SSD do lapciaka

Data: 2009-02-21 14:28:31
Autor: icek2
SSD do lapciaka
Witam,

czy ktoś już przeszedł na SSD do lapciaka?

aktualnie mam SATA 7200 rpm
pojemnosc dla mnie to moze byc 32 lub 64 GB
czy te "tansze" SSD (non intel) są ok?
jak z realną wydajnościa?
czy porównywalna do sata 7200, mniejsza/większa?

a jak z zywotnoscią?
gwarancje widze, że 2 letnie :(

--
pozdros
icek

Data: 2009-02-21 16:55:17
Autor: G Nowak
SSD do lapciaka
[...]

Nie ma sensu, ssd poki co jest w powijakach - nie jest wiele szybsze a do tego zuzywa wiecej pradu niz zwykly talerz. Co do zywotnosci to chyba jest jeszcze za krotko na rynku.

--
pozdr

SSD do lapciaka