SSD a obudowa Chieftec

Data: 2014-09-10 21:04:33
Autor: Borneq
SSD a obudowa Chieftec
Kupiłem na Allegro(4573718938) dysk używany przez 2 miesiące za 333+13 zł. W zestawie były "sanki do montażu we wnęce 3,5 cala".
Dyski w obudowie Chieftec dodatkowo obejmuje się plastikowymi obejmami i wsuwa. Takie obejmy dla dysków mają po dwie śrubki z każdej strony, jednak SSD wraz z kawałkiem blachy do montażu jest krótsze na tyle, że mogłem przykręcić tylko jedną śrubkę z każdej strony i teraz SSD jest pochylone , to tak bardzo nie przeszkadza, ponieważ to nie dysk mechaniczny, ale jakie są możliwości montażu SSD w obudowach Chieftec?

Data: 2014-09-10 21:11:15
Autor: R.e.m.e.K
SSD a obudowa Chieftec
Dnia Wed, 10 Sep 2014 21:04:33 +0200, Borneq napisał(a):

mechaniczny, ale jakie są możliwości montażu SSD w obudowach Chieftec?

U mnie w Chieftecu SSD wisial na kablach gdzies pod DVD ;-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-09-10 22:48:53
Autor: Chocobo
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-10 21:04, Borneq pisze:

mechaniczny, ale jakie s± mo¿liwo¶ci monta¿u SSD w obudowach Chieftec?

Mam to samo, ale u mnie trzyma sie w poziomie na tych dwóch ¶rubkach.
Mo¿esz zawsze nawierciæ te plastikowe sanki, tak by pasowa³y do dziur od dysku

marcin

Data: 2014-09-11 08:06:05
Autor: Chris
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-10 21:04, Borneq pisze:
Kupiłem na Allegro(4573718938) dysk używany przez 2 miesiące za 333+13
zł. W zestawie były "sanki do montażu we wnęce 3,5 cala".
Dyski w obudowie Chieftec dodatkowo obejmuje siÄ™ plastikowymi obejmami i

Wnęka na FDD

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-11 08:45:54
Autor: Jacek Maciejewski
SSD a obudowa Chieftec
Dnia Wed, 10 Sep 2014 21:04:33 +0200, Borneq napisa³(a):

ale jakie s± mo¿liwo¶ci monta¿u SSD w obudowach Chieftec?

Panowie, postêpujcie zgodnie z rozumem i wiedz± a nie utartymi koleinami. U
mnie  dyski (SSD i HDD) s± w pozycji pionowej na "pod³odze". A dlaczego? Bo
tam najch³odniej a pozycja pionowa zapewnia najlepsz± konwekcjê.
--
Jacek

Data: 2014-09-11 10:36:17
Autor: RadoslawF
SSD a obudowa Chieftec
Dnia 2014-09-11 08:45, Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

ale jakie są możliwości montażu SSD w obudowach Chieftec?

Panowie, postępujcie zgodnie z rozumem i wiedzą a nie utartymi koleinami. U
mnie  dyski (SSD i HDD) sÄ… w pozycji pionowej na "podÅ‚odze". A dlaczego? Bo
tam najchłodniej a pozycja pionowa zapewnia najlepszą konwekcję.

I tłumaczysz to wiedzą ?
Mechanicznie padnie szybciej dysk który nie jest w pozycji leżącej.
Jak postawisz pionowo to odsłonisz spód dysku który jest zasłonięty
elektroniką więc niespecjalnie pomoże w oddawaniu ciepła.
Dla dobrego oddawania ciepła najlepszą pozycją jest klasyczna,
elektroniką do dołu a metalem we wszystkich pozostałych kierunkach.
Nie dotyczy to dysków SSD które spokojnie możesz stawiać, wieszać
i co tam jeszcze wymyślisz.

Pozdrawiam

Data: 2014-09-11 09:59:49
Autor: Budzik
SSD a obudowa Chieftec
U¿ytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

Mechanicznie padnie szybciej dysk który nie jest w pozycji le¿±cej.

SSD mechanicznie?

Data: 2014-09-11 13:18:31
Autor: RadoslawF
SSD a obudowa Chieftec
Dnia 2014-09-11 11:59, Użytkownik Budzik napisał:

Mechanicznie padnie szybciej dysk który nie jest w pozycji leżącej.

SSD mechanicznie?

A przeczytałeś post na który odpowiadałem ?

Z kolei w moi przegapiłeś stwierdzenie: "SSD które spokojnie
możesz stawiać, wieszać i co tam jeszcze wymyślisz".
Wrodzony kretynizm czy czymś ci się naraziłem ?

Pozdrawiam

Data: 2014-09-11 14:10:03
Autor: Dawid
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-11 13:18, RadoslawF pisze:
[...]

Oni tak majÄ… od urodzenia.

Data: 2014-09-11 17:59:49
Autor: Budzik
SSD a obudowa Chieftec
U¿ytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

Wrodzony kretynizm czy czym¶ ci siê narazi³em ?

Po prostu nie doczytalem, bo w±tek o SSD.
A w Twoim przypadku to chamstwo to od urodzenia, czy rodzicom nie uda³o sie wychowanie?

Data: 2014-09-11 20:10:53
Autor: platformowe g³upki
SSD a obudowa Chieftec
a od kiedy to rodzicie wychowuj± dzieci?

system...

Data: 2014-09-13 04:59:42
Autor: Budzik
SSD a obudowa Chieftec
U¿ytkownik platformowe g³upki NOSPAM_testowanije@go2.pl ...

a od kiedy to rodzicie wychowuj± dzieci?

system...

Nie s±dz innych po sobie...

Data: 2014-09-11 10:55:03
Autor: Chris
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-11 10:36, RadoslawF pisze:
[...]

To ciekawe dla czego 90% NAS-ów ma dyski w pozycji pionowej.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-11 13:23:00
Autor: RadoslawF
SSD a obudowa Chieftec
Dnia 2014-09-11 10:55, Użytkownik Chris napisał:

[...]

Równie ciekawe jak to dlaczego stara elektronika potrafiła
działać dwadzieścia lat a dzisiejsza pada po kilku.
Odpowiedzieć czy sam dojdziesz ?

Pozdrawiam

Data: 2014-09-11 13:36:11
Autor: Chris
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-11 13:23, RadoslawF pisze:
[...]

Na wykładach z zarządzania było to mówione :) sprzęt jest tak robiony żeby fabryki pracowały cały czas :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-11 14:09:03
Autor: Dawid
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-11 13:36, Chris pisze:

[...]

No właśnie dlatego nasy są pionowe, a twoje poprawianie błędów dalej szwankuje.
Dla tego.

Data: 2014-09-11 15:14:11
Autor: Chris
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-11 14:09, Dawid pisze:
[...]

Tylko jakoś nie widzę żeby dyski z NAS-ów padały na potęgę.

Chyba twoje poprawianie szwankuje, u mnie jest dobrze.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-15 09:55:10
Autor: nadporucznik
SSD a obudowa Chieftec
Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lus773$ndk$1node2.news.atman.pl...

To ciekawe dla czego 90% NAS-ów ma dyski w pozycji pionowej.

Chyba twoje poprawianie szwankuje, u mnie jest dobrze.

Dlaczego więc piszesz błędnie "dla czego"?
--
nadporucznik
starszy.porucznik@wojsko.pl

Data: 2014-09-15 10:28:00
Autor: Chris
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-15 09:55, nadporucznik pisze:
Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości

To ciekawe dla czego 90% NAS-ów ma dyski w pozycji pionowej.

Chyba twoje poprawianie szwankuje, u mnie jest dobrze.

Dlaczego więc piszesz błędnie "dla czego"?

Bo tak Å‚adniej wyglÄ…da :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-15 10:36:31
Autor: nadporucznik
SSD a obudowa Chieftec
Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lv67ug$luh$1node2.news.atman.pl...
[...]

Raczej kÅ‚uje w oczy.  :(

Data: 2014-09-15 12:09:45
Autor: Chris
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-15 10:36, nadporucznik pisze:
[...]

Ale ORT to to nie jest a taki głównie miałem błędy :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-15 13:39:16
Autor: Dawid
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-15 12:09, Chris pisze:
[...]

ale analfabetyzm jest dalej, tego nic nie zmieni.

Data: 2014-09-15 13:59:20
Autor: Chris
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-15 13:39, Dawid pisze:
[...]

Lepiej być analfabetą niż debilem jak ty i tego też nic nie zmieni.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-15 14:18:54
Autor: Dawid
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-15 13:59, Chris pisze:
[...]

ponoć masz mnie w kfie cały czas, nawet tego nie umiesz ustawić dobrze?

Data: 2014-09-15 14:34:54
Autor: Chris
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-15 14:18, Dawid pisze:
[...]

Trzeba byś debilem żeby nie widzieć że ktoś pisze z różnych komputerów i czytników :)
Poza tym starałem się dać ci szansę bo czasami potrafisz pisać z sensem.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-15 14:39:15
Autor: Dawid
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-15 14:34, Chris pisze:
[...]

debil nie potrzebuje szans, sio do szkoły. gupie te twoje tumaczenia.

Data: 2014-09-15 14:48:15
Autor: Chris
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-15 14:39, Dawid pisze:
[...]

A to to za słowa GUPIE i TUMACZENIA (od tuman ? to po ojcu ?) debilem byłeś i debilem zostaniesz.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-15 15:43:10
Autor: Dawid
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-15 14:48, Chris pisze:
[...]

naprawdÄ™ byszczak jezdeÅ› lol

Data: 2014-09-15 15:52:34
Autor: Chris
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-15 15:43, Dawid pisze:
[...]

Pisze siÄ™ JESTEÅš debilu/analfabeto

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-15 15:58:49
Autor: Dawid
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-15 15:52, Chris pisze:
[...]

dziecko daj wreszcie odetchnąć, buahahaha

Data: 2014-09-15 16:00:08
Autor: platformowe głupki
SSD a obudowa Chieftec
mam pomysł, zamiast strzelać z dupy zgodnie z zaleceniami po/eu
niech każdy z Was napisze czemu nie działają mi nagrywarki dvd...

Data: 2014-09-15 23:41:01
Autor: Przemys³aw Ryk
SSD a obudowa Chieftec
Dnia Mon, 15 Sep 2014 16:00:08 +0200, platformowe g³upki napisa³(a):

mam pomys³, zamiast strzelaæ z dupy zgodnie z zaleceniami po/eu
niech ka¿dy z Was napisze czemu nie dzia³aj± mi nagrywarki dvd...

Prezes ci ich nie pob³ogos³awi³.

--
[ Przemys³aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Bóg wyj±³ mê¿czy¼nie ¿ebro i sklonowa³ z niego kobietê. Po skoñczonej    ]

Data: 2014-09-16 01:48:03
Autor: Santana
SSD a obudowa Chieftec

Użytkownik "platformowe gÅ‚upki"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:lv6rdc$asf$1@node2.news.atman.pl...

mam pomysł, zamiast strzelać z dupy zgodnie z zaleceniami po/eu
niech każdy z Was napisze czemu nie działają mi nagrywarki dvd...

Wysłałem ci odpowiedź na priv. Teraz na pewno zadziałają.

Data: 2014-09-15 23:41:01
Autor: Przemys³aw Ryk
SSD a obudowa Chieftec
Dnia Mon, 15 Sep 2014 12:09:45 +0200, Chris napisa³(a):

W dniu 2014-09-15 10:36, nadporucznik pisze:
U¿ytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Dlaczego wiêc piszesz b³êdnie "dla czego"?

Bo tak ³adniej wygl±da :)

Raczej k³uje w oczy.  :(

Ale ORT to to nie jest a taki g³ównie mia³em b³êdy :)

Hmm. To co to jest?

--
[ Przemys³aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Cz³owiek rodzi siê z dwiema nieuleczalnymi chorobami: ¿yciem, które      ]

Data: 2014-09-16 10:35:14
Autor: Chris
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-15 23:41, Przemys³aw Ryk pisze:
[...]

S± to ró¿nice w pisowni zale¿ne od znaczenia:

dlaczego - (= po co, z jakiego powodu: Dlaczego nic nie robisz?), ale: Dla czego i dla kogo tak siê po¶wiêcasz?,

Obie formy s± poprawne wiêc nie jest to ORT a jedynie ¼le dobrana forma do reszty zdania.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê pojazdu.

Data: 2014-09-16 12:31:01
Autor: R.e.m.e.K
SSD a obudowa Chieftec
Dnia Tue, 16 Sep 2014 10:35:14 +0200, Chris napisał(a):

Hmm. To co to jest?

Są to różnice w pisowni zależne od znaczenia:

dlaczego - (= po co, z jakiego powodu: Dlaczego nic nie robisz?), ale: Dla czego i dla kogo tak się poświęcasz?,

Obie formy są poprawne więc nie jest to ORT a jedynie źle dobrana forma do reszty zdania.

"Jadę jutro nad może." - zle dobrana forma. Przestaniesz bredzic?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-09-16 15:30:14
Autor: Chris
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-16 12:31, R.e.m.e.K pisze:
[...]

Dalej nie widzę w żadnym słowie błędu ortograficznego więc przestań bredzić.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-16 22:43:16
Autor: R.e.m.e.K
SSD a obudowa Chieftec
Dnia Tue, 16 Sep 2014 15:30:14 +0200, Chris napisał(a):

[...]

Ty naprawde jestes taki tepy czy zwyczajnie nie potrafisz sie przyznac do
bledu?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-09-17 08:06:48
Autor: Chris
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-16 22:43, R.e.m.e.K pisze:
[...]

Przecież dawno napisałem że popełniłem błąd ze składnią a tępy to jesteś chyba ty skoro tego nie widzisz.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-09-17 11:57:08
Autor: R.e.m.e.K
SSD a obudowa Chieftec
Dnia Wed, 17 Sep 2014 08:06:48 +0200, Chris napisał(a):

[...]

Gwoli wyjasnienia bledu logicznego jaki popelniasz:

"Dlaczego" nie jest synomimem* "dla czego"! Uzycie jednego w miejsce
drugiego nie jest "inna forma" tylko kurwa bledem, przyklady:
"Dla czego nie rozumiesz słowa pisanego?"
"Dla czego pierdolisz głupoty?" * - takie trudne slowo, do znalezienia w SJP

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-09-17 12:35:52
Autor: Dawid
SSD a obudowa Chieftec
W dniu 2014-09-17 11:57, R.e.m.e.K pisze:

[...]

możesz tłumaczyć, on i tak swoje, już zostałeś zbluzgany i tyle.
to spec z wielkiej firmy, najlepszy i najważniejszy, on się nie myli :-)
biedna ta firma, musi bazować na takich specjalistach, do kontaktów z klientem jest wprost idealny lol

Data: 2014-09-11 11:28:08
Autor: Jacek Maciejewski
SSD a obudowa Chieftec
Dnia Thu, 11 Sep 2014 10:36:17 +0200, RadoslawF napisa³(a):

Mechanicznie padnie szybciej dysk który nie jest w pozycji le¿±cej
Zabawne :) Dobrze  ¿e mój 10-letni twardziel o tym nie wie.

dysku który jest zas³oniêty elektronik± wiêc niespecjalnie pomo¿e w oddawaniu ciep³a.
To elektronika nie generuje ciep³a?  :)
--
Jacek

Data: 2014-09-11 13:20:37
Autor: RadoslawF
SSD a obudowa Chieftec
Dnia 2014-09-11 11:28, Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

Mechanicznie padnie szybciej dysk który nie jest w pozycji leżącej
Zabawne :) Dobrze  że mój 10-letni twardziel o tym nie wie.

Mój dwudziestoletni wie i dalej działa.
Napiszesz czego to ma dowodzić że oba jeszcze działają ?

dysku który jest zasłonięty elektroniką więc niespecjalnie pomoże w oddawaniu ciepła.
To elektronika nie generuje ciepÅ‚a?  :)

Generuje.
Pytanie czy aby na pewno wiÄ™cej niż silnik i Å‚ożyska.  :-)

Pozdrawiam

SSD a obudowa Chieftec