma (praktycznie) dysków ssd 3.5", istnieją tylko i wyłącznie 2.5", a że są ludzie, którzy o tym nie wiedzą, że mogą "do normalnego komputera 2.5" wsadzić", to sprzedawane są droższe zestawy składające się z dysku ssd 2.5" oraz w komplecie sanki-ramka 2.5>3.5 i śrubki montażowe....

Data: 2014-03-01 15:04:48
Autor: Chris
SSD 2,5 vs 3,5 cala
W dniu 2014-03-01 14:17, BartekK pisze:
[...]

Jedyne jakie widziałem 3.5" to OCZ ale z wiadomych przyczyn już raczej ich się nie kupi.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-03-01 15:46:56
Autor: ...:::WISKOLER:::...
SSD 2,5 vs 3,5 cala
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Chris naskrobał(a):

Jedyne jakie widziałem 3.5" to OCZ ale z wiadomych przyczyn już raczej ich się nie kupi.

Samsung:
http://ikl.pl/produkt-p453742.html

--
....:::WISKOLER:::...
Pod dom Stirlitza podjechał samochód, z którego wyskoczyło trzech

Data: 2014-03-01 15:54:41
Autor: Chris
SSD 2,5 vs 3,5 cala
W dniu 2014-03-01 15:46,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Chris naskrobał(a):

Jedyne jakie widziałem 3.5" to OCZ ale z wiadomych przyczyn już raczej
ich siÄ™ nie kupi.

Samsung:
http://ikl.pl/produkt-p453742.html

2.5"

http://www.samsung.com/global/business/semiconductor/Downloads/CeBIT_DRAM_SSD_Synopsis_Customers.pdf

Nie ufaj polskim opisom :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-03-02 11:35:30
Autor: Peter
SSD 2,5 vs 3,5 cala
WISKOLER:::... napisał:
Samsung:
http://ikl.pl/produkt-p453742.html

Czy ktoÅ› posiada Samsung SSD 120GB Basic (MZ-7TE120BW)
i może coś napisać na jego temat

--
Peter

Data: 2014-03-02 13:56:25
Autor: ToMasz
SSD 2,5 vs 3,5 cala
W dniu 02.03.2014 11:35, Peter pisze:
WISKOLER:::... napisał:
Samsung:
http://ikl.pl/produkt-p453742.html

Czy ktoÅ› posiada Samsung SSD 120GB Basic (MZ-7TE120BW)
i może coś napisać na jego temat

ja mam, pare miesięcy, działa i tyle.

ToMasz

Data: 2014-03-03 09:00:52
Autor: Chris
SSD 2,5 vs 3,5 cala
Peter nabazgrał(a):

WISKOLER:::... napisał:
Samsung:
http://ikl.pl/produkt-p453742.html
Czy ktoÅ› posiada Samsung SSD 120GB Basic (MZ-7TE120BW)
i może coś napisać na jego temat

Dobry wybór.