SSD i Treucrypt

Data: 2011-09-13 17:35:44
Autor: qwerty
SSD i Treucrypt
Użytkownik "FiFi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j4muc5$juk$1@inews.gazeta.pl...
Mam vertex 2 i niby w testach wychodzi mi te 270MB/s aczkolwiek przy kopiowaniu duzych plików po kilkuset MB transfer spada do 70MB/s. Postanowilem zaszyfrowac go truecryptem i dostalem transfery odpowiednio 60MB/s i 8MB/s przy dużych plikach! Tragedia. Najgorsze że nie wiem z czego to wynika ani gdzie jest wąskie gardlo bo np procek w tym czasie pracuje na kilka % mocy... Skad tak slabe transfery sie biora? Mieliscie moze z tym doswiadczenia?
Sprzet to C2D E8400, plyta Asus P5Q3 deluxe, dysk podlaczony jako AHCI, do tego 4GB pamieci, system W7 64bit

Jakim algorytmem szyfrowałeś? Pokarz zrzut z benchmarka truecrypt.

Data: 2011-09-14 08:25:41
Autor: FiFi
SSD i Treucrypt
Jakim algorytmem szyfrowałeś? Pokarz zrzut z benchmarka truecrypt.

Sam AES, benchmark przy AES pokazuje dobrze ponad 150MB/s....

Pzdr,

Data: 2011-09-14 14:27:10
Autor: qwerty
SSD i Treucrypt
Użytkownik "FiFi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j4phf2$njq$1@inews.gazeta.pl...
Sam AES, benchmark przy AES pokazuje dobrze ponad 150MB/s....

U mnie benchmark pokazuje 100 MiB/s dla AES, a kopiowanie to max 35 MiB/s (z zaszyfrowanej na zaszyfrowaną partycję).

SSD i Treucrypt