SSD czy HDD do laptopa

Data: 2015-04-07 12:26:26
Autor: Chris
SSD czy HDD do laptopa
W dniu 2015-04-07 o 12:20, Heraklit pisze:
Otrzymałem laptopa Toshiba L300-11 (AMD QL-60) z systemem W7 64-bit i
dyskiem 160GB. Komputer w miarę chodzi (net, "biuro", filmy) jednak
irytuje dość wolna i głośna praca hdd. Pomyślałem  o wymianie dysku na
ssd do 270zł. I tutaj wybór padł na GoodRam C100 120GB. Jest to tylko
120GB, częste zapisy skrócą mu "żywot".

> Nie wiem czy lepszym wyborem nie
byłby hybrydowy Seagate Momentus XT 500GB. Na pewno szybszy od "starej"
160-ki, pojemny i w miarę cichy (27 dB). Co wybrać?

Jeśli wymagania j/w to brał bym SSD a do HDD dokupił kieszonkę i miał w razie czego na backup filmów.
Pierwszy SSD jaki miałem był w laptopie z PIV HT (1.8GHz) i śmigało to aż miło, zdecydowanie warto.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

SSD czy HDD do laptopa