SSD OCZ Solid 3 "znika"

Data: 2011-11-10 10:23:08
Autor: Latet
SSD OCZ Solid 3 "znika"
Problem - dysk SSD "znika" - nie jest wykrywany w biosie ani przez p艂yt臋 g艂贸wn膮 (pod艂膮czenie sata wprost do p艂yty) w trybie sata I/II ani "sata 3", ani te偶 nie wida膰 go po pod艂膮czeniu (do innych komputer贸w) przez przej艣ci贸wk臋 usb>sata.

A czyta艂e艣 na forum OCZ o problemach z dyskami serii "3"? Mo偶e to w艂asnie to, cho膰 tam raczej pisali o BSOD.

Ale - wystarczy dysk sch艂odzi膰 w lod贸wce, lub

Dziwne... To on si臋 a偶 tak grzeje? Ja akurat mam Vertexa 2 i jest ch艂odny (leciutko letni) - mam na my艣li dotykanie r臋k膮.
Swoj膮 drog膮 chyba temp. pokazywana przez SMART to jaka艣 艣ciema, bo wynosi zawsze 30 st. (podkre艣lam s艂owo ZAWSZE).

latet

Data: 2011-11-10 10:54:29
Autor: BartekK
SSD OCZ Solid 3 "znika"
W dniu 2011-11-10 10:23, Latet pisze:
[...]

Czyta艂em, i to nie jest to. Jak dysk zostanie wykryty przy starcie (jakim艣 cudem) - to a偶 do wy艂膮czenia zasilania/resetu (twardego) dzia艂a dobrze, 100% stabilno艣ci, transfery ok, brak b艂臋d贸w w smart itp

Ale - wystarczy dysk sch艂odzi膰 w lod贸wce, lub

Dziwne... To on si臋 a偶 tak grzeje? Ja akurat mam Vertexa 2 i jest
ch艂odny (leciutko letni) - mam na my艣li dotykanie r臋k膮.
Nie grzeje si臋, po prostu po sch艂odzeniu go w lod贸wce/zamra偶arce do tych +5 - +10'C jest _zawsze_ wykrywany, a przechowywany w temperaturze pokojowej - niestety nie, 2 nowe sztuki s膮 wykrywane tak 50/50%, a sztuka u偶ywana "od klienta" 10/90% (10% szans 偶e zadzia艂a)

--
| Bart艂omiej Ku藕niewski

SSD OCZ Solid 3 "znika"